Ès tényleg ha vissza van téve a légszűrő, zárt a légszűrőház a akkor lesz csak elég nyomáskülönbség, hogy a membránok tényleg teljesen kiemeljenek, és kiforogjon a motor.
De a legfontosabb, hogy eltűnt az a mozgás amitől 70 fölött mindig úgy éreztem, hogy le akar fújni a szél a gépről. Ma volt egy kis szél és simán tudtam menni 100-110et a pályán és nem történt semmi. Sokkal jobban tudom dönteni a motor, régen valahogy ki akart esni alólam dőléskor.
valojában a manual itt már egy értékü nyomásrol beszél , de mint tudjuk a két külső henger jobban kopik és már a 25-30 ezres vasak psi nyomása a belsö hengerek javára hajtja a malmot ..
ezt lehet nagyon jól korigálni a pilangok állásával ,vagy a pilotok kicsit dusabbra álltásával .. de ténylegígy van ahogy mondod föleg a régi levegös vasakon ezt így kewllet csinálni amanual ajánlása szerint is