Fórum » Suzuki RM, RMX, RMZ

[2326] 2012. május 16. 23:59
Az,hogy víz volt a karbiban az sűrűn előfordul,főleg egy krosszmotornál,de ha a karbit rendesen kitakarítottad akkor azzal nem lehet gond! Az,hogy habos volt az olaj az nem túl jó dolog,mert ez olyan jelenség mintha oda is víz került volna és annak valami oka kell,hogy legyen! Az meg,hogy nem indul sok oka lehet,de ahhoz az embernek ott kell lenni a motornál és átvizsgálni! De én először a szelephézagot nézném meg, mert elég ha csak egy szelepnél sántít akkor már nincs meg a kompresszió és nem akar indulni! Írtad,hogy új gyertyát raktál bele,én jártam úgy,h a zsír új gyertya 10kilómétert bírt ki és utána nem akart indulni a motor,csak durrogott! Az még,h van szikra az nem azt jelenti,h terhelés alatt meg is tudja gyújtani a keveréket! Hirtelen ennyi jut eszembe,de ha előttem lenne a motor akkor egyszerűbb lenne,mert végig lehetne zongorázni és kizárni a hibalehetőségeket!
[2325] 2012. május 16. 22:58
Sziasztok újabb kérdésem lenne felétek, újabb problémám akadt
2006 os Suzuki rmz 250-em van
úgy kezdődött a dolog hogy nem nagyon akart indulni a gép hidegen is 5-6 ig rúgásra, meg érzett a motoron hogy dadog meg nem úgy veszi a lapot időszerűnek tűnt már egyébként is egy gyertya csere vettem hozzá kis is lett cserélve.. ugyan ezt csinálja végül egyik ismerősöm motor szerelő meg kértem hogy vessen rá egy pillantás lényeg hogy karbiban viz is volt a benzin mellet ki öntöttem a tankból a benzin raktunk bele új benzin. Járt is szépen nem akart le állni. következő hétvégén készültem hogy ki megyek pályára és csak kovácsiságból be akartam indítani de megintcsak nem akart indulni vagy csak nehézkesen arra lettem figyelmes hogy az olaj ami benne van habosnak tünt akkor olaj csere meg megint csak ki lett takarítva a karbi meg végig néztem a vezetékezést hogy valahol meg sérült volna vagy ilyesmi csatlakozokat be fújtam kontakt sprével össze raktam a motort és nem indul úgyan csak
ha jártatok már igy vagy valaki tud valamit akkor szívesen meghallgatom mert se én se a szerelő nem tudott rá mit mondani
szikra van, kevesebb mind 40 óra van a szelepekben

előre is köszönöm
[2324] 2012. május 16. 18:40
Eladó Suzuki RM 250 1991-1993 komplett tömítés készlet (Athena P400510850252) 5eFt-os áron.
Hiánytalan.
Adatlapról elértek. Üdv!
[2323] 2012. május 16. 13:34
telszám lemaradt, sorry, 20/5179025
[2322] 2012. május 16. 13:34
Sziasztok!
Van egy működő km számlálóm eladó 5000Ft, négyzet spirál kell bele.
Adok hozzá ingyen egy 90cm-es spirált is, a belső spirál csere.
Emailben érdeklődj, vagy akár itt a fórumon.
[2321] 2012. május 14. 23:49
köszi az infót
Nekem a lendkerék lesz a ludas, csak az állórészt is le akarom csekkolni, az a BAJ, hogy semmi infóm, hol minek kéne lenni normálisan, nem csak ellenállásban, feszültségeket se vágom, de ahogy szikrákat próbáltam nézni darabszámra/szemre, nekem az se stimmel. Mérni kéne de majd megoldom
[2320] 2012. május 14. 21:05
Sziasztok tudnátok segíteni abban hogy mekkora szimering kell a fordított telós RMX-be? mert cserélnem kell de mielőtt szétszedném meg akarom venni a öket. Ja és milyen viszkozitású olajat ajánlotok bele?
[2319] 2012. május 14. 18:32
Szia.Azért vettem le a hengerfejet meg a hengert mert dugót cseréltem.Felül az 5 csavar-ból az eggyiknél szivárog felfele a viz.Ó gyürüket már cseréltem és semmi-ugyan az!
[2318] 2012. május 14. 15:53
Szasz
Szerintem ha elviszed motortekercselőhöz akkor letekeri és megméri milyen hosszú és vastag a drót és vissza tudja tekercselni .
A jeladó az ugyanaz mint a sok tekercsesén ( ilyet kerestem ) !
Nekem is kicsi volt a szikra, de az újjal elefántot lehet agyonveretni
[2317] 2012. május 14. 10:27
Sziasztok!

Kéne egy kis help, akinek épp le van véve a tank, vagy van elfekvőben RMX250 4 mágneses gyújtás álló része és multiméter meg 2 perc szabadidő

A tekerecsek ellenállás értékére lenne szükségem.
A 3 egybekötött tekercs mérhető a szürke önálló és test(vagy fekete+fehér) között. A másik tekercs mérhető az 5 ös csati két alsó pontján(piros+fekete és piros+fehér között)

A sima piros és a zöld a jeladóról jön, ez csak plusz infó volt, hogy valami hasznosat is írjak
[2316] 2012. május 14. 10:21
Szia!
Gerecsemotornak szerintem lesz
[2315] 2012. május 14. 09:55
sziasztok, RM 250eshez keresek jobb oldali beöntős hűtőt, évjárat 93-96. 4 kivezetése van a túlfolyón kivül, 2 alul egy vastag és egy véknyabb, 2 felül. köszi
[2314] 2012. május 13. 22:52
Sziasztok ! Most lenne olajcserém egy Suzuki RM 125-be de igazábol nem nagyon értek az olajakhoz hogy melyik jobb mifajta való bele és ehez szeretnék segítséget kérni előre is köszönöm !
[2312] 2012. május 13. 15:53
[2311] 2012. május 13. 09:37
Az lesz addig megyek amíg baja nem lesz az tuti.
Már 1 óra poroszkálás benne van utcai gumikkal (bejáratás ).
Jeladó volt a hibás, először fordítva kötöttem be és visszarúgott megpróbáltuk betolni jópofa volt kicsit előre és visszafelé megcsúszott a kerék .
Miután megfordítottam a vezetékeket máris járt ( ha nem szól a Jekl J. hogy fordítva kötöm be akkor eltörhet valami akkor biztos még mindig szerelem mert valami szakad/törik )
[2310] 2012. május 13. 07:51
Szia!
Hónolva is lett vagy minek vetted le a hengerfejet? Le lett az véve?
Nincs jó hírem, vagy a hengered van átrepedve a csavar és a víztér között, vagy a hengerfejed/hengered sérült, hogy átengedi a vizet a tömítés alatt/felett. Jó lenne kideríteni mi baja...
Ha nem megoldható és más baja nincs, akkor próbálkozz hőálló szilikonnal berakni a csavart, az majd nem engedi ki a folyadékot.
[2309] 2012. május 13. 07:44
Végre, nehéz szülés volt, remélem pöpec lett és megérte a befektetést!
Jó motorozást!
Addig menj, míg nem jön elő a többi baja
[2308] 2012. május 12. 20:58
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
A motorom jár....
[2307] 2012. május 12. 18:50
Szevasztok! 1 kis infó-ra volna szükségem.Van 1 suzuki rm 125-ösöm,cseréltem benne dugót.Összeraktam és azóta az eggyik csavarnál szivárog felfele a viz a hengerfej-nél.Az O gyürüket is kicseréltem és ugyan az.Előre is köszönöm a segitségeteket!
[2306] 2012. május 11. 21:50
meg maradt suzuki rm125 alkatrészeim 1992 töl 98 ig a képen két elsö légterelö 2000 resé. továbbá 93 töl 95ig mepapower rezontáro egy miukuni karburátor 3db léptetö villa blokkház komplett kuplung váltó tengely berugó kar + szerkezet. tank ülés légszürö és légszürö nyulvány. sonic18@citromail.hu 06302738234
[2305] 2012. május 9. 20:43
Szia! hát az én 95-ös rmx-en nem lehet segédvázat cserélni csak a segédváz bal tartó szára csavarozható ugyanis ott fér ki a légszűrőház, de én levettem a gyári sárvédőt az egy 97-es rm sárvédője egy kis faragással felment rá és egész türhetően áll.én úgy vettem rá sárvédőt h utángyártottba (ami lényegesebben olcsóbb a gyáritól ugyebááár) a legrégebbi évjárat amit gyártanak az 97-es volt meg kép alapján nagyából beazonosítottam káábééé ennyi volt. a hátsó dob az enyémet rm 250 CO2 meg egy kisflex meg egy két cső darab és jó is lett rá, első rezót én is szeretnék rá venni valami rm-et de egyenlőre jó ez így is.Hátt mit értesz szokásos dolgoknak? csapágyak szimeringek ha a blokban az olajszintet nem is lesed meg a betöltőt tekerd le és szigorúan fekete legyen az olaj ne szürke illetve a hűtősapkát letekered szintig legyen töltve és ne legyen olajos a hűtővíz! kerekeben a küllők szimbarendszer nem-e lóg "G" szemek alsó felső hátsó lengő villa jobbra balra ne lógjon. Na meg persze szép hangja legyen ha a kipuf hangtól nem hallod túl jól a blokban lévő alkatrészek hangját nyugodtan fogd be finoman a kipufogót h le ne fulladjon de csendesedjen is el és akkor mindent lehet frankón hallani! )DE KÖZTUDOTT HA AZ EMBER HIBÁTLAN MOTORT KERES AKKOR AZT EGY MÁRKAKERESKEDÉSBE TEGYE.) Jó szórakozást...
[2304] 2012. május 9. 17:36
Szia Laci! Szemezgetek egy 92-es RMX 250-nel és láttam te is újítottad nem is keveset a tied. Kértem az eladótól vázszámot, hogy be tudjam azonosítani a valós évjáratot, mert ahogy elnézem a suzuki oldalát (http://www.suzukicycles.org/RM...) nem igazán mondanak igazat az emberek.... Kérdésem az lenne egyelőre, később biztos lesz még ha megveszem, hogy a segédvázat jól tudom lehet cserélni az RM-ével? Az Rm sárvédő felmegy enélkül, és honnan lehet tudni milyen évjáratú RM-é jó a 92es RMXre. Kipufogó és dob cserét is tervezek a teljesítmény miatt is meg nagyon nem tetszik a régi fajta buta elefánt dob. Segítséged kérném vételnél a poweren kívül mit érdemes nézni a szokásos dolgokon kívül? Előre is köszi....
[2303] 2012. május 9. 15:04
ha endurózól akkor sztem denso-t tegyél bele,ha meg pörkölöd pályán akkor a gyárit tedd bele,ami gondolom ngk, a 250ccm-be br8eg való, ha jól emlékszem.
[2302] 2012. május 8. 17:46
helo sziasztok tud valaki nekem segiteni van egy suzuki 125ös RM em és jominőségü gyertyát szeretnék bele valami jó ajánlat mi birja is?elöre is köszönöm
SportMotor
a facebookon




Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor