Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csáó!
Eladó Suzuki RM125-öt keresek 1998-tól 350.000Ft-ig.
Ajánlatok ha lehet mail címre várom.
Sziasztok !

RMZ 450-el kapcsolatba lenne szükséges pár infóra !

Hány üó-ként kell dugót cserélni, és hány üó után kell neki teljes generál ? Alkatrész árak ? (pl.: hajtókar,dugó) Utcán használnám, havi 1-2x pálya.

Lehet veszek egy rendszámost, és érdekelne hogy mire számítsak
Sziasztok!
Keresek Suzuki Rm 250-hez (2001es évjárattól vagy fiatalabb)alkatrészeket.(blokk,váz,futómű, stb...)
Minden érdekel!
Köszi!
További szép estét mindenkinek
Szia!

eredeti gyári szervizkönyv. (lucifer0820@freemail.hu)

Helló. Suzuki rm 125 '07 szervizkönyv érdekelhet.Irányárat tudnál mondani?Rendes könyv , füzet , vagy valamiféle számítógépes változat? Köszönöm! habbi@citromail.hu
Helló. Suzuki rm 125 '07 szervizkönyv érdekelhet.Irányárat tudnál mondani?Rendes könyv , füzet , vagy valamiféle számítógépes változat? Köszönöm! habbi@citromail.hu
Eladó eredeti gyári angol nyelvű szervizkönyvek a következő modellekhez:
RM125 96, 97, 98, 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, VALAMINT RM250 96, 97, 98, 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07. Az ár alku tárgyát képezi..
Sajnos nem tudom, tuti rá lehet faragni, de hogy simán vagy sokat kell azt nem tudom.
bocs elirtam a végét 97-est akartam írni... De elvileg 96-99 között egyforma...
Kösz Dew rád számítottam... Valahogy sejtettem, hogy te fogsz először reagálni. Tervezek hátsó sárvédő cserét, szted a 92-es RMXre felmegy a 97-es RM sárvédője, mert az a legrégebbi amit be tudok szerezni Polisportból vagy Cemotoból. Nagyon nem adja a felül lámpa meg a hátsó hajlás íve.. Láttam egy zeus4 nevű srácot, de ide nem szokott írni, neki nagyon komolyan néz ki a motorja, ő is cserélt sárvédőt és kurva jól néz ki ledes lámpa-rendszámtartó toldattal. Neki is upside telos motorja van ha jól tudom az akkor 95 előtti mint az enyém. Egy srác reagált ugyanerre a kérdésemre itt (lacika), de neki hagyományos telo van a motorjában, ami elvileg 95 utáni, uh nem vagyok biztos a 98-es RM hátsóban. Előre is köszi, peace...
Szia!
Valószínű olajpumpás a vas, vedd le a fedelet és ott lesz alatta a váltóolaj beöntő, hülye egy megoldás, de ez van.
Szervízkönyv nemigen lesz, használd az RM250ét, vagy kérdezz itt a fórumon, ha valami infó kell, lehet akad aki tudja.
Power szelepet nézzétek át!
Sziasztok mindenki!
Tegnap sikeresen én is RMX tulaj lettem, Bp-ről hoztam haza egy 92-es 250-est. Pucolás, kormány és kezelőszervek beállítása megtörtént, lesz még vele egy jópár dolog, de szép lassan helyre lesz ez is pofozva, mint a Husqvarnám anno. Keresgetek service manualt hozzá, de csak Rm250-höz találok, illetve 21$-ért Clymer kiadványt. Szeretném cserélni a váltóolajat, de nem találok beöntőnyílást. Jobb oldalt a vízpumpa mögött csak egy ricnis tengely áll kifeléa váltóházból, de az a kuplung tengelye. Nincs valakinek RMX manual-ja, vagy tud valaki segíteni aki már cserélt olajat hol találom a beöntő nyílást. Előre is köszönöm...
a rajtszámtábla mögött nincs kis tartály? oda nyomja ki a fölösleget ha felmelegszik,és ha kihül akkor vissza folyik,ha eltünik akkor vhol erszti,nézzétek meg a túlfolyónak a végét nem-e nedves,ha igen akkor lehet h a sapka nem tömít rendesen,és menet közbe nyomja ki,nekem az volt h ha nyitott a power nyomta ki mert szar volt a sapkám(persze ez 2t),de lehet h a vízpumpa tömítésnél szivárog,megkell sasolni
Köszönöm az infot!:) hát erre nincsenek ien helyek,kiváncsi leszek mi less za tapasztalat:)
Ha csiki-csuki szűk helyeken endurózik akkor túlmelegítheti a vizet és megy el a rendszerből,de ha nem forralja meg akkor nem szabad,h hiányozzon a rendszerből!
Hali! Érdeklödnék,hogy haverom most vett egy rmz 450 es 05 évjártu kerékpárt:D
És olyat mondott h a viz után kell tölteni,mert h nincs tartája meg ienek,és hogy ezeknek utána kell tölteni,hát yz 450 05* egyszer nem töltötünk utánna, nem hiszem h Rmz-nél kéne,de lehet tévedek,hozzá szolások? esetleg valaki valamit,én röhögtem rajta,mert kiváncsi lennék hova tünik az a viz,ha nem eszi."elvileg"
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Proxx hajtókar szett bontatlan csomagolásban (03,3310) 25.000ft
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger vadonat új alapméretes újranikaszilozva: 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új talp csapágy 2db power és a kuplung-hoz (09263-10002) 2000ft/2db
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
Helló!
Valaki linkelne nekem egy service manualt RM 250-hez? K3-as.
Köszönöm!
Mesélek kicsit.
Lendkerék mágnes eleve repedt volt, aztán egy borulásnál széttört, szerencsére álló helyzetben, utána természetesen berúgni sem lehetett(akadt a törött mágnes). Volt másik RMX lendkerekem, szintén sérült, még így vettem, hogy majd egyszer jó lesz, kivettem a megfelelő mágnest és átragasztottam az enyémbe, de még erőtlenebb lett és füstölt mint a gyárkémény. Szikra, minden egyéb volt egyébként.
Próbáltam karbulálni, hátha az a baja, de nem javított, gyertya hézag csökkentés sem.
Aztán feszültségeket mértem mit ad le a lendkerék, szervízkönyv nuku, RM 250 szervízkönyv szerint a gyújtás tekercsnek 25V körül kell leadnia, hát ebben max 10V jött ki. A fő probléma a gyenge gyújtás volt, RGO hol volt szikra nyomás alatt hol nem, terheletlenül gyertya kivéve hiába néztem, ott minden jónak tűnt.
Ettől a gyenge gyújtástól nem ment a motor, már régen sem, de most meg aztán végképp nem.
Na ekkor döntöttem úgy, hogy másik lendkerék, ez reménytelen fehér holló bontottban, de sikerült egyet szerválni
Bedobtam, még igazán karbulálva, meg előgyújtás sincs pontosan állítva, de olyan lett a motor, mint még sose volt füstölés abbamaradt(rgo. rendesen elég az üzemanyag van minden fordulatra szikra, ezt se karbi és túl dús keverék okozta) feszt mértem igencsak több jön így ki, bár a 25V ez se éri el, lehet RMX nek nem is kell annyi, ezt nem tudom

Csak javasolni tudom mindenkinek a gyújtást nézzétek/nézessétek át és azt állítsátok be először, ha az rendben van, akkor jöhet a többi Lehet ti is egy másik motort kaptok ezen művelet után Nem gondoltam volna, h ez a motor ilyeneket tud persze ez lehet csak nekem meglepő, más kiröhögné így is, mi ez a szar Bevallom mindenre gondoltam korábban is, de gyújtás problémára nem de mentségemre legyen szólva, nem vagyok szerelő, csak mekk elek
leírhatnád mi volt a hiba, és a megoldás
Nem gond, köszönöm a fáradozást

Sikerült végül megjavítani, olyan lett mint még sose volt
Jó vas ez az RMX, nem gondoltam volna, hogy ilyeneket tud s még be sincs hangolva, csak rádobtam a másik lendkereket

Skacok, gyújtást skubizzátok
Sajna nem took segíteni pedig körbe kérdeztem
Van valakinek RMX 250 szervíz könyv?
Az elektronikai rész pár oldala érdekelne,
feszültségek, ellenállások, stb.
Rendben Köszi
Állítsátok be a szelephézagot és ne a gyári szervízkönyv szerinti gyertyát használt mert az egy kalap sz@r.... Nekem az volt a probléma CR8E a szervízkönyv szerinti gyertya de semmit sem ér....
Én beletettem Kovi Doktor 450 es YZ gyertyáját és azóta egy rúgásra indul... Hirtelen enyi....!
Az,hogy víz volt a karbiban az sűrűn előfordul,főleg egy krosszmotornál,de ha a karbit rendesen kitakarítottad akkor azzal nem lehet gond! Az,hogy habos volt az olaj az nem túl jó dolog,mert ez olyan jelenség mintha oda is víz került volna és annak valami oka kell,hogy legyen! Az meg,hogy nem indul sok oka lehet,de ahhoz az embernek ott kell lenni a motornál és átvizsgálni! De én először a szelephézagot nézném meg, mert elég ha csak egy szelepnél sántít akkor már nincs meg a kompresszió és nem akar indulni! Írtad,hogy új gyertyát raktál bele,én jártam úgy,h a zsír új gyertya 10kilómétert bírt ki és utána nem akart indulni a motor,csak durrogott! Az még,h van szikra az nem azt jelenti,h terhelés alatt meg is tudja gyújtani a keveréket! Hirtelen ennyi jut eszembe,de ha előttem lenne a motor akkor egyszerűbb lenne,mert végig lehetne zongorázni és kizárni a hibalehetőségeket!