Fórum » Suzuki RM, RMX, RMZ

[2341] 2012. május 21. 14:50
Szia!
Valószínű olajpumpás a vas, vedd le a fedelet és ott lesz alatta a váltóolaj beöntő, hülye egy megoldás, de ez van.
Szervízkönyv nemigen lesz, használd az RM250ét, vagy kérdezz itt a fórumon, ha valami infó kell, lehet akad aki tudja.
Power szelepet nézzétek át!
[2340] 2012. május 21. 14:41
Sziasztok mindenki!
Tegnap sikeresen én is RMX tulaj lettem, Bp-ről hoztam haza egy 92-es 250-est. Pucolás, kormány és kezelőszervek beállítása megtörtént, lesz még vele egy jópár dolog, de szép lassan helyre lesz ez is pofozva, mint a Husqvarnám anno. Keresgetek service manualt hozzá, de csak Rm250-höz találok, illetve 21$-ért Clymer kiadványt. Szeretném cserélni a váltóolajat, de nem találok beöntőnyílást. Jobb oldalt a vízpumpa mögött csak egy ricnis tengely áll kifeléa váltóházból, de az a kuplung tengelye. Nincs valakinek RMX manual-ja, vagy tud valaki segíteni aki már cserélt olajat hol találom a beöntő nyílást. Előre is köszönöm...
[2339] 2012. május 19. 23:42
a rajtszámtábla mögött nincs kis tartály? oda nyomja ki a fölösleget ha felmelegszik,és ha kihül akkor vissza folyik,ha eltünik akkor vhol erszti,nézzétek meg a túlfolyónak a végét nem-e nedves,ha igen akkor lehet h a sapka nem tömít rendesen,és menet közbe nyomja ki,nekem az volt h ha nyitott a power nyomta ki mert szar volt a sapkám(persze ez 2t),de lehet h a vízpumpa tömítésnél szivárog,megkell sasolni
[2338] 2012. május 19. 19:24
Köszönöm az infot!:) hát erre nincsenek ien helyek,kiváncsi leszek mi less za tapasztalat:)
[2337] 2012. május 19. 19:22
Ha csiki-csuki szűk helyeken endurózik akkor túlmelegítheti a vizet és megy el a rendszerből,de ha nem forralja meg akkor nem szabad,h hiányozzon a rendszerből!
[2336] 2012. május 19. 19:15
Hali! Érdeklödnék,hogy haverom most vett egy rmz 450 es 05 évjártu kerékpárt:D
És olyat mondott h a viz után kell tölteni,mert h nincs tartája meg ienek,és hogy ezeknek utána kell tölteni,hát yz 450 05* egyszer nem töltötünk utánna, nem hiszem h Rmz-nél kéne,de lehet tévedek,hozzá szolások? esetleg valaki valamit,én röhögtem rajta,mert kiváncsi lennék hova tünik az a viz,ha nem eszi."elvileg"
[2335] 2012. május 19. 19:15
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Proxx hajtókar szett bontatlan csomagolásban (03,3310) 25.000ft
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger vadonat új alapméretes újranikaszilozva: 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új talp csapágy 2db power és a kuplung-hoz (09263-10002) 2000ft/2db
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
[2334] 2012. május 19. 13:23
Helló!
Valaki linkelne nekem egy service manualt RM 250-hez? K3-as.
Köszönöm!
[2333] 2012. május 18. 09:45
Mesélek kicsit.
Lendkerék mágnes eleve repedt volt, aztán egy borulásnál széttört, szerencsére álló helyzetben, utána természetesen berúgni sem lehetett(akadt a törött mágnes). Volt másik RMX lendkerekem, szintén sérült, még így vettem, hogy majd egyszer jó lesz, kivettem a megfelelő mágnest és átragasztottam az enyémbe, de még erőtlenebb lett és füstölt mint a gyárkémény. Szikra, minden egyéb volt egyébként.
Próbáltam karbulálni, hátha az a baja, de nem javított, gyertya hézag csökkentés sem.
Aztán feszültségeket mértem mit ad le a lendkerék, szervízkönyv nuku, RM 250 szervízkönyv szerint a gyújtás tekercsnek 25V körül kell leadnia, hát ebben max 10V jött ki. A fő probléma a gyenge gyújtás volt, RGO hol volt szikra nyomás alatt hol nem, terheletlenül gyertya kivéve hiába néztem, ott minden jónak tűnt.
Ettől a gyenge gyújtástól nem ment a motor, már régen sem, de most meg aztán végképp nem.
Na ekkor döntöttem úgy, hogy másik lendkerék, ez reménytelen fehér holló bontottban, de sikerült egyet szerválni
Bedobtam, még igazán karbulálva, meg előgyújtás sincs pontosan állítva, de olyan lett a motor, mint még sose volt füstölés abbamaradt(rgo. rendesen elég az üzemanyag van minden fordulatra szikra, ezt se karbi és túl dús keverék okozta) feszt mértem igencsak több jön így ki, bár a 25V ez se éri el, lehet RMX nek nem is kell annyi, ezt nem tudom

Csak javasolni tudom mindenkinek a gyújtást nézzétek/nézessétek át és azt állítsátok be először, ha az rendben van, akkor jöhet a többi Lehet ti is egy másik motort kaptok ezen művelet után Nem gondoltam volna, h ez a motor ilyeneket tud persze ez lehet csak nekem meglepő, más kiröhögné így is, mi ez a szar Bevallom mindenre gondoltam korábban is, de gyújtás problémára nem de mentségemre legyen szólva, nem vagyok szerelő, csak mekk elek
[2332] 2012. május 17. 22:06
leírhatnád mi volt a hiba, és a megoldás
[2331] 2012. május 17. 20:33
Nem gond, köszönöm a fáradozást

Sikerült végül megjavítani, olyan lett mint még sose volt
Jó vas ez az RMX, nem gondoltam volna, hogy ilyeneket tud s még be sincs hangolva, csak rádobtam a másik lendkereket

Skacok, gyújtást skubizzátok
[2330] 2012. május 17. 15:56
Sajna nem took segíteni pedig körbe kérdeztem
[2329] 2012. május 17. 15:26
Van valakinek RMX 250 szervíz könyv?
Az elektronikai rész pár oldala érdekelne,
feszültségek, ellenállások, stb.
[2328] 2012. május 17. 14:37
[2327] 2012. május 17. 10:07
Állítsátok be a szelephézagot és ne a gyári szervízkönyv szerinti gyertyát használt mert az egy kalap sz@r.... Nekem az volt a probléma CR8E a szervízkönyv szerinti gyertya de semmit sem ér....
Én beletettem Kovi Doktor 450 es YZ gyertyáját és azóta egy rúgásra indul... Hirtelen enyi....!
[2326] 2012. május 16. 23:59
Az,hogy víz volt a karbiban az sűrűn előfordul,főleg egy krosszmotornál,de ha a karbit rendesen kitakarítottad akkor azzal nem lehet gond! Az,hogy habos volt az olaj az nem túl jó dolog,mert ez olyan jelenség mintha oda is víz került volna és annak valami oka kell,hogy legyen! Az meg,hogy nem indul sok oka lehet,de ahhoz az embernek ott kell lenni a motornál és átvizsgálni! De én először a szelephézagot nézném meg, mert elég ha csak egy szelepnél sántít akkor már nincs meg a kompresszió és nem akar indulni! Írtad,hogy új gyertyát raktál bele,én jártam úgy,h a zsír új gyertya 10kilómétert bírt ki és utána nem akart indulni a motor,csak durrogott! Az még,h van szikra az nem azt jelenti,h terhelés alatt meg is tudja gyújtani a keveréket! Hirtelen ennyi jut eszembe,de ha előttem lenne a motor akkor egyszerűbb lenne,mert végig lehetne zongorázni és kizárni a hibalehetőségeket!
[2325] 2012. május 16. 22:58
Sziasztok újabb kérdésem lenne felétek, újabb problémám akadt
2006 os Suzuki rmz 250-em van
úgy kezdődött a dolog hogy nem nagyon akart indulni a gép hidegen is 5-6 ig rúgásra, meg érzett a motoron hogy dadog meg nem úgy veszi a lapot időszerűnek tűnt már egyébként is egy gyertya csere vettem hozzá kis is lett cserélve.. ugyan ezt csinálja végül egyik ismerősöm motor szerelő meg kértem hogy vessen rá egy pillantás lényeg hogy karbiban viz is volt a benzin mellet ki öntöttem a tankból a benzin raktunk bele új benzin. Járt is szépen nem akart le állni. következő hétvégén készültem hogy ki megyek pályára és csak kovácsiságból be akartam indítani de megintcsak nem akart indulni vagy csak nehézkesen arra lettem figyelmes hogy az olaj ami benne van habosnak tünt akkor olaj csere meg megint csak ki lett takarítva a karbi meg végig néztem a vezetékezést hogy valahol meg sérült volna vagy ilyesmi csatlakozokat be fújtam kontakt sprével össze raktam a motort és nem indul úgyan csak
ha jártatok már igy vagy valaki tud valamit akkor szívesen meghallgatom mert se én se a szerelő nem tudott rá mit mondani
szikra van, kevesebb mind 40 óra van a szelepekben

előre is köszönöm
[2324] 2012. május 16. 18:40
Eladó Suzuki RM 250 1991-1993 komplett tömítés készlet (Athena P400510850252) 5eFt-os áron.
Hiánytalan.
Adatlapról elértek. Üdv!
[2323] 2012. május 16. 13:34
telszám lemaradt, sorry, 20/5179025
[2322] 2012. május 16. 13:34
Sziasztok!
Van egy működő km számlálóm eladó 5000Ft, négyzet spirál kell bele.
Adok hozzá ingyen egy 90cm-es spirált is, a belső spirál csere.
Emailben érdeklődj, vagy akár itt a fórumon.
[2321] 2012. május 14. 23:49
köszi az infót
Nekem a lendkerék lesz a ludas, csak az állórészt is le akarom csekkolni, az a BAJ, hogy semmi infóm, hol minek kéne lenni normálisan, nem csak ellenállásban, feszültségeket se vágom, de ahogy szikrákat próbáltam nézni darabszámra/szemre, nekem az se stimmel. Mérni kéne de majd megoldom
[2320] 2012. május 14. 21:05
Sziasztok tudnátok segíteni abban hogy mekkora szimering kell a fordított telós RMX-be? mert cserélnem kell de mielőtt szétszedném meg akarom venni a öket. Ja és milyen viszkozitású olajat ajánlotok bele?
[2319] 2012. május 14. 18:32
Szia.Azért vettem le a hengerfejet meg a hengert mert dugót cseréltem.Felül az 5 csavar-ból az eggyiknél szivárog felfele a viz.Ó gyürüket már cseréltem és semmi-ugyan az!
[2318] 2012. május 14. 15:53
Szasz
Szerintem ha elviszed motortekercselőhöz akkor letekeri és megméri milyen hosszú és vastag a drót és vissza tudja tekercselni .
A jeladó az ugyanaz mint a sok tekercsesén ( ilyet kerestem ) !
Nekem is kicsi volt a szikra, de az újjal elefántot lehet agyonveretni
[2317] 2012. május 14. 10:27
Sziasztok!

Kéne egy kis help, akinek épp le van véve a tank, vagy van elfekvőben RMX250 4 mágneses gyújtás álló része és multiméter meg 2 perc szabadidő

A tekerecsek ellenállás értékére lenne szükségem.
A 3 egybekötött tekercs mérhető a szürke önálló és test(vagy fekete+fehér) között. A másik tekercs mérhető az 5 ös csati két alsó pontján(piros+fekete és piros+fehér között)

A sima piros és a zöld a jeladóról jön, ez csak plusz infó volt, hogy valami hasznosat is írjak
SportMotor
a facebookon




Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor