Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyszer tettem bele 10W40 es motorolajat, nekem szar volt vele a kuplung, természetesen neked lehet más.
Vegyél bele rendes váltóolajat 10W30 vagy 10W40 es tök mindegy milyen márka.
Valvoline Durablend 4T motorolaj 10W40 én anno ezt használtam az rm 250-be egy "szezonba" 2x cseréltem és soha nem volt semmi probléma nem csúszott a kuplung stb. olyan 2300 volt egy liter
Köszi. Melyik olaj felel meg ennek pontosan?
10w-40-es 4 ütemű motorolaj SF vagy SG teljesítményszintű
Hello. Megtudná mondani valaki hogy milyen olaj kell 93-as rmx 250 blokkjába?
Köszi szépen!
Valakit nem érdekel OLCSÓN 1-2orát használt szinte új!komplett láncszett? rm re való!rm 125 2002esen volt!a motrom tönkre ment eladtam és ezt elmentettem rólla!
15ezerért adom kompletten!
postázom is ha kell! ha valakit érdekel!
20 462 8853
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Proxx hajtókar szett bontatlan csomagolásban (03,3310) 25.000ft
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger vadonat új alapméretes újranikaszilozva: 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új talp csapágy 2db power és a kuplung-hoz (09263-10002) 2000ft/2db
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
szevasztok 08-rmz250-ről lenne szó!jöttem meg motorozásból, be jöttem mocimmal, le álítótam és ujra be akartam rugni és nem tudtam lenyomni a beruró kart,lábal se, fel tetem bakra el telt pár perc és utána kézzel kurva nehezen le tudtam mi lehet ez?köszi caáóó
Sziasztok rm 250 00 évjáratú vételen gondolkozok . Mien tipushibái lehetnek mire kell odafigyelni mik a gyengéi ennek az évjáratnak ?

Válaszotokat előre is köszönöm !
Üdv Mindenkinek!

Suzuki Rm 125ben(2002 évj.) dugattyú csere előtt állok.... a motor kb 20 üzemórát ment....henger szép állapotban, hónolás is látható. A dugattyú palástja viszont meg van húzva, mégpedig a kipuffogó nyílásnál, azaz a kettő nyílást elválasztó "gátnál". Korábban javasoltak(szakszervizben) olyan megoldást, hogy a dugattyú ezen részére kell készíteni 2 apró furatot, melyeken át ez a kis rész is kap olajat, ezáltal kenést is, így valószínűleg ez a "húzás" sem lesz.
A kérdésem: Van valaki, aki hallott már ilyenről, esetleg alkalmazta is ezt a módszert?

Én eddig Prox dugattyút használtam, amin nem volt furat. Más gyártónál megtalálható ez a 2 furat?

(most nézegetem a cserélt dugattyúkat itt a polcon, anno kawasaki kx 125ből /1993 évj./ kiszerelve... Prox dugattyú és van rajt 2 furat ezen a helyen)
Vazeg a motort nem lehet bevinni, min 3 kerék kell
lehet fel kellet volna szerelni keresztfiam bicajának a támasztó kerekeit ( nem volt a közelben autómosó lány sem )

Bameg ilyen sáros kocsit szerelni, bemenni se mennék ekkora dagonyába
Motor hol volt ekkor? Azt hittem az RMX el fogsz dagonyázni

nem igazán vagy topon
Szasz

Megkapta a múlt hétvégén a krossz gumikat mentem 1 kicsit vele, vasárnapra feltöltöm a kamerát + elvileg haza érek, és tudok 1-2 videót csinálni.
Babod nagyon nagy volt, még kuplungszerelés is volt :
Vegyél bele másik power szelepet.
Hiába hegeszted már ilyenkor a dugóra rácsúszó része sérült és nem zár rendesen, ha megnézed az ívet tutira el van menve, azért nem volt már benne erő hegesztés után alul, felül meg azért mehetett el, mert a sérülés miatt nem tudott kinyitni rendesen...sok dolog lehet. Illetve már az se nyerő, ha a mostani dugódnak nekiment, ott már tutira van dugó gyűrű sérülés, még ha szemmel nem is látszik nagynak, szerintem az is cserés ismét.

Ha a power nyitva van, akkor csak alul gyenge a motor, felül megy rendesen, vagyis ha eléri azt a fordulatot amihez jó így a kipuffrés.
Az utolsó állapotot nem értem, kivetted magát a szelepet, de rugóerőt állítottál? Ha nincs benne a szelep tök mindegy, hogy a mozgató mechanika mire van szabályozva.
Szóval másik szelep, meg szerintem másik dugó+gyűrű is, illetve a hengert se ártana végigmérni, a hajtókart már nem is említem, simán elhajolhatott és akkor félre fogja koptatni a hengered a dugó.
Üdv

Valaki írhatna valami okosat! Van egy Rm 125-öm kb 3 hónapja eltört benne a power! Szétküldte a dugót is! Dugó csere, power hegesztetve ami a eddig bírta! De a gondom nem ez! A power javítás után nem tudtam beállítani helyesen a power nyitását(nem volt kellően erős a járgány felső fordulaton pedig tekergettem mindenhova )! A mikor most eltört szerencsémre fenn ragadt és a dugattyút nem verte szét(minimális találkozási nyom látszik rajt) a hazaúton (törés után) a motor hangja pattogósabb lett olyan ereje lett mint még soha nem volt (powerek nyitva)! Kivettem a törött szelepet , amíg nem szerzek bele másikat ne okozzon galibát! A rugóerőt a leggyengébbre állítottam, épp hogy visszajön a nyitott állapotból, de a gép elég harmatos megint ! Valami ötlet?
Sziasztok Nincs esetleg valakinek elfekvőben vagy megmaradt 06 os RMZ hez kuplung Bowdene? Előre is köszi
Szia!
Van egy srác itt Debrecenben aki a Parilla üzlet vezetője, ő is enduros járnak erdélybe meg sokfelé, náluk van. Nem tudom arra felétek van-e Parilla üzlet úgy tudom még Pesten és Kecskeméten vannak. Nála van 96-99 közötti Rm250-re való asszem Cemotoból, ha jól emlékszem 5500 forintért. Fent van itt sportmotoron is rikizuzda néven megtalálod a Debrecen és környéki motorosok fórumon szokott írosgatni. Nem tudom tud-e postázni de egy próbát megér. Ha nem jön össze az RMC forgalmaz polisport idomokat abból is lennie kell és az úgy tudom van Miskolcon. Remélem összejön, én jövő héten akarom megvenni egy ledes sárvédő toldattal együtt, arra felmegy a rendszám is, az asszem 4,5...
Hello! Hol tudsz szerezni egyenes hátsó sárvédőt, és mennyiért? Mert engem is érdekelne.
halihó
megmaradt 04-06 RMZ 250- KX250f /450/ es alkatrészeim eladó sorba kerültek..
jóval bolti ár alatt
csapágyak főtengely, blokkhoz,
váltófogaskerék4.-5.sebességhez körmös.... léptetövilla ez használt de makulátlan nincs baja.
hűtőlepke
elsö hátsó sárvédö
érd emailben
uazosember@gmail.com
Erre nem fogsz egyértelmű választ kapni,mert megoszlanak a vélemények! Én az Rmz-t úgy vettem,h zsír új motor volt benne és kíváncsiságból bementem egy Suzuki márkakereskedésbe és megérdeklődtem a szervízintervallumokat! Az Ő elmondásuk szerint a gyár 60-van üó.-ig garantálja a motor maximális működési teljesítményét,de így,h én endurózásra használom szerintük elég 150-200 üó.-nál szétborítani a blokkját! De ehhez persze kell a rendszeres szervizelés (a legjobb olajjal) mert ez a lelke az egésznek! Az alkatrész árakról jobban jársz ha egy boltban kérsz árajánlatot,mert az sem mindegy,h milyen minőségűt veszel bele!