Fórum » Yamaha Virago

[20680] 2013. március 7. 01:32
Bocsi a keewaynál nem kell a házat testtelni!
[20679] 2013. március 7. 01:29
Igazad van Blackiex! Ha jóltudom a Mócsingnak keeway szabályzója van!
[20678] 2013. március 7. 01:20
A testvezeték a fesszabályzó házára van csavarozva és onnan indul az akku " - " pólusára! A keewayénak a házra kell csavaroznod a fekete vezetéket! A felfogatóm tartó és a fesszabályzó közé! A 3 fehér vezeték a 3 fázis, a piros a töltő +vezeték a fekete - a test! persze az emlékeim szerint! a keewayé itt van a képen!
[20677] 2013. március 7. 00:57
Köszönöm a részletes választ! Nekem is ugyan ilyen abroncsok vannak jelenleg csak elkoptak! x) De ugyan ilyet szeretnék venni újra, mert teljesen elégedett voltam velük, és remélem újra az leszek! :)
[20676] 2013. március 6. 22:38
Megnéztem a rajzot , az akku + ,és a fesszabályzó + kimenete egy biztosítékon keresztül össze van kötve . Ezért lehet villanyt mérni állandóan a fesszabályzó kimenetén . Ide gondoltam egy rövid vastag párhuzamos vezetéket . A másik . Az akku - kivezetése ,és a blokk között lehet 0,3 voltot mérni járó motornál . Pedig elvileg azonos potenciálon kellene lenniük . Hol lehet a blokk ,önindító és az akku - testelése összehozva ?
[20675] 2013. március 6. 21:53
Nincs gerjesztő áram. Állandó mágneses.
Az oxidálódott csatlakozók simán okozhatják ezt a feszültségesést.
[20674] 2013. március 6. 21:18
Van vezetékezési rajzod? Nézd meg hogy gyárilag hogyan van a fesszabályzó bekötve! A gyújtás levételével meg kell szakítanod a gerjesztö áramot!Szerintem valahol kontakthibás a csatlakozód vagy valami ha kisebb a töltő feszej mint direktben! Ekkora különbséget nemokozhat a plusz vezeték!
[20673] 2013. március 6. 20:54
Az tetszene nekem is... Mint egy VN2000 vagy egy XV1600. :)
[20672] 2013. március 6. 20:47
Te komám, úgy látom a kutyaszar hazaért.
[20671] 2013. március 6. 20:46
Ma megnèztem ès a 750 is 3800at forog százon.A 2000-s turbódizel Rav-4-esem 2300-at forog százon.Na az már valami
[20670] 2013. március 6. 20:25
A heidenau abronccsal az elsö kerèken lehet gond már enyhèn nedves uton is.
[20669] 2013. március 6. 20:19
Na akkor megtalâlta a szarzsák a foltját
.
[20668] 2013. március 6. 20:16
Hát ez elèg hülyén hangzik az egyik fö kötözködötöl
[20667] 2013. március 6. 20:08
Te jelentõs vagy az biztos a futottak mèg kategóriában
.
[20666] 2013. március 6. 20:01
Ezt is a másolás beillesztès alkalmazással alkottad vagy volt saját gondolat is.
[20665] 2013. március 6. 19:56
Már megint magadról beszélszSzerintem menj aztán fojtsd le egy kis tokaszalonnàval
[20664] 2013. március 6. 19:06
Amúgy az én motoromban 21 ezer van most, és ez tuti biztos, magyarországi, elsőgazditól vettem, végig vezetett szervízkönyvvel.
Nem hiszem hogy ettől függ. Nekem idáig sok motoromon lógott némelyiken jobban, némelyiken kevésbé. Valamelyiken negyon hallatszott a zörgés, valamelyiken egyáltalán. Engem nem zavar, innentől kezdve én nem is akarok ezzel foglalkozni.
[20663] 2013. március 6. 18:58
Ja és én úgy emlékszem két éve mikor cseréltem a lammelákat megmozgattam, megrángattam a külső kosarat és egyáltalán nem kotyogott, nem úgy mint a tied. A télen lusta voltam leszedni a deklit és nem néztem meg ,most meg már az új olaj van benne és a szezon is beindult.
[20662] 2013. március 6. 18:54
és átgondolva a dolgokat az van, hogy a külső kosár mindig forog, hisz azt a főtengely hajtja.

Ez a jó gondolat.

De ha a kuplung behúzva van akkor szétkapcsolódik a belsötől és egyedűl forog a nyeles tengelyen mert a főtengely állandóan hajtja és nekem ilyenkor csendesedik a zörgés.

Azt látom,hogy mennyire lötyög a Tied a nyeles tengelyen.
Meg kéne tudni a gyári pontos méretét a siklócsapágy belsejének, és a nyelestengelynek , mert nekem mindkettő van és pikrométerem is van igaz csak külső átmérőt tudok mérni de tolomérő is van és kézbe véve a két alkatrészt megtudom mérni és ősszehasonlíthatnám a gyári adattal.
A német akitől vettem azt írta csak 15 ezret futott az alkatrész.
[20661] 2013. március 6. 18:38
Na nézegetve a service manual képeit, és átgondolva a dolgokat az van, hogy a külső kosár mindig forog, hisz azt a főtengely hajtja. Ha üresben a váltó és a kuplung ki van engedve, akkor a külső kosár összekapcsolódik a belső résszel, és forgatja a tengelyt. Ilyenkor halk zörej jön a kuplungból. Ha behúzzuk a kuplungot, akkor a belső rész megáll, tehát a tengely nem forog, csak a külső kosár. Ilyenkor azért hallgathat el, mert csak a kosár forog, és a játékot (kotyogást) nem kényszeríti át a belső szerkezetre. A főtengely szabadon forgatja a kosarat, de annak nem kell forgatónyomatékot átvinnie sehova, Még ha kotyog is a tengelyen, azt nem hallod. Amint kiengeded a kuplungot összekapcsolódik a külső és belső szerkezet, és a kotyogást továbbítja a belső szerkezetre és az egész tengelyre. Még ha ürasben is van, akkor is itt már az egész szerkezet forog, és a komplett nyelestengely. Talán ezért, de ez csak agyalás. Mit gondolsz?
[20660] 2013. március 6. 18:05
Jobban belegondolva a külső kosarat a főtengely hajtja, tehát az mindig forog...

Akkor a faszom tudja!

Szerintem ennek a lógásnak van hozzá köze akkor is!
[20659] 2013. március 6. 17:54
Igazad van, rosszul írtam. Szerintem ha behúzod a kuplungot, a külső kosár megáll, ezért hallgat el!
[20658] 2013. március 6. 17:50
Szerintem fordítva igaz a dolog. Nézzük csak.
Első esett: A kuplungkar behuzva van a motor jár és csak a külső kosár vagyis a bástya forog. A Te elméleted szerint most nincs központosítva és ekkor kéne zörögnie.
Masodik eset. Kuplungkar behuzva tehát a rugók nem nyomják össze a fém és parafa lamellákat és ilyenkor nincs központosítva vagy ugy is mondhatnám nem forog eggyütt a külső és belső kosá tehát most kéne zörögnie.
A valóság az ha behuzom a kuplung kart akkor nincs zörgés( szétvan választva a külső és a belső kosár egy mástól szerinted ezért zörög) ha kiengedem a kart vagyis összenyomják a rugok a fém és parafa lamellákat akkor van zörgés. Te pont fordítva magyarázod szerintem
[20657] 2013. március 6. 17:28
Szóval szerintem üresben kiengedett kuplungnál a kotyogó hangot az okozza, amit már korábban is mondtam. A külső kosár picit lóg a tengelyen, és ez ha ki van engedve a kuplung üresben, akkor játszik az egész. Amint behúzod a kuplungot, a középső rész összekapcsolódik a külsővel, és kvázi központosítja, ezért elhallgat.
Ez a probléma orvosolható ha a külső kosár siklócsapágy betétjét felújítjuk, és az új betétet szorosabbra köszörültetjük. Engem ez a probléma nem zavar annyira, hogy foglalkozzam ezzel.
A hangot szerintem 99%-hogy ez adja!

[20656] 2013. március 6. 17:26




Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2014 Sport Motor