Fórum » Yamaha Virago

[20694] 2013. március 7. 18:28
Igazad van. És Bocsánatot kérek mindenkitől, hogy ezt a kertént újra a fórumra szabadítottam. Ígérem nem teszem többet.
Úgy látszik az illető nem minden nap veszi be a bogyóit.
[20693] 2013. március 7. 18:23
Hát hallod haver te tényleg nem közénk való vagy.
Úgy hogy szevasz, a soha viszont látásra!
[20692] 2013. március 7. 15:29
Úgy emlékszem Robi32 kolléga vett gagyi membránt itthon bírta is vagy 500 KM aztán én vettem neki a Német ebay-ról gyárit.
Kérdezz tőle neki van tapasztalata.
[20691] 2013. március 7. 15:14
Sziasztok

Akkumulátort kellene vennem egy 2000-es évjáratú 250-es Virago-hoz. Milyen típusú megy bele? Illetve tudtok olyan boltot Bp.-en ahová bemegyek és van nekik raktáron?
Köszönöm!
[20690] 2013. március 7. 15:02
Megjött a pakkod a szabadonfutóval, este gyere SKYPE-re megdumáljuk az átvételt.
[20689] 2013. március 7. 14:58
Hu .....szameg! Nem semmi ár!
[20688] 2013. március 7. 14:26
Udv.
Nagyon reg nem jartam erre fele. Indul
lassan a szezon, kezdodnek az inditasi problemak, oxidalodott csatlakozok, stb
En velemenyekre lennek kivancsi. Ki hasznalt mar Dunlop vagy Metzeler ujonnan vasarolt abroncsokat? Kellene vasaroljak egy teljes szettet es nem tudom mibe vagjam a baltat.

Koszonom elore!
[20687] 2013. március 7. 12:54
Szerintem kezd a mechanikus részeknél.Gázkar-bovden-pillangók-esetleg súber rugó vagy maga a súber.
[20686] 2013. március 7. 12:48
Azt hiszem a racing bazárban hirdeti magát valaki olcsó membrán ügyben.
[20685] 2013. március 7. 12:45
Ja de ezek vajon mennyit fogyaszthatnak.
[20684] 2013. március 7. 12:43
Mér már otthon vagy öcsi.
[20683] 2013. március 7. 12:37
Hali. segítség kellene, hátha járt már így más is. Beindítva a motort xv535 93' egy kissé egyenetlenül jár de ha bemelegszik már nem annyira. :) Szóval ha menet közben megyek vele azt tapasztaltam, hogy sebesség váltásnál kuplungot mikor behúzom felpörög a motor.
Álló helyzetben is kipróbáltam és gázt húzok neki felpörög és lassan ejti vissza a fordulatot. Ezt most a téli beindítást követően teszi. Felpörgés után vissza áll alapfordulatra. Azelőtt ezt nem csinálta. Ja és van amikor fogja magát alapjáraton és egyszerűen leáll mint ha kikapcsolták volna. Mi lehet a probléma? Falsot szív? Dugulása van? Hol kezdjem mit nézzek meg?
Köszönöm előre is a segítséget.
[20682] 2013. március 7. 11:34
Voltam ma a Yamaha World-nél, a Soroksári úton. Korrekt cégnek tűnik, ha alkatrészt rendelsz, van egy külső monitor amint te is tudod nézni a robbantott ábrát, és hogy melyik alkatrész mennyibe kerül. Külföldi raktárból szállítanak, 3-4 munkanap alatt. Rendeltem eredeti yamaha első fékbetétet 10.500 Ft-volt, és rendeltem a hátsó teleszkópokhoz, és az első lábtartókhoz rezgéscsillapító gumiszilenteket, ezek még 9000 Ft-ba kerültek.

Brumeszkosz! Megkérdeztem az első féktárcsát: 73.000 Ft.
[20681] 2013. március 7. 11:28
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
xv535-öm van , és a karbi membrán kilyukadt.
Adjatok tippeket, hol lehetne beszerezni, nem gyárit, hanem valamilyen olcsóbb utángyártottat, tourmax, vagy egyéb márkákba. Légyszi olyan helyet írjatok, ahonnan esetleg ti is rendeltetek, vettetek tehát tuti forrás!
Köszönöm a segítséget!
[20680] 2013. március 7. 01:32
Bocsi a keewaynál nem kell a házat testtelni!
[20679] 2013. március 7. 01:29
Igazad van Blackiex! Ha jóltudom a Mócsingnak keeway szabályzója van!
[20678] 2013. március 7. 01:20
A testvezeték a fesszabályzó házára van csavarozva és onnan indul az akku " - " pólusára! A keewayénak a házra kell csavaroznod a fekete vezetéket! A felfogatóm tartó és a fesszabályzó közé! A 3 fehér vezeték a 3 fázis, a piros a töltő +vezeték a fekete - a test! persze az emlékeim szerint! a keewayé itt van a képen!
[20677] 2013. március 7. 00:57
Köszönöm a részletes választ! Nekem is ugyan ilyen abroncsok vannak jelenleg csak elkoptak! x) De ugyan ilyet szeretnék venni újra, mert teljesen elégedett voltam velük, és remélem újra az leszek! :)
[20676] 2013. március 6. 22:38
Megnéztem a rajzot , az akku + ,és a fesszabályzó + kimenete egy biztosítékon keresztül össze van kötve . Ezért lehet villanyt mérni állandóan a fesszabályzó kimenetén . Ide gondoltam egy rövid vastag párhuzamos vezetéket . A másik . Az akku - kivezetése ,és a blokk között lehet 0,3 voltot mérni járó motornál . Pedig elvileg azonos potenciálon kellene lenniük . Hol lehet a blokk ,önindító és az akku - testelése összehozva ?
[20675] 2013. március 6. 21:53
Nincs gerjesztő áram. Állandó mágneses.
Az oxidálódott csatlakozók simán okozhatják ezt a feszültségesést.
[20674] 2013. március 6. 21:18
Van vezetékezési rajzod? Nézd meg hogy gyárilag hogyan van a fesszabályzó bekötve! A gyújtás levételével meg kell szakítanod a gerjesztö áramot!Szerintem valahol kontakthibás a csatlakozód vagy valami ha kisebb a töltő feszej mint direktben! Ekkora különbséget nemokozhat a plusz vezeték!
[20673] 2013. március 6. 20:54
Az tetszene nekem is... Mint egy VN2000 vagy egy XV1600. :)
[20672] 2013. március 6. 20:47
Te komám, úgy látom a kutyaszar hazaért.
[20671] 2013. március 6. 20:46
Ma megnèztem ès a 750 is 3800at forog százon.A 2000-s turbódizel Rav-4-esem 2300-at forog százon.Na az már valami
[20670] 2013. március 6. 20:25
A heidenau abronccsal az elsö kerèken lehet gond már enyhèn nedves uton is.
SportMotor
a facebookon




Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor