Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itten van ni eredeti Japán , Pay-pal-lal lehet fizetni és már hozza is a posta és nem is olyan drága mert 10,50 a posta és más boltok alapból 17 euro-ért küldik el ajánlva.
Ja és egy banki átutalás 2500 peták a tranzakciós adó óta amit N E M hárítanak tovább U G Y E ?
http://www.ebay.de/itm/Vergase...
Brumikam, csak le kell csipni a regi membran bakelit gyurujet es a regi gumi helyere ugyanarra forditva fel kell tenni az ujat, pici ragasztoval.

Ennel nem is lehetne egyszerubb.
Igen az is lehet de ahogyan nézem az átszerelési utmutatót nem mindenkinek lenne egyszerű és azért csak kopik ott a súber is .
Hat, hogy oszinte legyek, annyit sztem nem kopik a hengeres tolattyu, hogy bajt okozzon.
Érdemes suberrel együtt cserélni mert nem kell vele babrálni és a suber is elszokott kopni mire a membránok tönkremennek.
Helyette itt van ez akkor:
http://www.ebay.com/itm/yamaha...
Hejj, volt itt kulon csak membran is, amit a gyari tolattyura kellett ratenni... Hova lett?
motorradbay.de

30 Euro/db. Ez kiprobalt, meretpontos es tartos membran.
Ha valakit érdekel, szabadonfutó fogaskerékkel eggyütt.
http://www.ebay.de/itm/Anlasse...
Utánna nézek a dolognak.
Hali brumi Amennyiben tudnál nekem segíteni membrán ügyben úgy azt megköszönném. Mennyi volt akkor kb.ez az ebayos membrán? Tudnál nekem is beszerezni alkalomadtán egy garnitúrát?
Le is mehetek érte itt lakom nem messze Tisztaújvárosban
Köszi előre is.
Hali. Nekem is lyukas a membránom Amennyiben tudsz majd valahol venni membránt légy szíves áruld majd el nekem is mert cserés az enyém is. Köszi előre is. Emailem bbzzkukuccitomail.hu
A kuplung oldalán a hátso kerékhez közeli részen van a test csatlakozó.
Már beszéltem a futárral azt mondta ma este eljön érte. Nem kell
többet fizetni mert nem kellett vámolni, az van rápecsételve,hogy vámmentes.
Sziasztok.

Vasárnap márcus 10. Bp. XVIII. ker. Lörinci piacon motorosbörze lesz.
Bár nem mondanak jó időt érdemes kinézni, lehet jó dolgokat venni óccon.
Jó reggelt!

Bukósisakot szeretnék venni a 250-es leendő Viragomhoz, az esetek nagy részében a városba fogom használni. Mindenképp zárt sisak kellene, de olyan ami jól szellőzik. Ti milyet használtok, milyet érdemes venni? Anyagilag olyan 30-40 ezer körül szánnék rá.
Sziasztok! Napi szinten olvasom a fórumot , általában reggel munka előtt.Legtöbbször a meló 7-től 23-24-ig tart ,ezért nem szoktam írni. A membránnal kapcsolatban ,13e-ért vettem darabját, úgy 5-600Km után kuka.Nem is az anyagával van baj, a fedél felfogatásánál kétszer olyan vastag mint a gyári. Mint utólag kiderült a fedél vágja szét, annyira szétlapítsa.De hát a fedelet meg lekel húzni fixre , a gumit meg nem lehet leköszörülni.Úgy hogy marad a gyári vagy a gyári utángyártott.Üdv!
Látszik ám, de még mennyire !
Ha nyomogatásra is látszik a difi, akkor jó.
Köszi.
A teleszkóp meg egész jónak tünik a szimmering meg az olajcsere után. Igaz csak a garázsban hintáztattam, utat még nem látott.
Tiszteletem, Hurrá Beszelünk holnap az átvátelről, kérlek addig ird meg nekem, hogy mennyi forinttal tartozok még neked, köszönöm
Pucold meg a fesszabályzó alatt a fémet! A csatikat kontaktsprével és kefével tisztítsd meg. Ha a blokk és a váz között továbbra is van potenciálkülönbség, vegyék egy vaskos vezetéket két nagy szemes saruval és kösd össze a blokkot a fesszab. testével.

A blokk a felfogatásokon keresztül van a vázhoz kötve villamosan, nyilván ezért nem fogsz blokkot kiemelni és az érintkező felületeket takarítani. A 750-esen amúgy az akku negatív egy kisujjamnyi vezetékkel a blokkra megy, ahol az egyik deklicsavar alá van bekötve. Ha ilyet találsz a tiéden, szedd ki a csavard, csiszold meg a sarut és a delkin a vele érintkező felületet, majd szereld vissza.

Minden kóbor Ohm számít.
Tehát hidegen normális a hang.
Majd mikor kezdett melegedni volt a legnagyobb hang.
Üzemmelegnél csökkent. / ámen /