A mugelloi Olasz Nagydíj jó alkalom volt arra, hogy a gyár a nagyközönség elé lépjen első MotoGP replikájával, a Desmosedici RR-el. A bringa egyenesen a Ducati Corse csapat Desmosedici GP6-os motorjától származik, éppen ezért évente mindössze 400 darabot fognak belőle gyártani.

Műszaki leírás

Blokk

Típus
4 hengeres L elrendezésű, folyadék hűtáses, DOHC, Desmodromic, hengerenként 4 titánium szelep, gear driven camshafts

Hengerűrtartalom
989 cc

Teljesítmény
Több mint 200 LE @ 13,500–as fordulaton

Nyomaték
-

Befecskendezés
4 darab 50 mm Magneti Marelli throttle bodies, 12-lyukú “microjet”with injectors over throttle, manual idle control;

Kipufogó
‘4 a 2 az 1-be’

Emisszió
Euro 3

Erőátvitel

Sebességváltó
6 sebességes; kazettás

Kuplung
Hidraulikus száraz kuplung

Motor

Idomok
Full karbonszálas

Váz
Hibrid csőváz, karbon segédváz, alumínium lengővilla

Első felfüggesztés
Ohlins ‘FG353’ 43mm PFF villák, előfeszítés, csillapítás és sűrítés, TitániumNitrit bevonattal

Első felni
7 küllős Marchesini magnézium, akárcsak a GP6-on

Hátsó felfüggesztés
Ohlins, lassú/gyors csillapítás, hidraulikus előfeszítés

Hátsó felni
7 küllős Marchesini magnézium, akárcsak a GP6-on

Gumi
Bridgestone

Első fék
2 radiális Brembo “monoblock” 4 darab 34 mm dugattyúval; 2 lebegő 320 mm x 6 mm-es cakkos tárcsa: akárcsak a GP6 esős versenybeállításánál

Hátsó fék
240 mm tárcsa, 2 darab 34 mm-es dugattyúval

Tank
Alumínium ötvözet

Száraz súly
-

Műszerek
Ultrakönnyű Corse elektronika, multifunkciós műszerfal, LCD-s fordulatdszámmérővel, útvonalszámláló, immobilizer, köridőmérő, olajnyomás mérő, üzemanyagjelző, EOBD, óra, hőmérséklet, visszaszámláló.

Változatok

Színek
1) Desmosedici RR: Rosso GP, hátul fehér rajtszám hellyel;

2) Desmosedici RR “Team Version”: Rosso GP fehér csíkokkal.

Változatok
Együléses

Ár

55.000 euró ~ 14.500.000 Ft