2006. június 1.
Elérkezett a várva várt pillanat és a Ducati bemutatta álommotorját, melyet 2007 júliusától bárki megvásárolhat.
A mugelloi Olasz Nagydíj jó alkalom volt arra, hogy a gyár a nagyközönség elé lépjen első MotoGP replikájával, a Desmosedici RR-el. A bringa egyenesen a Ducati Corse csapat Desmosedici GP6-os motorjától származik, éppen ezért évente mindössze 400 darabot fognak belőle gyártani.
Műszaki leírás
Blokk
Típus
4 hengeres L elrendezésű, folyadék hűtáses, DOHC, Desmodromic, hengerenként 4 titánium szelep, gear driven camshafts
Hengerűrtartalom
989 cc
Teljesítmény
Több mint 200 LE @ 13,500–as fordulaton
Nyomaték
-
Befecskendezés
4 darab 50 mm Magneti Marelli throttle bodies, 12-lyukú “microjet”with injectors over throttle, manual idle control;
Kipufogó
‘4 a 2 az 1-be’
Emisszió
Euro 3
Erőátvitel
Sebességváltó
6 sebességes; kazettás
Kuplung
Hidraulikus száraz kuplung
Motor
Idomok
Full karbonszálas
Váz
Hibrid csőváz, karbon segédváz, alumínium lengővilla
Első felfüggesztés
Ohlins ‘FG353’ 43mm PFF villák, előfeszítés, csillapítás és sűrítés, TitániumNitrit bevonattal
Első felni
7 küllős Marchesini magnézium, akárcsak a GP6-on
Hátsó felfüggesztés
Ohlins, lassú/gyors csillapítás, hidraulikus előfeszítés
Hátsó felni
7 küllős Marchesini magnézium, akárcsak a GP6-on
Gumi
Bridgestone
Első fék
2 radiális Brembo “monoblock” 4 darab 34 mm dugattyúval; 2 lebegő 320 mm x 6 mm-es cakkos tárcsa: akárcsak a GP6 esős versenybeállításánál
Hátsó fék
240 mm tárcsa, 2 darab 34 mm-es dugattyúval
Tank
Alumínium ötvözet
Száraz súly
-
Műszerek
Ultrakönnyű Corse elektronika, multifunkciós műszerfal, LCD-s fordulatdszámmérővel, útvonalszámláló, immobilizer, köridőmérő, olajnyomás mérő, üzemanyagjelző, EOBD, óra, hőmérséklet, visszaszámláló.
Változatok
Színek
1) Desmosedici RR: Rosso GP, hátul fehér rajtszám hellyel;
2) Desmosedici RR “Team Version”: Rosso GP fehér csíkokkal.
Változatok
Együléses
Ár
55.000 euró ~ 14.500.000 Ft
80 hozzászólás
0

#1
KertAce
na ez már valami....bár nem hinném hogy tömegmotor lesz.
2006. június 1. 16:24
0

#2
kawazxr
ez a duki biztos megéri az árát ;-) szép is jó is mi kell még tehetős vásárlók szeme fénye lehet...
2006. június 1. 16:31
0

#3
bencce - vendég
húúúú baszki!
2006. június 1. 16:38
-2

#4
Kass - vendég
szerintem csúnya, legfőképp a fejidom
ennyi pénz .. áh :D
Suzuki Gsx-R 1000 K4 és 5 :P
2006. június 1. 17:01
0

#5
túró - vendég
évi 400 darabbal nem lesz tömegmotor ez tény.
gyönyörű
2006. június 1. 17:01
0

#6
ACYCA_GSXR_1000 - vendég
Viszont a biztosító kifizet rá úgy 6-7 millió forintot, hogy az még nem gazdasági totálkár... :)
2006. június 1. 17:11
+ 1

#7
gmoto - vendég
Számomra ez az eddigi legkívánatosabb Ducati,nagyon vadállat a design,a hangja is elképesztő lehet:L4,4-2-1be kipufogó...
2006. június 1. 17:53
0

#8
Rossirider - vendég
Nem szeretem az olasz motorokat!!
DE ennek a motornak az egzotikuma es
v4 technikaja önmagaért beszél! Ez a motor
abszolut ultimatum! Gyüjtök es tehetös vasarlók
gépe!Minden elismerésem az olaszoknak!!
2006. június 1. 18:46
0

#9
Gp1 - vendég
En se annyira csipem az olasz motorokat
de tényleg jo a v4 es a csucstechnika kombinacioja!! jol összeraktak
2006. június 1. 18:59
0

#10
ducati fun - vendég
ez a leggyönyörübb ducati amit valaha láttam.most pedig megyek gatyát cserélni
2006. június 1. 19:00
0

#11
mollo
Huu hát IGEN !
De más színben is eltudnám képzelni :)
2006. június 1. 19:17
0

#12
zoli46
Kurva jó csak kurva drága!!
2006. június 1. 19:33
0

#13
gerle2 - vendég
hát 14 millás árral meg főleg nem lesz tömeg motor....
azért már kamiont veszek ami pénzt is hoz....
2006. június 1. 19:47
0

#14
eM - vendég
ennyi pénzért olyan pályamotort faragok egy ZX-10R-ből, hogy a Ducati a nyomába sem ér.. persze nem erről szól, ez kuriózum, de akkor is sokallom az árát..
2006. június 1. 19:48
0

#15
katana
hmm... emelem kalapom az olaszoknak! én vennék ilyet ha enyim lenne hmm,de sok érte!!
2006. június 1. 20:09
+ 1

#16
rodman73
ha évi 400 darabot gyártanak akkor ezzel lehet indulni superbike bajnokságba? vagy ott mennyi darabot kell legyártani a homologizációhoz nem tudja véletlen vki? amúgy sztem nagyon komoly a paripa, 15 milka nem kevés pénz de jobban belegondolva egy 999 R is majdnem 10 guriga, ez meg azért mégis csak egy MOTOGP motor az utca emberének! ha most lenne felesleges 15 gurigám lehet befektetnék egybe! :D
2006. június 1. 20:54
0

#17
ducati fun - vendég
előzetes hirek szerint igen valamint 1200-es kéthengeressel.persze ha utóbbit engedik a SBK-ba
2006. június 1. 21:18
0

#18
kullderiola - vendég
AZTAKUTYAFÁJÁt!!!!!
öööööööööööööö
eléggé isten motor!
szerintem iszonyat durván néz ki és ,ekkora erő!
200 lóerő mekkora lehet a nyomaték!
monnyuk biztos nem keréken 200 ló hanem főtengelyen!
ha 1 harmadába kerülne még azt mondanám hogy jó ár!
ÉS VÉGRE 4 HENGERES DUCATI!
utálom a V2 es sportmocikat!
pörögjön mint az állat!nagon gép és egy darabig biztos történelmi motor lesz!
2006. június 1. 21:25
0

#19
Kodi - vendég
most nem azé mondom kawa fan vagyok de egy zx 10 er szerintem a nyobába se ér ennek ez télleg motogp technika és nem csak motogp nyomaték 200 ló meg kurva sok még tengejen mérve is!!! ugyhogy ezzel nem szabad leálni gyorsulni:P nem mutatna rosszul a garázsba!!!
2006. június 1. 22:48
0

#20
adi - vendég
azta a mocskos csóró világát,hogy nemvehetek magamnak egyet,ez a motor öcsém ducati nálam amúgyis de ez,ez a csúcs,ez valami kurvajó lehet
2006. június 1. 23:44
0

#21
#77 - vendég
remelem ennyi penzert nem fog ugy beszarni mint a tobbi ducati,-ha nem fog?.... akor jo kis gep..-de en inkabb megvarnam amig egy japana jon ki egy ilyen Gp- valtozattal
2006. június 2. 02:26
0

#22
Rolii - vendég
Odabasz!
2006. június 2. 07:51
0

#23
morcosboci - vendég
Irány a Superbike! El kell felejteni az 1200ccm L2-őt.Egységes szabályok és győzzön a jobbik!Euro3 és 200 LE? Brrrrrrrr!
2006. június 2. 07:58
0

#24
Bandita - vendég
Le a kalappal az olasz mérnökök előtt!
Az csak egy dolog, hogy 14,5 Milla az ára, de ahoz, hogy magyarországra behozhassam meg egy csomó adó, forgalombahelyezés... A végösszeg szerintem már jóval túl fogja lépni a 17 Millát!!!- és még üres a tank!!
2006. június 2. 09:19
0

#25
Norbi - vendég
Ez igen!!!!De ha azt nézzük 4 db japán 1000-res gép ára!Akkor viszont kicsit durva!Ja,és olasz!
2006. június 2. 09:20
0

#26
KertAce
erről amúgy a szintén horribilis árú NR750-es jut eszembe...reméljük ezt jobban el tudják adni.
2006. június 2. 10:39
0

#27
hornet600
Hú a ducati nagyon ütösre sikeredett,szerintem nagyon király!
2006. június 2. 10:54
0

#28
Lacc - vendég
Sziasztok! Szerintem is gyönyörü csak az L elrendezésü hengereket nem értem még soha nem hallottam ilyenről! :)
2006. június 2. 11:15
0

#29
KertAce
Lacc, a Ducatinál így hívják a 90 fokos hengerelrendezést....L4 = 90 fokos V4
2006. június 2. 11:58
0

#30
Joe-Z - vendég
Nagyon faja a gép!!!!!!
Most az Olaszok beintettek mindenkinek!!
Ebből csúna harc lesz ha a Japánok is elkezdik mondjuk azok soha nem lesznek ilyen exkluzívak!
Gyönyörű brutál design és csodás menetteljesítmények!!
Ja egyébként az Olaszok általában keréken mérik a teljesítményt ellentétben a Japókkal!
Ez nagyon kellet megszületett az Speed-gépek új királya az MV Agusta F4 1000 Tamburinivel karöltve!!
Az Olaszok feldobták a labdát!
És hol vannak a Japók ??? :)
2006. június 2. 15:16
0

#31
sps996
300 db-t kell eladni a vsbk induláshoz.
2006. június 2. 17:01
0

#32
Attis 333 - vendég
végre lett egy duki ami leváltja azt ronda 999 est:D ezt engedni fogják a superbike vb -n
?
2006. június 2. 18:50
0

#33
husaberg
Uggyanmá Jay-Z! Télleg naon fain a gép meg minden, teccik is, csak ha a GP6 mellé raknád az RCV-t akko látnád milyen buflák az a ducati. A csőváz meg nem jön be 1 gyorsaságin. A kategoriájában meg 1edül van ugyhogy ennyi. És 1 uggyanilyen kategoriás japó gép miért ne lenne exkluziv? Nekem tuti exkluzivabb lenne, mint 1 ilyen olasz csoda. Mongyuk 1 RCV v M1 replika.. És még ütösebben is néznek ki, szal ennyi. De mivel 1előre csak ez a piroska létezik, inkább itt abbahagyom
2006. június 2. 20:31
0

#34
sps996 - vendég
Nekem pont azért tetszik mert nem valamilyenjapános!
2006. június 2. 22:07
0

#35
Joe-Z - vendég
Husaberg!
Egy Olasz motor/autó mindig exkluzívabb mint akármelyik Japán és ezt mindenki tudja. Egymás mellé állítok egy 999S/R Dukit meg mondjuk egy ZX-10R-t és hidd el a Ducati sokkal exkluzívabb jobban kidolgozott mint a Kawa... ( attól függetlenül a Kawa is egy nagyon jó motor)
2006. június 3. 12:27
0

#36
sps996 - vendég
Na azért nem kell úgy hanyattesni a japcsiktól az f1-ben is úgy bemérgesedtek hogy horribilis összegekből a végén kúllognak.
2006. június 3. 19:06
0

#37
viktor - vendég
bazdmeg ez nagyon szép beszarok bazdmeg
2006. június 3. 22:47
0

#38
viktor - vendég
ja és mentem 200-al ha ha
2006. június 3. 22:52
0

#39
boci - vendég
Joe-Z!
Kidolgozásban a Duki nyomába sem ér a japóknak.Egyébként meg az exkluzivitásban igazad van.Amíg a japók mindent gyártanak a robesztól a Gold Wing-ig nem lehetnek olyan exkluzívak mint a Dukik.És egy Fiat Seicento nem olyan mint egy Honda NSX,ugye?
2006. június 4. 00:14
0

#40
boci - vendég
Joe-Z!
Kidolgozásban a Duki nyomába sem ér a japóknak.Egyébként meg az exkluzivitásban igazad van.Amíg a japók mindent gyártanak a robesztól a Gold Wing-ig nem lehetnek olyan exkluzívak mint a Dukik.És egy Fiat Seicento nem olyan mint egy Honda NSX,ugye?
2006. június 4. 00:14
0

#41
Ronin
Ebben benne van a műsor!
hmmm....;-)
Xép munka volt!
Tudomásul kell venni, hogy ez a technika ennyibe kerül. Ha valaki vesz egy ilyet, az még csak rossz befektetőnek sem mond6ó.
2006. június 4. 08:08
0

#42
Joe-Z
Boci:
Az az igazság hogy végülis hülye példát hoztál fel...
A Seicento a Fiat legalapabb autója az NSX pedig a Honda abszolút csúcsgépe! Ha ez neked összehasonlítás akkor elég nagy hülye vagy de mindegy.
Én arról beszélek hogy Japánok akármit csinálnak soha nem fognak olyan presztízsű autókat létrehozni mint a Ferrari, Maserati, Lamborghini, Bugatti, Pagani ugyhogy szerintem nincs miről beszélnünk....
2006. június 4. 11:17
0

#43
NTS - vendég
pakoljatok bele egy Hayabusa-ba befecskendetést, titán szelepeket és szeleprugókat, kipuf.rendszert (extrakét talán egy Garett 3Bar turbót) és úgy otthagyja mint eb a.....
2006. június 5. 01:14
0

#44
KertAce
NTS, ez nem a végsebességről szól!!!!
2006. június 5. 09:48
0

#45
Bill - vendég
ha vennék egyet ,csak nézném és nézném és nézném..Néha beinditanám..Ezt gondolom ,mert kispénzű csóka vagyok..
de ha igazán jól menne a szekér ,akkor minden pályanapon hanyattesnék vele valószinűleg, úgy tépném a fülét!!:)
2006. június 5. 11:04
0

#46
Vale46 - vendég
Na jó azért szerintem maga az elöállítás nem kerül nekik a az 13-ába sem.De az tény hogy gyönyörü és igazi kuriózum.De felesleges összehasonlítani egy japán sportgépet és ezt,mert lehetetlen összehasonlítani öket!Mivel a japán sportgépek sorozatgyártottak,és nem kézzel összerakott gépek.A Ducati mindig is különleges motorokat gyártott,éppúgy mint a japánok!
2006. június 5. 12:59
0

#47
Vale46 - vendég
Egyszer csak rájöttök hogy olyan nincs hogy legjobb, az egyik ebben a másik abban alkot kimagaslót, és mindegyik motormárka szuper.
2006. június 5. 13:04
0

#48
sps996 - vendég
ígen nts ,mivan ha az út végén van kanyar?Esetletleg duplatúrbós nitrós sugárhajtásos?
2006. június 5. 14:10
0

#49
adi - vendég
most mit sír mindenki,hogy drága,emberek motogp technika
2006. június 5. 18:59
0

#50
Petykeve - vendég
szép gép de attól hogy gp6-nak a felni jét meg egy két vakításnak való cuccot köridőmérő mer lesz időd azt nézni...na de mindegy mindenképpen jobb gépnek igérkezik mint az átlag de azért még sincs rajta carbon kerámia tárcsa és még se 250le ,az ára meg egy enyhe túlzás talán 8 miliót érne de ennyit röhej
az áramiatt nem lehetne a 916 utódja igazi utódja ez inkább csak sbk-ra készült nem kell majd sokat tuningolni mint egy gixert .
2006. június 5. 19:37
0

#51
Phoneman - vendég
Eddig is k*rva jo volt az összes Ducati, de ezzel gyári motorok közt verhetetlenek....:D
Italiano Powwaa...:D
2006. június 5. 19:40
0

#52
sps996
A karbon tárcsa nem való utcára.Ha az r1sp 5milla a150 lóerejével akkor ez 20 millát ér.
2006. június 5. 22:05
0

#53
sps996
A wsbk suzuki gsxr k6 kb 50 milla,220 le.
2006. június 5. 22:09
0

#54
fészer - vendég
nem tudom, mit problémáztok itt ilyen anyagi dolgokon, abszolút nem értem a gondolkodásmódotokat.....Egyikőtök sem politikus? No, mindegy, ha valaki szeretné kipróbálhatja a garázsomban úgyis csak porosodik!
2006. június 5. 22:27
0

#55
v4 - vendég
akkor inkább az nr750 ováldugattyús 32 szelepes(200 db-os széria).40000 euroért már láttam eladót.ahoz képest ez kávédaráló.szép lett nagyon ,de annyit nem ér,és egy 93-as AMA superbike rc30-as 750-es is volt 160 LE.a honda is kihozza majd a 211 -est 8-10 misi körül,akkor lesz sivalkodás.a ducatinak 15%-al estek vissza az eladásai ,és olaszországban!!valamiből pénzt kell csinálni.ettől függetlenül az első 400 biztos el fog kelni már a jövő héten,főleg mert most példásan mennek a ducatik aGP-n.azé a desmo vezérlés megbízhatóságára is kiváncsi leszek.
2006. június 6. 02:05
0

#56
Rossi - vendég
Hát az anyagiakrol........
Sohasem adok egy motorért ennyit
Megtehetném, de nem
nagykepü se akarok lenni de
ennyit nem ér nekem
2006. június 6. 19:19
+ 1

#57
Rossi - vendég
Gondoljatok bele, nekik 8-10 millio
forintbol megvan a motor
Rajtunk keresnek kb 5öt
Meg amugy is
sehol se tudod kihasználni
mert pályára sajnálná az ember
Egy 600as okozhat akkora örömet
hogy utana visszaülj még egy körre
Szal csak fanatikusoknak!!!
2006. június 6. 19:22
0

#58
sps 996 - vendég
Igen az nr rég megbukott azért nem gyártják és nem versenyeznek vele.
2006. június 6. 20:10
0

#59
OGre-ORange - vendég
Már kettő darabot rendeltek belőle az egyik magyarországi szalonban. Az egyiket versenyzésre fogják használni ...
2006. június 7. 12:04
0

#60
Ronin - vendég
Csak nem a Pap Gézuka?;-)
2006. június 7. 20:12
0

#61
csirke - vendég
hát jah, hisz csak 400 db készül belőle :(
2006. június 7. 22:01
0

#62
gyuri - vendég
Szerintem nagyon állat lett ez a gép. Ha valaki tehetős ember vesz egyet, és nem is használja a gépet sok idő múlva talán nagyon sokat fog érni. Én vettem egy limitált Rossi bukót(5db van csak itthon belőle) befektetésnek, a vitrinben van. Ha sikerül aláíratnom az igazi tulajjal, pár év múlva eladom sok pénzért. Ezzel is ezt tenném, de előtte ezt kipróbálnám. Hasonló kategória, mint az MV Agusta Tamburini.
2006. június 12. 01:08
0

#63
lisa hunter - vendég
Eh...mondtam a Mitomnak, hogy "na látod, rokonok vagytok, valami ehhez hasonló teljesítményt mutathatnál te is"
Erre szegénykém úgy elszégyellte magát, megszólalni sem tudott...
Ha valakit meglátok egy ilyen géppel az utcán biztos leszedem róla és jól megnézem magamnak, és megkérdezem, hogy "hűűűűűűűazannya, mi a foglalkozásod?" na persze, mindezt csak a szemgúvasztás után.
Istencsászárnő ez a gép!
2006. június 12. 08:24
0

#64
csatak - vendég
Szerintetek hány MV Agusta motorral száguldoznak az utcán??? Ezt a Duci mocit egyáltalán nem utcai motorozáshoz fejlesztették ki, illetve egészen más vevőkört céloztak meg vele.
Nincs értelme az árán vitatkozni, mert kerül amibe kerül és kész. Igaz van benne technika is meg egyebek, de főleg a nevet kell megfizetni. Lehet, hogy ki lehetne hozni félárból is, ha tennénk rá pl. egy ismeretlen jelképet, mint új motor gyártó.
Meg kell nézni az új Danuvia terveket. Azt is mindenhol ismert gyártók spéci cuccaiból állítják majd össze, amit úgy vásárolnak meg (Öhlins, Brembo). Igaz a Danuvia már bizonyított anno. Most csak mint név fog szerepelni a motoron, mert köze ahhoz már nem sok lesz.
Meg kell nézni messzi földön híres autógyártók járműveit (Rolls-Roys, Ferrari, stb.) és el lehet csodálkozni az árakon.
Mekk Elek is kérdezné Tőletek: Hát nem értitek, Ti tyúke..űek???
2006. június 13. 14:47
0

#65
jani - vendég
húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
2006. június 16. 15:08
0

#66
Szalacsi - vendég
Vazzeeee....
Ennyibe kerül és kész. Ha valaki utánanézne akkor rájönne hogy csak maga az elsö teló annyiba kerül mint pl 1 zx10. És ez nem túlzás.
Nem valószínű hogy nekem lesz egy de naon kőne.
2006. június 27. 15:01
0

#67
kenyer
Ez tényleg szép!Csodaszép,és iszonyat mérges lehet, de csak mert most adták ki az első igazi "repliká"-bár ez talán tulzás. Anno 20 éve a gixert is igy bocsátották utjára, és nagy durranás is volt. Hamar megszokja az ember, és a konkurencia is válaszolni fog. Szép lassan majd mindenki replikákat fog fosni,mi meg 2hetente ujoghatunk, hogy mostaztán ez tényleg mindennek a netovábja... hollesz akkor a mosti gépem:P veszek majd 20 év mulva egy ilet és a gyerekem nevetni fognak rajta. De tényleg szép...
2006. augusztus 1. 22:35
0

#68
zx10r - vendég
hát ja kemény csak az baj hogy drága
2006. november 10. 14:44
0

#69
zx-10r - vendég
két kemény motor van a világon
a zx10R meg ez a Ducati Desmosedici RR enyi
Gyuffffff
2006. november 10. 14:46
0

#70
Gazex - vendég
Drága............................DE BRUTÁLISAN GYILKOS!!!!!
2006. november 11. 09:57
0

#71
amok
Az eddigi legszebb Ducati, az meg tuti, hogy megéri az árát meg úgy megy mint az állat! El se tudom képzelni a hangját egy nyitott Termignonival.
2006. november 15. 16:36
0

#72
xxx - vendég
a tükröt lehet levenném róla
egy utca rc211v olcsóbb lenne meg keményebb, de azért szép
2006. november 15. 17:16
0

#73
BadGhost - vendég
Mennyi rá egy Termigmoni???
2006. november 15. 17:24
0

#74
BUBY - vendég
Pöttyet komoly lesz!!!! Asszem rendelek :P
2006. november 20. 01:47
0

#75
Calameth - vendég
Van egy gyönyörű, Lajos-korabeli ágyam, eredeti huzattal, a csodával határos módon épségben megmaradt lepedőn pedig maga a Napkirály ujjlenyomatával. Kikiáltási ár: 15 millió Ft. A befolyt összegből egy ifjú motoros versenyzői törekvéseit támogatjuk. Információ: 06 20 331 0546
Nem bánod meg!
2006. december 23. 13:39
0

#76
Robi - vendég
ennyi pénzé moci, azért ez mán durva, jó lehet hogy csak gyűjtök veszik majd mert ilyet kockázatos kihozni az utcára(ugye akkor meg mi értelme). Ha meg szervizbe kell vinni ( ami olasz cuccoknál gyakran elöfordul)az meg a másik horror. Szép de a magyar motorosok többsége örül ha benzinre futja, ilyet elolvasni is felesleges.
2007. június 19. 13:16
0

#77
KI? - vendég
geci szép gép...nem mondom...de szerintem már veszek 4 1000 res japán gépet...majd Tóth Imike a szülinapjára biztos kér egyet annyira tele vannak...különben nem fogják inditani a superbike ba mer az volt a kikötés hogy prototipus másolatnak kell lennie,meg annyit kell belőle gyártani...
2007. június 20. 14:57
0

#78
Brian - vendég
Tényleg drága!De láttatok már ennyire szép motort?Na meg arról nem is szólok hogy ha ráülsz a segged alatt 200 paci dübörög!Hát igen a verseny technikát meg kell fizetni!Ha nagy leszek veszek magamnak 1-et:D
2007. augusztus 19. 15:39
0

#79
Treek
kullderiola
szeretnélek megnyugtatni ha 200le felett akkor az felette van mivel a ducati nemél azzal a kis trükkel hogy a fötengelyen leadott teljesitményt irják ezt meghagyák a ..... márkáknak :P
2009. október 17. 14:19
0

#80
Albikaaa
ha kicsit utána olvasgattok kiderül hogy ez a moci 170 kw számoljátok ki hogy hány lóerő. Én úgy számoltam hogy ez 230 fölött van és a 200 fölött is nagyon jól hangzik de én erre rá nem tenném a valagam :D
május 14. 21:20