Kawasaki KX250F

A KX250F már szériaállapotában is kiváló lehetőséget nyújt a tapasztalt versenyzőknek, hogy profi versenyeket is megnyerhessenek vele. A KX250F modell az elmúlt években sorra bizonyította képességeit a többszörös AMA Supercross és Motocross bajnoki címekkel, illetve az MX2 sikerekkel. A Lime Green versenyzők élmezőnyben tartása érdekében a Kawasaki mérnökei egy sor újítást végeztek el a blokkon és a futóművön, így növelve a KX250F győztes potenciálját.

Kawasaki KX250F 2011

Néhány fontosabb újdonság: akkumulátor nélküli, teljesen beállítható FI befecskendező rendszer, SFF első villa (Separated Function front Fork), új hátsó rugóstag és lengővilla, nagyobb tapadás és jobb kezelhetőség.

A nagyon merev alumínium váz, a futómű elemek és a beállítások mind-mind az irányíthatóság megtartását célozzák meg nagysebességű motorozásnál – főleg a hosszabb egyenesekben – így a tapasztalt versenyzők kellően ki tudják motorozni a gépet.

A rajtnál kilövés egy olyan kulcsfontosságú tényező, ami megkülönbözteti az élboly tagjait a középmezőnyben ragadtaktól, így ennek érdekében futómű geometria és a pörgős négyütemű blokk széles erőtartománya a maximális hátsó kerék tapadás célját szolgálja.

Kawasaki KX450F

Kawasaki KX450F 2011

A 450F modellen a mérnökök számos teljesítménynövelő módosítást hajtottak végre a motorblokkon és a futóművön egyaránt. A KX 250F-hez hasonlóan a 450-es fejlesztésénél is fontos volt a magabiztos irányíthatóság nagy sebességnél, valamint a holeshot-hoz a futómű beállítása, és a nagy nyomaték elérése a teljes erőtartományban.