Támadásba lendül az indiai Hero és a Bajaj is, mindkét cég az erős észak-amerikai szegmenst célozta meg legújabb modelljeivel. Ehhez a Bajaj a KTM értékesítési rendszerét, míg a Hero a korábbi együttműködés folytatásaként az EBR, azaz Erik Buell kapcsolatait igyekszik felhasználni.

ktm-bajaj-ebr-hero-1348
A legfrissebb A2-es Indiából érkezik - a HX250R mindössze 139 kilót nyom, és teljesítménye 31 lóerő lesz

Utóbbi a közeljövőben debütáló 249 köbcentis, 31 lóerős HX250R-rel vetné meg a lábát, míg a Bajaj természetesen a jól ismert 200-as és 390-es modellcsaláddal igyekszik új vevőket találni.

ktm-bajaj-ebr-hero-1346
Bajaj Pulsar

Ha sikeres lesz az együttműködés, nem kizárt, hogy az olcsó kétkerekűek az európai piacon is megjelenhetnek, elvégre a Hero résztulajdonába került Erik Buell Racing már rendelkezik értékesítési csatornákkal az öreg kontinensen, hiszen legutóbb éppen a 185 lovas 1190SX csupaszmotorjuk árusítását kezdték meg alig 14 000 eurós áron.