+ 3

nagyon találó ez a karikatúra :D
egyébként ennek már ideje volt sztem.
+ 3

Ha Rossi annyival jobb akkor nem mindegy?
+ 1

Helyes!Fejlesszen mindenki magának,más farkával könnyű a csalánt verni:)
Mutasd meg nekik Grande Vale!
0

Hellyes döntés! :D :D
Szopja csak ki a kis Nagyarc gyerek a nyalókájából a jó beállításokat......ha...hhhaa....ha.....
Most meglátjuk, hogy mit megy......szerintem most a szopott f@sz rossz végére került a kisgyerek..... :D
Hajrá VALE! ;) :D
+ 3

Azt azért nem kell elfelejteni, hogy anno a SEMMIT nem nyerő Yamahánál egyik januárban megjelent Jeremy Burgess és egy Valentino Rossi nevű fiatalember... A szezon első futamát simán megnyerték azzal a semmit-nem-nyerő motorral.
Szóval van ott munka vastagon.
0

Nem Januárban jelentek meg.És a két keréken kívűl semmi köze nem volt a 2003-as yamahához a 2004-esnek.Ami Jeremy érdeme,a vb cím meg Rossié!
0

Ok, nem januárban... de mikor is?
( És hogy melyik cím kinek az 'érdeme', az pont eldönthetetlen. Rossi nem tud motort tervezni, Burgess meg Stoner mellett nem képes bebújni féktávon. De miért is kellene ugye... :)
0

hm...eddig azt hittem én vagyok a hülyegyerek,mert a mi kis hazánk"hős" motoros fiát T.G.-t nem körbeszopva jellemeztem....
Nos engem megfeddtek akkor sokan,hogy nem vagyok világbajnok meg bla,bla,bla.......
Ha már itt tartunk,hogy lorenzot igy fikázzátok páran,aki talmát 3x körbemotorozná.......szóval nem ártana elgondolkodni kicsit...Ti nagy "világbajnokok"
Inkább legyek seggfej,mint szánalmas kis fasz.....
0

Kutya!
Szezonvégesztével azonnal. Többek között az 5 szelepes motort 4 szelepesre változtatták.
#10
kutya. - február 24. 19:22
0

Na igen, a pletykák szerint azonnal munkához láttak - még vmi kémfotós sztori is született, persze a képet senki sem látta.
De épp a Honda szarrágása miatt, hivatalosan csak januártól ülhetett egyáltalán a Yamaha nyergébe a Doki.
+ 6

Azért Talma átlagos 3 mp-el gyengébb köreit nem nevezném 3szor körbemotorozásnak. Főleg ha azonos motorokon ülnének. Azért hülyéket ne beszéljünk már.
0

Hűlye beszédnek sok az alja:)
-5

Azonos motorok...3 mp...----
Baszdki,most megnevettetél:)
Ezt nem hiszem el..úr isten....
anyám..folynak a könnyeim....
hááát ezt a szar dumát....
de köszönöm...
ezen tényleg jót mulattam
+ 3

/orosz/
Min is kacagsz ilyen jót?
Magyarázd meg légyszíves!
+ 2

Kutya tökre igazat ugat.
A yamahát 2003ban fejlesztési zsákutcának gúnyólták.
Rossi 2004ben világbajnok lett. És még azóta jó párszor. azthiszem csak 2 év maradt ki.
Szóval szerintem is teljes mértékben jogos.
#16
Tomi71 - február 24. 21:27
+ 2

Szerintem elgondolkodtató ebben a másolási dologban h az első három időmérőt ha jól emlékszem Lorenzo nyerte. Gyorsan másol a srác, ráadásul a másolt beállításokkal még gyorsabb is? ez érdekes.
0

A cikkhez hozzászólva:azért kíváncsi leszek,hogy miként boldogulnak ilyen leosztás alapján,bár ez már tavaly sem volt felhőtlen kapcsolat kettejük közt,és már akkor is lehetett ilyen pletykákat hallani,hogy van valamiféle fal kettejük közt.......
Gooooo Valeee !
+ 1

Orosz te röhögsz? Én igazat írtam te meg akkora faszságot mint a ház. És még te röhögsz? Nézd már meg az idei versenyeknek a kvalifikációs ideit. Így volt 3 mp, azonos motoron sztem max 1-1.5 lenne.
-5

Igen-igen.én faszságot írtam ti pedig igazat.....
Nem kell itt a mónikasow.....
Szóval felelőségem teljes tudatában és a nbh vagy ki a faszom előtt is kijelentem,hogy csakis ti látjátok jól a dolgokat,és nem én....
És ígérem többé nem nevetek...
Nem sírok...sőtt véleményt sem nyílvánítok,mivel nem tudnám elviselni,hogy valamelyikőtöknek felmenjen a vérnyomása és ezáltal negatív irányba forduljon az egészségi állapota amiért én faszságokat írok,ti pedig az igazat..Levegőt csak annyit,de csakis annyit veszek,amennyi éppen szükséges,hogy maradjon az utókornak is főleg az igazmondó juhászoknak...ööööö akarommondani embereknek,akik mindíg minden körölmények közt nemhogy csak képesek,de készek is az igazat mondani,írni nem pedig faszságokat,mint szánalmas személyem....
Apropó....Ha talma újfent nem találná a beállításait,mint ahopgy már azt az elmúlt évben megszokhattuk.....Én azért tudom,hogy közte és lorenzó közt max 3 mp van...Köszönöm eme tartalmas és életbevágó információt melyet tudomásomra hoztatok és köszönöm,hogy ennek bírtokában,tudatában többé nem teszem ki magam nevetség tárgyává egy ilyen témákat taglalo internetes oldalon.....
Iszom igaz szavaitokat hithű igaz magyar polgárok.....
(kár,hogy itt nincs az a hányós smile)
+ 1

Sztem senki sem kíváncsi a szereplési vággyal keveredő agonizálásidra. Egyszerűen elég lett volna annyi, hogy bocs tévedtem. A tény az tény.
-2

itt egy tény van jógyerek....
lorenzó jobb,mit talicskási....
a többi üres fecsegés
ezt el kell fogadnod....
és ha már valakit valakiket turházunk kezdjük legalulrol------
szóval lorenzót csak talicskási után....
vágod?!
-8

pasek....
elárulom,hogy min kacagok,ha te is elárulsz valamit...
a kérdés a következő:.
Adott két motorversenyző.
Az egyik szakértők által is és köridők által is bizonyíthatóan jobb,mint a másik.
Viszont,ha mégsem,akkor felvetődik az a kérdés is,hogy a yamaha miért nem a másik lassabb versenyzőt alkalmazza pilótának...
Aki állítólag csak azért lassabb,mert nem találja a beállításait...
De maradjunk a tényeknél...
Szóval hogy van az ,hogy egyik lapon istenitjük a másik lassabb versenyzőt,mindegy mennyire szarul megy
egy másik lapon meg egy tőlle jobb pilótát fikázunk,mint egy utolsó béna senkit?!
Szóval,egyben kérdésedre válaszolva.....mi a vicces,ha nem ez?
Ha én faszságokat írok,akkor itt ebben a témában szinte mindenki.....
De azért várom igaz őszinte válaszod...válaszát bárkinek....
Mert ha valaki leugatja talmát az az első reakció,hogy köcsög vagy ne ugass,te nem vagy világbajnok,mutasd meg,gyere a mátrába stb.stb.stb.
akkor most hogy is van ezzel a lorenzófikázzással?! mert ez így büdös
+ 4

Adott két versenyző. Az egyik magyar és ott van a MotoGP-n. Már csak ezért is tisztelnünk kéne, mert nem pénzzel jutott be oda már a legelején mint ott sokan. Senki nem mondta, hogy Lorenzo nem jobb és gyorsabb motoros, de ha azonos esélyekkel indultak volna évekkel ezelőtt nem vagyok benne biztos, hogy rosszabb lenne Talma. Ami tény, hogy Talma egész évben kb 3 mp-re volt a legjobbaktól. Jobb motoron több tapasztalattal ez sokkal kevesebb lenne. Akinek meg semmi sem jó az úgyis szidja Talmát, mikor más országokban ahol sokkal több versenyző megy a Moto GP-n istenítik őket. Akkor hogy is van? A magyarnak sosem jó semmi. Rossi és mindenki szokott panaszkodni valamire, nem csak Talma. Ennyi. Örüljünk hogy ott van és szurkoljunk neki. Az hogy Rossi jobb mint Lorenzo, szerintem sosem volt és nem is lesz kérdés, kár róla vitázni.
-2

baszod orosz!
igazad van!
de legyél tisztában azzal,hogy TE nem értesz hozzá,csak mások.
itt mindenki szakértő.ennyi..
+ 1

Rossinak nem tetszik, hogy a spanyol azonos technikával, "hasonló" beállításal kezdi szorongatni.
Szerintem ettől csak izgalmasabb lesz, de én nem értek hozzá. :-)
Jó volt ez így!
-1

Ez vicces Brutus...Szted Talma vagy bármelyik versenyzö bejutott volna pénz nélkül?MOL az szted mit ad?Ez ugyan olyan mint Baumgartner Zsoltit is tisztelni kell,mert Forma 1-ben ment!Ott ment,egy levegöt szívott Schuhmacherral!De azért remélem nem mondod,hogy ha beleültették volna a Ferrariba,akkor schumit körbeautózza!?
#27
wr450f - február 25. 05:19
-1

Blade08! Ezt hogy képzeled? Egy magyar versenyzőt fikázni? Végig tudsz egy F1-es autóval menni a ringen? Tudsz egy ezredmásodperces kört menni? Majd ha többet teszel le az asztalra akkor fikázhatsz! Amúgy is ilyen technikával, beállításokkal, időjárási körülményekkel, gumikkal, stb egyáltalán milyen eredményt vársz? Baumgartner igenis isten, Schumacher, Senna, Lauda elmehet a picsába! Csak a megfelelő technika és nincs ellenfél! :D
+ 1

Én úgy gondolom a motor fejlesztése szempontjából ez a házon belüli szabály rossz irány.
+ 1

Blade mintha azt írtam volna h nem pénzzel jutott be a legelején a Moto Gp-be. A királykategóriába a szponzor miatt mehetett, de jó pár éve amikor még nem volt neve nem a szponzorok miatt jutott be, hanem a tudása miatt. Egy szarul motorozót nem vesznek be csak a pénz miatt. De én leszarom, aki utálja Talmát az utálja. Majd szóljatok ha mondjuk 1.52 körül mentek a Hringen. Mert ő ezt tudja.
#30
bier - február 25. 09:40
+ 1

Az a dolga, hogy ilyen időt menjen nem? Nekem meg más.
0

Basszátok meg,hogy mindig beleszövitek Talmát ebbe az egészbe!
Nem látom a ruhájára varrva,hogy Fiat,Yamaha...Ne lovagoljatok már ezen!
Itt arról van szó,hogy ROSSI jobb,mint Lorenzo és kész:):):):)
#32
jaga - február 25. 11:40
+ 6

azért ide írom, mert ez a legfrissebb cikk, így talán eljut a megfelelő emberekhez.
megfigyeltem, hogy lassan tényleg nem lehet hozzászólásokat olvasni anélkül, hogy Talma bele ne kerülne, ráadásul általában negatívan. ez azért érdekes több szempontból is.
először is azért, mert aki veszi a fáradtságot, hogy hozzászóljon egy témához, az vajon miért nem a témához szól hozzá? Talma ebben a cikkben nem volt téma.
másodszor, vajon mi lehet a célja annak az embernek, aki negatív véleményt közöl, ráadásul gyakran alpári stílusban? nekem mindig van célom egy kommunikációval, akár pozitív, akár negatív. többnyire az, hogy valami változást érjek el, és haladjon a dolog előre. ezekkel a kommentekkel én semmiféle előrehaladást nem tapasztaltam.
pl.: valakiről azt állítani, hogy hüje, vagy béna, vagy egyszerűen csak annyit, hogy vannak nála jobb motorosok nem több, mint puszta véleménynyilvánítás, és mint ilyen nem túl sok haszna van a többiekre nézve. pláne, ha mindezt (negatív) érzelmekkel alaposan feltöltve tesszük, itt ugyanis elveszti az objektivitását, és eléggé csorbítja a valóságot.
az, hogy belekiáltjuk a nagyvilágba a véleményünket még nem viszi előbbre a dolgokat. pláne, ha az negatív. persze amennyiben mindössze annyi a cél ezzel, hogy kipuffogjuk magunkat, akkor oké, de ezzel egyidőben vegyük tudomásul, hogy a szegénységi bizonyítványt is kifüggesztettük magunkról, ugyanis ez felettébb önző dolog.
ennek tudatában vajon megéri-e? megéri-e veszekedést szítani, bemocskolni más emberek becsületét, belemászni más emberek érzelmi világába kizárólag önző érdekből, csak, hogy a bennünk felgyülemlett mérget kiadjuk? mert más célja ennek nincs.
és talán túl szentimentálisan is hangzik, amit mondok, de tiszta fejjel végiggondolva ez bizony így van.
én mindig törekszem arra, hogy objektív véleményt nyilvánítsak, lehetőség szerint ne sértsek meg másokat, és ha kritizálok, akkor lehetőség szerint építő jelleggel tegyem.
természetesen tudom, hogy mindig is voltak, vannak és talán lesznek is savanyú emberek, buták, és egyszerűek, akiken úgy érezzük nem lehet segíteni.
de talán mégis. ha csak annyit teszünk, hogy nem vesszük fel a fonalat, ha nem reagálunk a butaságra, és lehetőleg pozitív dolgokat írunk, akkor egyszerűen figyelmen kívül hagyva el fog tűnni az efféle hozzáállás. muszáj, hogy eltűnjön, mert a jó példa ragadós, csak épp mi magunk is elfelejtettük, mivel egyre kevesebb ember gyakorolja.
pedig csak ezzel lehet megváltoztatni a dolgokat. és legjobb, ha saját magunkkal kezdjük.
végezetül a cikkhez: győzzön a jobb, legyenek élvezetes versenyek, és legyen egy igazán harcos, kiélezett 2010-es GP!
#33
kutya. - február 25. 12:34
+ 5

A levegőbe ordító 'térítők' ( akiknek nem elég a saját véleményük, és kikészülnek attól, hogy a Tied eltér tőle ). Persze a véleményt azonnal képesek Igazsággá konvertélni az agyukban.
Velük a fenti monológgal nem tudsz mit kezdeni kedves jaga, hiszen nem egysoros, papucsállatka szintű üzenetet közöltél.
( nézz csak meg egy politikai plakátot: ők már tudják ezt...)
Persze igazad van, de félő hogy csak az veszi magára a fenti sorokat, aki egyébként is így gondolkozik.
És persze hajrá Rossi, Hajrá Talma!
( khm... még két nap...és hajrá Biaggi is! :)
+ 3

Jaja...itt tényleg csak vélemények hangzanak el, amit néhány tompa figura egyből igazságként kezel(ezt a #33 -ból vettem ), és gyakorlatilag saját magát szopatva sértődötten próbálja az előtte hozzászólókat meggyőzni a saját igazságnak hitt véleményével.
Pl az /orosz/ hozzáböfögéseiből csak annyi jött le, hogy van aki szereti Lorenzót is....... :) Figyelsz kicsi takonygömböm? Éppen vakítóra csiszolom a nyelvemmel a zárógyűrűd........minőségi fosfolyamom.....
Különben én örülök minden motorversenyzőnek, a sikereiknek, szerintem az sem hülyeség ha egy csapaton belül adnak át egymásnak infókat a motorokról, így jobban dominál az emberi tényező, szorosabbak a versenyek a márkatársak között...talán izgalmasabb is az egész...... vagy a fasz tudja, de ebben biztos vagyok.. :)
#35
Joe-Z - február 25. 15:42
+ 2

Szobabrinyó látom itt is nyálazod a rózsákat! :)
Aki fikáz bármilyen motorversenyzőt az szerintem csak irigység, és hozzá nem értés kérdése, aki tudja, hogy ezek a srácok az életüket teszik kockára minden kanyarban csak azért, hogy mi jól érezzük magunkat otthon az nem pofázik hülyeségeket össze-vissza! Azért mert valaki nem a kedvenc nem kell fikázni pláne ha az illető egy honfitársunk!
+ 2

Egy szónak is száz a vége. Talmára büszkék lehetünk és aki bírálja és fikázza, az menjen ki a Hringre és fusson jobbat mint ő, akkor lehet nagy a szája, addig csönd van.
+ 1

Sziasztok !
Én nem olvastam végig a hozzászólásokat !
Szerintem a Doktornak valami igaza lehet!
De ezt csak a mérnökök tudják ! 1 biztos az idei eredmény majd igazolja a feltevését vagy nem!
+ 1

#35 Majd tégedet is jól megcsapkodlak a nyelvemmel kicsi Jo(e)intom, hogy durrantanál telibe valami szarvasmarhát erotikusan! :)
Itt mindenkit fikázni kell, úgyhogy nebeszélj itt hülyeségeket! :)
+ 1

:D Bocs hogy én itt röhögök most egyet, de ez az egy szónak is száz a vége beírás ez nem egészen így van! Há' hogy lenne már 1 szónak 100 vége? :D Száz szónak is egy a vége! :) Nem kötekszem amúgy csak oldom a feszültséget... (a blankolt vezetékkel)
A MAGYAR embernek semmi sem elég? Miért kell fikázni a Talmát? Sokan azt várták hogy majd aláz mindenkit... Nem így lett, azt most ő a szar ember. Versenyzett a király kategóriában, ahol a világ legjobbjai mennek. Mért nem örülünk annak hogy egyátálán odáig eljutott? :) Nem is a Talmáról szól a cikk aztán már megint ide lett mosva. Miért?
0

Tudom, hogy szól a közmondás, azért írtam, hogy egy szónak is száz a vége, mert ebből jó sok komment lett. :-)
-1

sztem ez hülyeség. azért mert valaki nem szereti talmát nem kell utálni. és az hogy mennyit megy H-ringen sztem nem lehet egy fő kérdés, mert neki ez a dolga. nyilván ha te is egész végig motoroznál, állítgatnál sztem lehet, sőt tutti hogy teis mennél olyan időt. én ismerek olyat kai 1:57 et megy ringen. mégse megy a gp-be mert nincs rá keret meg szponzor.
+ 4

HI. Mostanában olvastam V.R.: Mi lett volna, ha megsem próbálom ?
című könyvét. Hát nem tudtam letenni. Jeremy B. egy csúcs mérnők
akinek Vale nagyon sokat köszönhet. Első körben a csapat nem is akart vele menni a hondától a yamahához. Szerencsére a dolog változoztt. A könyv nagyban megvilágítja az európai és japán szemlé
let közötti különbséget itt az is kiderül, h nem mindig a merev über faszának hitt japó gondalotok a jobbak. Jeremy B. mérnők egyszerűen
csúcs. Lehet mindekinek abcdhrz véleménye mindenről a kismagyar mentalítás néha elszomorító. / Talma / ha világbajnok akkor király , ha szarul megy vmiért akkor meg színte egy szardarabként beszélnek róla. Mégiscsak világbajnok volt a sportágában. SZERINTEM.
#43
kutya. - február 26. 12:49
0

Tudja valaki, ez a Jeremy Burgess ugyanaz a személy, aki anno (20éve) az F1-es hajók BURGESS Mercury erőforrásait is fejlesztette?
-6

Vicces dolgok ezek...XD Ha Talma már majdnem olyan jó versenyző mint Lorenzo akkor miért mindig utolsó helyen végzett a GP-ben?Miért nem kapott érte egyik GP-csapat sem 2010 es szezonra?Elgondolkodtató biztos csupa hülye és Talma utáló ember van ott mi?
#45
Doky - február 28. 11:08
-6

miért kell büszkének lenni ara hogy ott egy magyar? ha nem ér el semmilyen eredményt akkor ugyanolyan utolsó mint más. nem kell beérni sztem azzal hogy mind1 hogy hanyadik csak magyar és ottvan. Nagyon lealacsonyitó hozzáállás mintha nekünk elég lenne az alamizsna is. A LÓFASZT elég. Jobbak vagyunk mi mint az olasz vagy akármelyik. Majd ha nyer akkor kell isteniteni..
#46
jaga - március 1. 11:02
+ 5

tudod Doky, ez afféle emberi érzés, amit egyszerűen csak jó megélni. ha van gyermeked, talán volt olyan pillanat, amikor büszke voltál rá, mert elkezdett járni, vagy épp bele tudott rúgni a labdába. vagy mert élete első versenyét végigcsinálta, és a célegyenesben meg is előzött valakit.
nem valami nagy teljesítmény, legalábbis nem túl nagy a sportértéke, de te mégis büszke vagy rá - teljes joggal. és ha valaki odamenne hozzád, miközben büszkén feszítesz, és annyit mondana, hogy: "na majd akkor örüljél, amikor első lesz a fiad, addig pedig pofa be, mert ez egy kalap szar", azt hiszem adnál az arcának.
szóval szerény véleményem szerintem mindössze arról van szó, amikor valaki kijelenti, hogy magyarként büszke arra, hogy egy magyar versenyző ott volt a moto gp-ben, és pontokat szerzett, hogy elismeri a másik ember teljesítményét, és ennek hangot is ad.
egyébként pedig alaposan elolvasva a hozzászólásod úgy vélem kissé félreérted a szurkolói nézőpontot, hiszen nem minden feltétel nélkül vagy az - illetve ez alapján nem is lehet annak nevezni. lealacsonyítónak és alamizsnának nevezed az utolsó helyet, és nem akarod ezzel beérni. ugyanakkor királyi többesben kijelented, hogy "jobbak vagyunk, mint az olasz vagy akármelyik". nos, a királyi többest szerintem annak van joga használni, aki az utolsó hely esetén is maximálisan kiáll a csapata, versenyzője mellett, és az első hely esetén is.
nem csak akkor kell szurkolónak lenni, amikor nyer valaki. a szurkoló buzdítja a csapatát, a versenyzőjét minden szituációban, és drukkol, hogy minél előrébb végezzen. érted? segíteni szeretne a kedvencének, nem csak áll a pálya szélén mint egy rögtön ítélő bíróság, és kijelenti, hogy majd akkor tapsol, ha az dobogós lesz. szerintem ez óriási különbség.
természetesen nem kell beérni gyengébb teljesítménnyel, és mindig hajtani kell a jobbra, de ki az, aki egy tv készülék mögül meg tudja ítélni, hogy egy X hely és az ehhez tartozó Y idő milyen teljesítmény egy versenyzőtől egy versenypályán? az elég laikus hozzáállás, hogy utolsó lett, tehát szar.
félre ne értsd, nem ellened szólt az írás, inkább neked, hogy a hozzáállásod nem éppen pozitív, és lehet, hogy változtatni kellene rajta.
végezetül minden Talma "utálónak": tegyétek már fel magatoknak azt a kérdést, hogy "vajon miért utálom Talmát"? de tényleg. rendkívül kíváncsi lennék a valódi válaszokra, mert úgy vélem a 99,9 % nem ismeri személyesen, soha nem beszélt vele, és azért így elég nehéz valakit utálni, nem?
na mára off.. :)
+ 3

Azon mindíg elmosolyodom, hogy azok az emberek akik az egyetlen magyar Vb-ot fikázzák 99%-ban ugyan azok. Megragadnak minden alkalmat, hogy véleményüket elmondják. Van aki normálisan, van aki igen csak egyszerűen. De arra kiváncsi lennék, közüllük ki az aki a szemébe is mondaná. Legyünk őszinték, nem egy nagy és erős emberről beszélünk. Ezért hát más, mint a lelki félelem szóba sem jöhet magyarázatként a szembemondás elmaradása miatt. Ha én annyira útálok valakit mint azt ők itt a véleményük leírásával kifejezik, arra nem is pazarlom az időmet. Ezért hát szerintem okkal merül fel bennem magyarázat képpen nem más mint az irigység.
Hogy a cikkhez is szóljak: Abszolult igazat adok Rossinak. Mivel többször ki is jelentette, hogy Lorenzo nagyon kemény ellenfél, ezzel elismerve csapattársa valamint első számú ellenfele képességét. Úgy fer ha mind a ketten építgetik és állítgatják a saját motorjaikat. Mert egy jó versenyző ugyebár ezt is tudja. Nem csak a pályán kell gyorsnak lenni. Ha jól emlékszem tavaly egyszer rá is faragott erre, mikor kb.20 seccet kapott Jorge-tól. Benne van ez is. Győzzön a jobbik.
+ 2

Doky erről beszéltem! Szerintem a nagypofájúságtól látni nem tudó "magyarok"-nak az sem lenne elég ha minden vesrenyen dobogós lenne a honfitárs, mert egyszer nem volt ELSŐ! Nem tudom miért ivódott bele főleg kis nemzetünkbe ez az állandó elsőbbség érzés! Hogy állunk gazdaságilag, mekkora ország vagyunk? Ha mi lennénk a best of megérteném, de így mire a nagy arc?
Ez meglátszik abban is hogy szerintünk minden külföldi hírességnek valakije magyar. Nagy toszt magyar... Baromság az egész! Csipa felnyit, és próbáljunk örülni a "kis" sikereknek is, ha egyátálán "kis" sikernek lehet nevezni egy ilyen dolgot mint hogy valaki feljut a csúcs kategóriába!
-1

Látom itt mindenki (majdnem mindenki) Vale párti amivel én nem igazán azonosulok. Szerinte Lorenzo sokkal sokkal jobb pilóta lesz mint Vale! Ezzel nem azt mondom hogy a Doki béna vagy ilyesmi de előbb utóbb a fiatalság fog győzni s szerintem ez a gyerekes viselkedés hogy nem osztják meg egymással az adataikat meg hasonlók csak Rossit minősitik. Egy szó mint száz az öregember fél a fiatal tehetségtől!
-1

Elég abból kiindulni,hogy ki volt az a 2 ember,akik 1 ütőképes motort fejlesztettek 2004-től fogva.
Arcos harcos Lorenzo ekkor még csak álmodozott a nagy kategóriárol.
Amúgy meg bazira ellenszenvesnek találom.Nyalóka helyett egy nyeles gránát kéne az ARCÁBA.Forza Vale!
#51
Tikics - március 10. 17:12
-1

Hajrá Jorge Lorenzo!
-1

Úgyis Vale győz, nem értem miről kell itt beszélni.. -lorenzonak vége lesz mint a mónika shownak. :-DDD