2012. február 2.

Stoner gyorsul, Rossi elégedett

Sepangban tesztelnek a MotoGP csapatok illetve az új, CRT motorokra épülő istállók, és a harmadik nap után már jól kirajzolódik, hogy milyen csatákra számíthatunk a 2012-es szezonban.
Stoner mindent vitt, vagyis a HRC és a világbajnok ausztrál pontosan ott folytatta, ahol tavaly év végén abbahagyta - a komplett mezőnynek őt kell legyőznie, ha világbajnoki babérokra akarnak törni. Az idők egyre javultak a három nap alatt, ma délután már 1.59.607-re szorította a hondás versenyző a limitet.

rossi

Eközben Rossi nyilatkozott az első két nap eredményeiről. Elmondta, hogy bár erős lemaradásban vannak a Yamahával és a Hondával szemben, ez a hátrány inkább a kevés tesztkilométerből adódik, és a Ducatiban megvan az a potenciál, amivel a két élcsapat közelében tudnak maradni. "Egy másodpercen belül vagyunk, és ha a továbbiakban is tudjuk ezt tartani, akkor nagyon boldog leszek" - nyilatkozta a Doctor a szerdai edzésnapot követően.



Nos, sikerült is a terv, meg nem is. Ma délután 1.217-et kapott Stonertől az olasz, de jó hír lehet a vörösöknek, hogy ezzel is előrébb tudott lépni, hisz' a tegnapi hatodik hely után most ötödikként zárt a gyakorláson. Stoner mögött Lorenzo és Pedrosa illetve Spies sorakozott fel a képzeletbeli rajtrács élére, de már a második helyezett spanyol is több mint fél másodpercet kapott (!) az ausztráltól.
Ahogy javultak az idők Sepangban, úgy nőtt a szakadék a CRT-k és az ezres prototípus gépek között: a körönként öt másodperces különbség elképesztően nagy, a gyengébb CRT motorok inkább a Moto2 élmenőivel vannak harcban a legjobb körök tekintetében.
cimkék: MotoGP · sepang

86 hozzászólás

0
#1 adamfzr
mi az a baszás a jobb markolatnál? mint egy kézvédő.
február 2. 10:16
+ 1
#2 tayrol
erről van szó:
http://www.motorinfo.hu/sporthirek/motogp/2012/01/29/kotelezo_a_f
ekkar_vedo_a_vb_n_2012_tol/
február 2. 10:19
0
#3 _bubu_
http://www.motorinfo.hu/sporthirek/motogp/2012/01/29/kotelezo_a_fekkar_
vedo_a_vb_n_2012_tol/
február 2. 10:29
+ 3
#4 kutya.
#1 adamfzr,
a fékkart védi, hogy ne történjen olyan gixxer, mint a barbera balesetnél anno.
február 2. 10:47
+ 6
#5 FeherCapa380
Alakul. Rossi nagyon alazatos . Valtoztatott a vezetesi stilusan a gyorsulas erdekeben. Nyilvan Guareschivel (vagy hogy a nyavajaba hivjak) sokat beszelgettek arrol, hogy hogy is csinalta a kenguru. Hayden valszeg nem volt kepes ilyen melyen ujraertelmezni a motort es sajat stilusat. Meg is nott a kulonbseg kozte es Rossi kozott. Mondjuk a fejleszteseknel se valoszinu, hogy megszolitottak volna. Hajjra fiuk!
február 2. 11:03
+ 1
#6 Bikerman
Hayden sztem örült, h motorra ülhetett a sérüléséből adódóan. Remélhetőleg az idei szezon szorosabb lesz, mint az előző, nagyon várom már a kezdést :D
február 2. 14:18
+ 4
#7 mlas
buuuuuziiiiiidorna. Letiltatta a vidit. Rohadjon meg az összes pénzéhes geci.
február 2. 14:23
+ 4
#8 zulu1
Szerintem Rossi a Ducatinál pont olyan mint Sumi a Mercinél. Időpocsékolás..............
Persze vak tyúk is talál szöget (Stoner esete a Ducinál)de az esélye rendkívül kicsi.Közel semmi
Én nagy Sumi és Rossi rajongó vagyok de egyikükre sem fogadnék .
Két zseni de egyikük alatt sincs ami kéne hogy legyen. Mondjuk egy Ferrari és egy Honda.
Emlékezzetek szavaimra 2013 ban.
Bár tévednék................de nenm tudok :) :)
február 2. 14:24
+ 2
#9 mos
amíg Barberanak csak egy tizedet ad Rossi, addig nem mondanám jónak a helyzetüket.
fél mp. is sok nem az 1.2mp,de ezzel nyilván ők is tisztában vannak.lehet,hogy csak járatott és ennek tudatában értékelte az eredményt.

bízom benne,hogy idén azért legalább sok dobogós eredmény össze jön nekik,bár akkor lennék boldog,ha év végére seggbe rúgná a nyafogóst.
február 2. 14:50
-3
#10 janek.no90
Cápám, kicsit se zavarjon , h ennek a motornak semmi köze a Stoner által vezetetthez ...

A többi ostobának pedig ajánlom a visszatekintést, mert nem csak Stoner ment jól a Duksival :-o
Az a néhány begyűjtött VB címük pedig garancia arra, h nálatok valamivel többet tudnak arról milyen a jó motor (ettől függetlenül lehetnek melléfogások)!
Nektek pankrációt kellene nézni, ahhoz legalább meg van az eszetek :-))
február 2. 15:25
+ 4
#11 FeherCapa380
mos: Raadasul Stoner a 2. korben kidobta a siman legjobb idot ugy, hogy tegnap is a leg kevesebbet motorozott, tegnap elott meg egyaltalan nem ult motorra. Kicsit olyan mint Senna volt: 2 korbol legjobb ido, aztan irany kavezni. Ha most netan megint azt nyilatkozza, hogy ez csak 80%, akkor ugyan nagykepu buzi lesz megint, de kozelebb lesz a valosaghoz, mint Rossi ahhoz, hogy jol haladnak (szerintem).

Erre az evre Stoner VB cimet, Lorenzo-Spies csatarozast, hullamzo Rossi teljesitmenyt es vegervenyes Pedrosa elvetelest josolok. Jobb lesz, mint a tavaji ev, mert a Spies-Lorenzo mini VB sokkal dogosebb lesz annal a nyogve nyelos kergetozestol, amit tavaj Pedrosa es Dovizioso felmutatott. Az a leglaja volt.
február 2. 15:29
+ 8
#12 FeherCapa380
janek.no90: Az lehet, hogy ennek a Ducatinak ahhoz semmi koze. De az biztos, hogy Rossi olyan stilusban uli meg a motort, ahogy eddig sohasem vezetett (tavaj sem). A lenyeges (kigyorsitasi) fazisban egy az egyben Stonert (es Pedrosat) kopirozta. Kanyarban inkabb Lorezot es Simoncellit juttatja eszembe, de fektavon is mas. Regebben nyujtottabb kezzel fekezett.

Szerintem Rossi mellett szol, hogy 9VB cim utan is kepes valtoztatni. Erre csak a legnagyobbak kepesek / hajlandoak.
február 2. 15:37
-4
#13 janek.no90
Cápám, mit vártál ? Amúgy mióta nézed a GP-t ?
Nyilván nem emlékszel arra az időre mikor Capirossi a 250-ben az elejében csatázott . Nekem Capirossi személyes kedvencem volt akkoriban (is), találkoztam vele személyesen és nagyon jó arc, szerény, közvetlen . Doningtonban rendszeresen marha gyors volt és ő volt az esélyes . Amikor már Rossi is 250-ben ment akkor is Capirex volt a gyorsabb Doningtonban, el is ment mindenkinek, láthatóan Rossitól is jobb volt néhány kombinációban, aztán talán eső miatt félbeszakították a versenyt ... A második rajt után Rossi rátapadt Capirexre és pár kör után láthatóan felvette a tempóját mindenütt, és simán nyert .
Capirossi drukkerként el kellett ismerni, h hihetetlen amit művel a Rossi gyerek, akkor még csak 1× 125-ös bajnok volt .
Ha látnátok a fától az erdőt akkor azt is , h Rossi többnyire ésszel motorozik (kivéve tavaly azt az esős futamot, de akkor meg ő volt a leggyorsabb, szóval dugó van:-) )
Változik a világ és van pár klasszis akik sokszor gyorsabbak Rossinál, de mikor nem nyernek akkor látszik rajtuk, h alig bírják elviselni !
Hogy a picsába hasonlítasz egyáltalán ilyeneket Rossihoz, hisz ő igazi sportember ?!
február 2. 18:49
+ 3
#14 FeherCapa380
janek.no90: Most Capirex nem ertem hogy jon ide. 1991-1996, 2000-2001, 2006- idoszakokat volt alkalmam nyomon kovetni. Csak a kiraly kategoria hagyott bennem mely nyomot. Nyilvan nem emlekszem mindenre. Vegyuk ugy, hogy 2006 ota nezek rendszeresen, minden futamot. Miert?
február 2. 19:21
+ 7
#15 Gregorio#46
Janek, mi ez az ömlengés?Vagyis, minek? Te veterán hős szakértő :))
Mindenkinek van egyéni véleménye, ha nem értessz egyet, mond el kultúráltan,ne ilyen lekezelően, vagy ha nem megy, akkor beszéld meg a gyerekkori haverjaiddal a depóban ott biztos te vagy az isten. :-)

Amúgy... HAJRÁ VALE!
február 2. 20:32
+ 5
#16 TB21
#15 Egyetértek!
február 2. 21:30
+ 5
#17 TB21
Janek ! Még ki ment jól a Ducatival ? Pláne a 800-assal. A gp motornak meg nem sok köze a wsbk motorhoz! :)
február 2. 21:56
-3
#18 janek.no90
Cápa, valami olyasmit jelenthet, h ne csak nézzétek a futamokat hanem lássátok is ... Bár ahhoz először meg kellene nézni az összest, mert ahogy írod eléggé hiányos a nézettségetek :-)

A többi kommentelő pedig még a közelmúltban történtekre is képtelen emlékezni, de azért az észt azt osztanák ...

Amúgy mi van, csak ennyi önérzetes ostoba olvassa a cikket ? Csak ennyi minuszt kapok ? Húzzatok bele birkák, ettől többre számítottam, ne okozzatok csalódást :-))))
február 2. 23:16
-1
#19 csikes77
Stoner a legjobb szerintem jelenleg, ő tudott menni azzal a motorral amivel Rossi nem tud és ez tény. Egyszer mindenkinél jön egy jobb. Persze lehet mondani , hogy jobb a Honda, de nincs értelme. Rossi mellett simán ment Lorenzo is annak idején a Yamahánál. Ahogy Scumachert is simán elveri legtöbbször Rosberg a formula 1-ben.
február 2. 23:39
-4
#20 FAKA
Na ki a király? Janek.no90 ! És ki a birka? Mindenki aki másként gondolkodik mint Ő. Rossi soha többet nem lesz moto GP világbajnok,talán néhány dobogós hely összejöhet még neki.
Stoner motorján lesz az 1 rajtszám.Mondom ezt a tavalyi,és az idei eredményei alapján.
február 3. 06:55
+ 2
#21 FeherCapa380
janek.no90: Ami ay ismerethianyt erinti igazad van, de meg mindig nem magyaraztad el hol tevedtem, amikor azt irtam Rossi valtoztatott a stilusan.

A szemmel nezesrol annyit, hogy kb 4 eve folyamatosan azt irkalom, hogy eredmenytol fuggetlen Stoner ugy motorozik, mint az alom es hogy soha hozza foghatot nem lattam eddig. Tartom most is. Eleinte egyedul voltam ezzel, amiota megint VB, egyre tobben vannak a drukkerei. Ezt mar nevezheted agymosottsagnak, csak ezt nem veszem magamra.
február 3. 08:53
+ 1
#22 w1ll1
Azért a Ducatival nyert egy futamot (beugróként!) Bayliss és volt több dobogós helyezése is amikor még csak újak voltak a GP-ben. Aztán Capirex nyert egy jópár futamot, csak abban az évben egy tömegbukésnak köszönhetően elmentek az esélyek mert sérülés miatt ki kellett hagynia több futamot. Visszatérésekor ugyan úgy darálta a mezőnyt. Igaz, ezek még az 1000GP motorral voltak...
És az is tény hogy egyik évben még nyerőképes motor Stoner alatt, a következőben még dobogót sem éri el...
február 3. 09:06
+ 3
#23 TB21
Igen voltak ducatis sikerek, kb fele annyi győzelmet összeszedtek mint Stoner egyedül. Stoner2006 óta többet mint Rossi , pedig javarészt ducatin ült .
február 3. 11:13
+ 3
#24 TB21
Janek! Ne alázd már magad, nekem ciki a bumburnyák stílusod!
február 3. 11:15
-4
#25 janek.no90
Cápa, mondjuk ott, h Stoner Crmo és karbon vázakkal tolta, ez pedig alu, szóval eleve kizárt, h ide is az a stílus a nyerő és másolni kellene :-)
Az, h Rossi változtat a stílusán ha kell, az nem újdonság, épp arra utaltam azzal a versennyel ahol futamon belül is látszott milyen gyorsan tanulta meg Capirossitól a gyorsabb íveket .
Persze az ostobák most is inkább rinyálnak, ahelyett, h megkeresnék a jutubon és megnéznék ... Hiába, ilyenek a fejlődésben megrekedt (tb)21 IQ-sok :-))))))
Nem kell ez az önérzeteskedés, láthatjátok, h nem csak én emlékszem a régebbi versenyekre, tehát erős az esélye, h mégis igazat állítok rólatok :-o
Jóslásokra meg a tököm sem kíváncsi, tartsátok meg magatoknak az okosságaitokat ti jövőbelátó parafenoménok . Lehet ezért nem szoktátok nézni a versenyeket mert már úgyis előre tudjátok a végeredményt :-)))
február 3. 13:06
+ 1
#26 Gery100
Nyomd ki a gépet, neveld a gyerekeid(ha vannak) dugd meg az asszonyt, aztán otthon oszd az észt koma. Miféle ember vagy te? Feljössz ide játszani az eszed, mert depóban éled az életed? Ki nem szarja le hány futamot nyert "Lorisz Cabanosszi 142 évvel ezelőtt, meghogy hogyan tanulta el az ívet Rosszi és most miért nem megy neki? Ja igen, ő most krómtitánium vázzal megy nekem ezt mondta a bözske kint a padon mikor itta a fröccsöt. De homály vagy istenem...

CIRKUSZ kell a népnek, és ők nem arra kíváncsiak hogy milyen összetételű gumival vagy milyen vázzal érik el a sikereket a pilótak hanem arra hogy ki nyer.

Darwin kihagyta a könyvéből a hozzád hasonló "TÚLFEJLŐDÖTT" emberszabásúakat -,-"
február 3. 14:58
+ 2
#27 TB21
Janek !Be vagy tépve ? :) Tiszta fejjel egy ember sem irkál össze ennyi összefüggéstelen zagyvaságot mint te! Ebből is látszik, hogy közöd nincs ehhez a sporthoz. Divatdrukker vagy , és a többi Rossi drukkert is égeted.
február 3. 17:59
+ 1
#28 predatork2
he he he...akkor ki melyik versenyzőt fogja leszopni?cápa stoncsit,janek capirexet...még valaki?:)
február 3. 21:36
0
#29 predatork2
ugy látom itt mindenki rendkivül hozzáértő szakember.....miket nem tudtok ti!?
február 3. 21:38
+ 1
#30 janek.no90
#26, ja cirkusz kell a plebsnek, gondolom ezért erőlteted ezt a bohóc szerepet ...
A lúzer szövegedből ítélve te még magadnak sem parancsolsz, nemhogy nekem :-)))

#28, Cápa Stonert emlegeti, én Capirossit, tehát ebből egyenes ágon következik a feltételezésed .
Kicsit tovább fűzve a gondolatsort : te pedig Cápát és engem emlegetsz, de ki kell ábrándítsalak, nem kezdek buzikkal, akármilyen dögös csajjá is sminkeled magad :-)))
február 3. 22:29
-1
#31 Gregorio#46
Majomparádé... :-)))
február 3. 22:53
0
#32 mos
a duki amit a Stoner használt és amivel a Rossi ment, az két különböző vázra épült.Nem lehet össze hasonlítani a két ember teljesítményét.
mind a mellett ha a Rossinak nem jött volna össze a váltás első évben,úgy mint a Yamahával és valóban nem feküdne neki a motor akkor se lehetne őt leszólni.
nem hiszem,hogy túl sok él pilóta van a történelemben aki a tutit hagyja ott.bele vág az idegen fejlesztésébe,ráadásul kétszer.

az lenne az igazi tudás próba,ha mindenki a Schwantz féle RGV 500-on menne egy tesztet, azzal az elektronikával meg bakelittel amivel Kevin Király!
február 3. 23:06
0
#33 predatork2
30

akkor ez most nem jött be...

picsába.
február 4. 01:14
0
#34 TB21
Rossi örökölt egy futamgyőzelemre képes ducatit, Hayden is elfogathatóan ment vele. Rossi is carbon vázzal ment. Persze nem ugyanavval mint Stoner, közben ment a fejlesztés. A különbség ott van, ahogy Rossi is nyilatkozta, Stoner túl sokat kockáztatott a Ducatin. Rossi meg ahhoz van hozzászokva, hogy JB meg a gyár aláteszi a mezőny legjobb motorját.
február 4. 08:55
0
#35 FeherCapa380
mos: Ilyen osszehasonlitasra en is kivancsi lennek. Plane azert, mert amiota Stonert es Rossit egymashoz merik egyre jobban korvonalazodik, hogy minel nehezebb uralni egy motort, annal inkabb jobb Stoner es annal gyengebb Rossi.
február 4. 09:10
0
#36 TB21
#35 Akik nem akarnak tudomást venni róla azoknak körvonalazódik! Nekem ez évek óta egyértelmű .
február 4. 12:39
0
#37 janek.no90
Cápa, azt az 500-ast senki nem ülte meg úgy mint a Texasi Kevin, mondom ezt annak ellenére , h akkoriban Rainey volt a kedvencem !
Scwantz az acél katlanban 1 kézzel verte el azzal az 500-as vadálattal az Irish Road racing menőket, igaz akkor még nehezek és gyengék voltak a Superbike-ok, de akkor is idegen pályán volt Kevin .

Megkerestem az említett Doningtoni futamot, sajnos csak néhány részlet látszik :

http://www.youtube.com/watch?v...

A videó végén van az említett futam, látszik, h két rajt volt, és, h az első részben fej-fej mellett csatázik Rossi Capirossival, a másodikban pedig elmegy . A Honda lassabb volt és Loris csak a teknikásabb részeken tudott gyorsabb lenni, de a második részben Rossi a teknikás részekben is felvette Loris tempóját . Rossi is igazi zseni, és ezt csak az ostobák nem látják, vagy akik nem is nézik a versenyeket ...

Jut eszembe, mutass már nekem olyan versenyt ahol Stonert vagy Lorenzot nagy különbséggel kikerülik az egyenesben, de ennek ellenére nyeri a versenyt ! Mert olyat tudok párat mutatni amikor ez Rossival történik :-O
Szóval hagyjuk meg ezt a ki jobb meg ki nem baromságot a birkáknak akik még a saját farkuknak sem képesek parancsolni :-)
Majd úgy is kiderül idén ki lesz az évben a legjobb vagy a legszerencsésebb a gyorsak közül ...
Az idő ez eddig Agostinit és Rossit igazolta, tök mindegy ki mit hazudik :-)
Nézd csak, itt is "Stoner gyorsul, Rossi elégedett" :-)) :

http://www.youtube.com/watch?v...

Ui : Szóval kedves ostobák, ha nem értettétek volna akkor leírom tömörebben is, h ezt a kommentet Cápának és a motorsportot értőknek szánom, nektek nem kell reagálni rá, elég ha csak a minuszokat dobjátok :-p
február 4. 14:20
0
#38 mos
Rossi a második 500-as évében világbajnok lett.Stoner sajnos 500-al nem racsingolt.
ahhoz,hogy JB alá rakja a legjobbat meg kell tudni mondani,hogy mire van szüksége.nem olyan egyszerű.ezért tartom nagyon nagyra Lorenzót mert miután falaztak kettőjük közt a Yamahánál,szinte még gyorsabb volt mint előtte és idén nagyon sokáig életben tartotta a VB cím esélyét.
Stoner azonnal jól ment a Ducatival az kétségtelen,Rossi látványosan eredménytelen(Hayden is az), de közben a Honda, meg a Yamaha is fejlesztett jó irányba ami nekik nem jött össze tavaly.ez köszönhető a gyár konokságának,mert nem voltak hajlandóak tudomásul venni a probléma forrását.
szerencsétlen Simoncellit hátulról ütötték el, pedig nem gyári Hondán ment, kemény keveréken és másodpercekre azt se tudta hol van mielőtt utolérték.
egy szóval se vitatom Stoner tehetségét,de ne állítsuk azt,hogy a Rossi elfelejtett motorzni.
február 4. 14:20
0
#39 janek.no90
#35, ez mennyire biztos ? Semennyire ?

Nézzük 2008-at Stoner vonatkozásában :

1 futam : 1 hely
2. - 11. hely
3. - 6. hely
4. - 4. hely
5. - 16. hely (Talmácsi is megelőzte)
6. - 2. hely
7. - 3. hely
8. - 1 hely
8. - 1 hely
10. - 1 hely
11. - 2. hely
12. - kiesett
13. - kiesett
14. - 4. hely .... stb

Na most ha szar volt a gép akkor nem lehetett volna vele nyerni, viszont ha jó volt akkor mik azok sokadik helyezések ?
Ezek szerint Stoner sem tud mindig mindennel jól menni ?
Lehet, h ez a dolog mégsem fekete vagy fehér mint azt gondoljátok ?
Hagyjuk már ezt a baromságot, h Stoner a szarral is nyerni tud Rossi meg csak a legjobb géppel ! Senki nem tud szar mocival nyerni ebben a mezőnyben !
A Honda évtizedek óta a legjobb a nagy kategóriában, most meg főleg, ezt nem ártana látni ! Nehéz lesz megverni Stonert idén az biztos, de hát ő sem isten .
február 4. 15:14
0
#40 TB21
2008-ban egyedül Stoner végzett az első 10-ben ducatival, viszont top 10-es volt 3 yamaha is... Meg olyan sem volt, hogy épp hogy 7 ponttal előzze meg a kettes számú versenyző csapattársát.
február 4. 17:18
0
#41 TB21
A ducati tavaly is ott végzett ahol 2007 óta szokott mindig, max a 7. hely, ha Stoner helyezéseit nem nézzük.
február 4. 17:24
0
#42 janek.no90
Mi újság Cápa, keresed azokat a versenyeket a jutubon ahol Stoner gyengébb mocival is nyerni tudott ? :-)) Ne keresd, mert nem találsz olyat .
Tehát itt akkor el is bukott az az elméleted, h "minel nehezebb uralni egy motort, annal inkabb jobb Stoner es annal gyengebb Rossi." :-)
február 5. 15:58
0
#43 FeherCapa380
Remek....
február 5. 20:28
+ 1
#44 predatork2
gyengébb motor és kezelhetőség nem ugyanaz!gondolom én,bár én igazán nem értek hozzá....az tény hogy sztoncsi mindent megül becsülettel,és persze rosszi is.két klasszis ....nincs értelme vitázni hogy ki a jobb...
február 5. 20:43
-1
#45 TB21
Láttuk mire ment Rossi avval az állítólag nem gyengébb Ducatival. Persze ha valaki külön motogp-t vetít magának... Ott bármi megeshetett. :)))))
február 6. 08:21
0
#46 TB21
A ducati a 2010-es Valenciai tesztig bivalyerős volt meg nagyon jó! De valahogy ott elszaladtak belőle a lovak, fostalicska lett...
február 6. 11:52
0
#47 janek.no90
Világos, tehát azzal a motorral amit hosszabb egyenesben jó 10 méterrel lehagynak és a féktávon és kanyarban kell ezt behozni VB szintű ellenfél ellen, azt könnyű uralni ? Ez beszarás !
Lehet nem nagy dolog, csak azt nem értem miért nem csinált senki hasonlót ebben a mezőnyben Rossin kívűl ?
A Duksit is könnyű uralni ha lassabban mennek vele, ez nem tűnt még fel senkinek ?
február 6. 14:35
0
#48 TB21
Ja csak akkor 6-10 helyen mennek vele...
február 6. 14:58
0
#49 TB21
http://resources.motogp.com/fi...

Itt Stoner nyert! A pálya jelentős része nem a célegyenes!
február 6. 15:11
0
#50 TB21
Ha a célegyenesben elért sebesség döntene, 2007-ben Ducati 1-2-3-4 nek kellett volna lennie...
február 6. 15:15
0
#51 TB21
Rossi yamahája bigbang gyújtás rendszerű volt Stoner ducatija screamer. A bigbabg jóval kezelhetőbb, kigyorsításon jobb a tapadása, a pálya technikás részén segít a célegyenes végén viszont hátrányban van, mert kisebb a max teljesítménye.
február 6. 15:20
0
#52 janek.no90
21-re ne húzz lapot !
Hogy a picsába lehet screamer gyújtási sorrendű a V motor ? :-)))
február 6. 20:37
0
#53 TB21
Úgy ahogy a 2011-es honda. Vagy :


http://www.motogphirek.hu/index.php?news=2804
február 6. 21:26
0
#54 TB21
Ezt a 21-es sztorit megjegyzem! :)
február 6. 21:27
0
#56 janek.no90
Tudom mit jelent a screamer, és a klasszikus V motorban épp az a lényeg, h nem az . Hallottam pár "bolti" Desmosedicit és azoknak nagyon nem screamer hangjuk volt ...
De ebben biztos igazad van mert megoldható, belegondolva még V2-nél is elképzelhető a screamer amennyiben 180°-os, mondjuk ilyet még csak rajzon láttam .
De nem ez a lényeg hanem az, h Stoner akkor is a leggyorsabb gépen ült és most is . A duksin sem volt hátrányban a kigyorsításnál mert a legprofibb elektronikája volt ...
De nem ez volt a kérdés !
Szóval senki nem tud olyat mutatni mikor Stonert könnyedén lehagyja Rossi az egyenesben és ennek ellenére nyer ?
február 7. 15:58
0
#57 TB21
Nem csak Stoner Ducatija volt gyors az egyenesben. A kanyarokban minimum tartani kellett a yamahát, egy olyan ducatival amelyikkel mindenki más ott maradt le, Rossitol is Stonertol is. Rossi is próbálta a Screamer ducati blokkot 2010-ben és nem tetszett neki, pedig gyorsabb az egyenesben. Szóval nem az volt nagy dolog, hogy egy erős motor lehagyott egy gyengébbet az egyenesben, hanem az, hogy egy nehezen kezelhető motorral tartotta a könnyen kezelhető yamahát a technikás részen, hogy aztán az egyenesben előzési távolságban maradhasson. De nem volt mindig így, volt, hogy Stoner mindenhol gyorsabb volt, volt, hogy Rossi! Üdv a motorversenyzés világában!
február 7. 16:27
0
#58 TB21
Janek! Mondjuk azt én sem értem mit ért a Ducati meg a honda Screamer alatt... Pedig tudom mi az..

http://www.youtube.com/watch?v...
február 7. 16:50
0
#60 janek.no90
Rühellem a kettős mércét ! Márpedig ez az, mikor az egyiknél erény az ami a másiknál nem .
A karbon vázzal Stoner is ment be tizen sokadik helyen és volt amikor nagy előnnyel nyert . Rossi is volt vele leggyorsab
február 7. 21:52
0
#61 TB21
Pl eső gumival száraz pályán..
február 7. 21:55
0
#62 TB21
Én is utálom a kettős mércét.
február 7. 22:02
0
#63 janek.no90
A netem néha önálló életet él ... az előző írás ez lett volna :

Rühellem a kettős mércét ! Márpedig ez az, mikor az egyiknél erény az ami a másiknál nem .
A karbon vázzal Stoner is ment be tizen sokadik helyen és volt amikor nagy előnnyel nyert . Rossi is volt vele leggyorsabb (amíg el nem dobta), volt mikor sokadik, de láthatóan akkor sem nagyon erőltette ...
Mindenki az eleje kiszámíthatatlan reakcióira panaszkodott .
Stonerben még túlteng a bizonyítási vágy, ő simán bekockáztat a dobogóért 1 bukást . Először azt kellett bizonyítania, h tud VB-t nyerni, aztán pedig azt, h nem véletlen lett az .
Rossinak nem kell bizonygatni semmit 9×-es bajnokként . Csak az ostobák kérdőjelezik meg a tudását .
Mikor kezdett összeállni a gép bepróbálta a bevállalósabb tempót de csak nem lett jó az eleje ...
9×-es bajnokként törje kezét lábát a bizonytalan dobogóért mikor már amúgy is elúszott a bajnoki esély ?
Nekem úgy tűnt, h a versenyek nagy részén Rossi a hiányzó teszteket
február 7. 22:09
0
#64 janek.no90
Az az elgumizás a 16. hely volt, de volt 11. hely is csak úgy ...
február 7. 22:14
0
#65 TB21
Nem volt túl sok belőle... Tehát Stoner 2007-ben nagyot kockáztatva lett vb, Rossi meg lazán elbukta, mert a ducati közel nem volt olyan jó mint a yamaha. 2008-ban meg sokkal rosszabb. Rossi olyan motort szeret ami sokkal jobb mint a többi és kockáztatás nélkül nyer, legalább is a te érveid szerint. Na akkor többek közt ezért tartom jobbnak Casey Stonert.
február 8. 08:07
0
#66 TB21
Ja és senki de senki nem kérdőjelezi meg Rossi tudását! Felesleges ezt szajkózni! Mindössze annyi van, hogy Stoner és Lorenzo jobb, majd lesz náluk is jobb. Ilyen az élet.
február 8. 08:10
0
#67 janek.no90
Most látom megint lecsípte az írás végét a net ...
Na nem fejezem be, majd úgy is látni fogjátok a versenyeken ...

Stoner kicsit sem volt szerencsés mikor VB lett, a Yamaha csak 3 versenyen dobta el a kanalat, ha ez fordítva történik akkor Stoncsi még simán VB-t nyer, ezt akarod mondani ? Hagyjatok már a baromságokkal .
08 Laguna Secában is Stoner volt a jobb, csak éppen nem ő nyert ...
Faszom se vitázik veletek, majd nézzük a versenyeket és kiderül, az okosságokat meg tartsátok meg, szerintem lenne helye szűkebb családi körben is ...
Én izgalmas kiegyenlített versenyeket akarok látni, ahhoz pedig hasonló képességű motorok kellenek, és hiszek a Ducatiban mert sikerült már nekik párszor meglepni a világot . Most, h már nem két felé húznak a fejlesztéssel erre ismét komoly esély van !
Viszonlátás :-))))
február 8. 14:50
0
#68 TB21
2011 -ben meg Rossi volt jobb Lagunában, csak éppen nem nyert.. És még Te utálod a kettős mércét... De az észt tudod osztani.. :))))) Stoner 2007-ben 126 ponttal verte Rossit, azt, hogy hozta volna be a három versenyen? Matematikus. Ennyi ostobaságot egyedül hordasz össze vagy van segítséged?
február 8. 19:24
0
#69 TB21
2011-ben Rossi bemutatta, hogy ő hogy csinálja Lagunában :))) Még ,hogy te utálod a kettősmércét, mikor a mintaszobra vagy! 2007-ben Stoner 126 ponttal verte Rossit! 3 verseny mi:))) Matematikus. Egyedül hordasz össze ennyi ostobaságot vagy többen is segítenek ?
február 8. 19:29
0
#70 TB21
Az előbb nem fogadta.. :)))
február 8. 19:30
0
#71 janek.no90
Ha 3× bedöglik a gép az miért is nem hátrány? Azt már nem is próbálom neked elmesélni, h ha bármikor betojhat a gép akkor a többi versenyen egész biztosan a legjobbak közt van, mert ezt úgy is tudod magadtól ennyi ésszel :-)))
Matekra hivatkozol okoska ?
Melyik is a több a 2×-es vagy a 9×-es ?
Ha kiszámoltad akkor talán rádöbbensz mekkora baromság, h Stoner a jobb .
Kereshetnél valami képességeidhez hasonló tudású csevegő partnert magadnak :-)))))
február 8. 20:52
0
#72 TB21
3 győzelem meg 75 pont, sehogy se lesz 126..De látom csak az alapok mennek. Nagyobb öröm lehet egy kilencszerest verni mint egy ukawát :)))) Tényleg jobb lenne egy nem tudatlan vitapartner nekem!
február 9. 11:03
-1
#73 TB21
Persze nincs garancia, hogy ha nem szarik be a yamaha, győz is vele Rossi.
február 9. 11:05
0
#74 EriCartmen
Janek!
Ugyanezek a ratyirambók szívogatják Stoner zacsiját a motogp.hu-n is,csak ott még elvetemültebbek a kenguruzabálófartúrók...Ennyi ellenszenvet Rossi felé,hát én nem szeretem Stonert,de lépten-nyomon nem írom le sehova...Ezek apám non stop :)
február 9. 15:31
-1
#75 TB21
Én bírom Rossit, csak Stoner jobb versenyző és leírom a véleményem anélkül, hogy Pl Rossi másságával foglalkoznék.
február 10. 09:18
0
#76 janek.no90
#75, engem sem érdekel, h ostoba vagy, amíg nem írsz baromságokat, de hát ...
február 10. 15:34
0
#77 TB21
#76 :))))) Önkritikádnak jó!
február 10. 19:08
-1
#78 janek.no90
#77, na figyu ! Ha nem esett volna eddig le, azokat az ellenpéldákat csakis azért hoztam fel mert gondolkodásra akartam titeket (elvakultakat) bírni . Belátom hiú ábrándot kergettem :-)
Ebből a 3 blokk széthullós szezonból (bár úgy rémlik az egyik kiállás gumi probléma volt) neked a 75 pont jön csak le, vagy annyira ostoba, h nem bírod felfogni azt, h a többi versenyen is kaki volt a moci, csak nem hullott szét ...
De nézzük másik megvilágításból, mert ugye szerintetek Stoner jobb mint Rossi ...
Miért nem láthattunk 250-ben olyat rendszeresen Stonertől, h Lorenzo vagy Pedroza kikerüli az egyenesben de ennek ellenére féktávon visszamegy eléjük és hozza a győzelmet ? Vagy miért nem tudta azt megcsinálni Stoner a szatelit géppel amit Elias vagy Simonchelli ?
Stoner, Lorenzo és Pedroza ha nyernek, akkor többnyire ők a leggyorsabbak a futamon és lelépnek a mezőnytől . Ennek nyilvánvalóan leginkább műszaki oka van, hisz mikor nem megy nekik akkor nem azért van mert elfelejtettek motorozni .
Az a versenyzés csúcsa mikor láthatóan azonos tempót mennek az egész futam alatt vagy netán még lassabb is a másiknál a tag, ennek ellenére valamelyik kombinációban váratlanul előhúzza azt a pluszt amivel a másik elé kerül . Ezt az utóbbi időben legtöbbet Rossitól láttuk, bár néha Simonchelli is csinált hasonló megmozdulásokat sztem .
Ez a sport nagyban függ a teknikától, tehát azért mert valaki rendre gyorsabb a futamokon, még közel sem jelenti azt, h jobb motoros . Főleg ha különböző a gép, de hát láthatjuk, h még azonos mocinál is mekkora különbségek fordulhatnak elő futamonként ...

Épp a supercrosst nézem, itt is kezdték az év elején szidni az ostobák Stewartot, h már elszállt felette az idő, meg ilyenek, mert az első futamokon rendre sokadik lett, és ebből le is vonták a következtetést :-))
Pedig csak gumi márkát váltott és nem találták a megfelelő beállításokat ... aztán a 4. versenyt már hozta, azóta kussolnak az okosok ... Az előfutamban most is ő a leggyorsabb .

Annyira aranyos mikor olyanok próbálják osztani az észt akik még a tv-ben sem nézik rendesen a versenyeket, nemhogy valami kevés valós tapasztalatuk lenne az ilyesmiről .
Nem lehetne úgy szurkolni a kiválasztottnak, h közben nem lenne istennek kikiáltva, vagy az ellenfelek leszarozva ? !
február 12. 05:35
0
#79 TB21
Stoner 250-ben egyedül végzett apriliával az első 5-ben Többi honda... Stoner 2006-ban ment satelit motorral, kezdőként egy kezdő motogp-s csapatban, sok olyan szakemberrel akik kezdők voltak a motogp-ben.
Inkább azt vesézgesd, hogy Rossi egy olyan motorral amivel Stoner futamokat nyert, miért volt sereghajtó? Simoncelli első évében pont 8. lett mint Stoner, következő évben már gyárit kapott. Elias még soha nem végzett Casey előtt a gp vb.-n, 2006-ban sem!. Az a yamahás széthullós, meg egy szánalmas magyarázkodás! És igen a motorverseny a gyorsaságról szól, nem nagy szám ugyan olyan motorral 1 mp-vel lassabban menni és nagy csatában megverni sokkal rosszabb motorokat...
február 12. 08:14
0
#80 TB21
Bírom mikor a csőlátásúak, vádolnak szemellenzősséggel :)))))
február 12. 08:17
0
#81 TB21
Ja és Simoncelli egy félgyári motoron, profi csapatban (Gresini) nem egy kezdő LCR-en...
február 12. 08:28
0
#82 janek.no90
Ha rám hallgatsz nem állsz többet szóba hülyékkel ! :-))
február 12. 17:12
0
#83 TB21
Köszi a tanácsot! De nem mindegyik Rossi fan az, fentebb a bizonyíték, hogy azért akad. :))) De nem is szeretnék róluk társalogni, csak gp téma. :)
február 12. 17:52
0
#84 janek.no90
Ismét félreértettél ...
Arra céloztam, h ne beszélj magadban :-)))
Mert ezt a sok okosságot bizonyára magaddal beszéled meg ...
Na szevvva !
február 12. 19:17
0
#85 TB21
Ezek szerint nem! :)))) De látom elfogytak az érveid.. :)))
február 13. 16:56
0
#86 hattila
janek.no90 (és mindenki).

Senki nem lesz véletlenül világbajnok 9x! Aki ezt vitatja, az a dilettáns birka! Hogy ezt hogyan sikerült elérnie, kit másolt és kit nem, az szinte irreleváns a végeredményt nézve! Amúgy nem tudom, kit is másolhatott, mert aki még ezt meg tudta ennyiszer csinálni, az már csak a boxutcából nézi a Rossi gyereket, nagyban csodálja és Giacomo Agostini-nek hívják. Ha mégis vkitől tanult a fiú, akkor vagy elméleti oktatást kapott vagy felülmúlta az oktatóját eredményességben.
Ha nem lesz már világbajnok, az 2 okból lehet: vagy motort nem kap olyat vagy a motivációja veszik el....ami ennyi VB cím után azért már benne van a pakliban...de remélem nem így lesz.
Mindenesetre a mezőnyben senki nem tudta még felvenni azt a versenyszellemet, amit Vale barátunk - talán a Lorenzo 2 éve, de egy keményebb csata után ő is elsírta a száját -, aki mostanában veri, az a motorerejével (és tudásával) zavartalanul egyedül előre motorozva veri meg.
Ennyi.

Ja, és ha jönne a kérdés, mióta nézek GP-t: 6 éve minden versenyt. a hajnaliakat is.

Szeeeevasz
március 7. 15:35

Hírek »

A legszorosabb befutó
Chrobák Jani mindössze fél motorhosszal maradt le az aranyról.
Tavaszi motorápolás (x)
Tippek szezonkezdetre: miként tarthatjuk tisztán gépünket egész évben?
Őrült befutó Doningtonban
Jonathan Rea legutóbbi futamgyőzelmét még sokáig fogják emlegetni...
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2010 Sport Motor