Egy egészen parádés, szénszál elemekkel tarkított, térhálós váz, a jól ismert Testastretta 11° DS erőforrás és a Bimota több évtizedes tapasztalata - ezt sűrítették egy motorba, mely a supernakedek egyik legkeményebb, de mindenesetre legérdekesebb résztvevője lesz.

bimota-impeto-7024
A szériaállapotban 162 lovas Impeto tovább erősíthető a Bimota által kifejlesztett, univerzális feltöltőkészlet segítségével

A most bemutatkozott Impeto ugyanis nem csak egyszerű szériamotorként, de a cég vadonatúj fejlesztésével, az utólag beépíthető feltöltővel is megvásárolható, mely segítségével a pilóták már 190 lóerőt szabadíthatnak a hátsó kerékre, a középtartományban jelentkező, elképesztő forgatónyomatékról nem is beszélve. A feltöltő további erénye, hogy a korosabb DB8, DB9 és DB11 erőforrások tulajdonosai is szabadon hozzájuthatnak, a szett kompatibilis mindegyik V2-essel. Persze a szenzációs kiegészítő csak hab a tortán, mert az Impeto alaphelyzetben is 130,5 Nm-es forgatónyomatékkal büszkélkedhet, mellyel messze túlszárnyalja a literes, sornégyes riválisokat.

A mai trendnek megfelelően a talján vas nem műszeregységet, hanem egy különlegesen nagy felbontású, színes kijelzőt visel villahídja felett, a vezető erről olvashatja az aktuális sebesség mellett a gép további paramétereit. A saját készítésű vázzal, Öhlins felfüggesztéssel és Brembo fékekkel felszerelt járgány hamarosan elérhető lesz a nagyközönség számára is.