Hogy fog ez kinézni a jövőben? Nos, először is kiveszel egy szabadnapot, elgurulsz a legközelebbi vizsgahelyig mely az NKH-val leszerződött. Ha a mostanában oly gyakori rendszerhiba is felmerül, akkor már biztos lehetsz: a másnapi szabid is erre fog rámenni…

Fűszerezzük meg azzal, hogy pl. februárban veszed a következő motorodat, így jó eséllyel mínusz fokokban motorozol oda-vissza, hogy 17.000.- magyar forint átadása ellenében, egy semmit nem érő papírt kapj. Mert felelősséget azt persze nem vállalnak. Ha később kiderül, hogy az a motorszám mégis át van ütve, ők mossák kezeiket: ’biztos azóta történt a dolog’…

Az egész történet végképp nevetségessé válik ha megnézzük, a kontinens nyugati felén hogy is zajlik egy jármű átírása: forgalmi két oldala szétválaszt, egy hamburger áráért átvezetik a nevedre a zöld papírt, és köszönik szépen.

Itthon efféle változásra – egyelőre – nem számíthatunk, így aki Magyarországon járművet vásárol az továbbra is fizet, és szenved.

Persze csak akkor, ha a rendszáma is magyar lesz annak a bizonyos járműnek…