A korábban sok kérdés övezte az egyes piacokon CSC, míg máshol Zongshen és Minsk márkanéven bemutatott 250-es endurót, azonban a gyártó most csattanós választ adott a kétkedőknek, ugyanis a tengerentúli importhoz szükséges kétéves jótállást vállalta gépeire.

zongshen-csc-rx3-3587
Zongshen RX-3

Ezzel az utolsó akadály is elhárult, hogy a fűzöttküllős kerekeken guruló enduró elinduljon hódító útjára. A sikere már csak azért is borítékolható, mert a hírek szerint háromezer USA dollár - azaz nagyjából 800 ezer forint - lesz a modell alapára, ami a megjelenéséhez viszonyítva meglepően kedvező.

zongshen-csc-rx3-3585
Eredetileg 15-ös hátsó keréken futott a motor, de a gyártó - felismerve, hogy ez nem éppen praktikus megoldás - immáron 17-es kerékkel is szállítja az újdonságot. Perzse a kisebb felni is jó lehet valamire, hiszen így öt centit nyerhetnek az alacsonyabb pilóták...

Az összegért egy folyadékhűtéses, 249,7 köbcentis, Delphi elektronikus befecskendezővel táplált, 25 lovas erőforrást kap a vásárló, ami szólóban még éppen elegendő dinamikával mozgatja a dobozokkal és egyéb kiegészítőkkel is csak 175 kilót nyomó motort.

zongshen-csc-rx3-3586
Jól áll neki az alapáras dobozszett

A négyféle, narancs, kék, fehér és vörös színben elérhető Cyclone valószínűleg komoly vásárlói bázisra lel a nagy víz túloldalán, európai forgalmazásának pedig csak az szabhat határt, hogy a gépben található Zongshen erőforrás vajon teljesíti-e a 2016-tól érvényes Euro 4 környezetvédelmi normát.