"Az Oldalkocsis Betyárok csapata nevében szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki segített minket a felkészülésben! Kellemes élmény volt, hogy a motorosok még mindig tudnak meglepetéseket okozni segítőkészségükkel és tenni akarásukkal! Ha éppen arra volt szükség, fogaskerék lehúzót kaptunk, más egy komplett blokkot ajánlott fel, gyújtást is jelképes összegért bocsátottak rendelkezésünkre, megint mástól indikátor órát kölcsönözhettünk két jó szóért a beállításához, de érkeztek felajánlások szállás ügyben is, hogy a benzinre kuporgatott pénzünkből ne kelljen a drága panziókra költenünk...

oldalkocsis betyarok

A sok-sok kedves gesztus egy majd' háromhetes, nagyjából ötezer kilométeres túra kapcsán érkezett, amiben terveink szerint tizenkét országon "száguldunk át". Iszunk egy jó korsós sört Csehországban, megnézzünk a Nürburgringet, sőt, ha tehetjük, végig is megyünk rajta, végigtomboljuk Tomorrowlandet, átkompozunk Anligába is, megnézzük Londont, és egy vargabetűvel Párizsba térünk vissza.

Az Alpok legszebb hágóin keresztül jövünk hazáig, útba ejtve a Stelvio Passot, Großglokkner Hochalpenstrassét, no meg a Sella-kört. Az anyagi háttér véges - vagy úgy is mondhatnám, szűkös -, ezért a jól megszokott sátrunk lesz az ideglenes szállásunk. Nagy könnyebbség lesz a keleti túrák után, hogy nem kell a nyelvi nehézségek miatt aggódnunk, igyekszünk is minél több embert megismerni, ami nem lesz nehéz, mivel ez a motor csak úgy vonzza az embereket...

A hivatalos start július 20-án, szombaton lesz Pápán, a főtéren búcsúztatnak minket a barátok, ismerősök reggel kilenckor. Ha erre motoroznál, szívesen látunk a ceremónián, hiszen mit sem ér a technikai felkészültség a baráti kézfogások és biztató szavak nélkül! Addig is ajánlom figyelmetekbe Facebook oldalunkat, ahol folyamatosan bejelentkezünk a napi élmények rövid beszámolójával, és természetesen - ahogy eddig is - ide, a Sportmotorra egy bővebb elbeszéléssel, no meg sok-sok videóval érkezünk, ha bejártuk az öreg kontinens nyugati csücskét..."