2009. június 29.

Itt a DRZ utódja! Suzuki RMX450Z

A Suzuki végre elszánta magát, és még az év végén bemutatja várva várt enduróját. Íme, az RM-Z450 alapjaira épített RMX450Z!
Suzuki RMX450Z

Az RM-Z450-nel a Suzuki úttörő szerepet vállalt, hiszen első ízben épített üzemanyag-befecskendezőt motokrossz gépbe. A rendszer kiválóan debütált, az injektorok terén nagy tapasztalattal rendelkező gyáróriás pedig hamarosan az endurósok részére is biztosítja a fejlettebb technikát. Az RM-Z450 erős és nyomatékos blokkja, könnyű alumínium váza, profi futóműve és keskeny, agresszív formavilága közel azonos formában az RMX450Z-n is megtalálható lesz – természetesen mindez az endurózás támasztotta igényekhez igazítva. Nézzük, mik az új Suzuki legfontosabb technikai paraméterei!

Suzuki RMX450Z

Befecskendező


Az injektor hatékonyabb berendezés, mint a karburátor, ezáltal kevesebb üzemanyagot használ, jobb gázreakciót eredményez és nem utolsó sorban a környezetet is jobban kíméli; az RMX450Z még az igen szigorú kaliforniai előírásoknak is megfelel. Keihin befecskendezője révén akkor sem kell fúvókázással vesződni, ha jóval tengerszint feletti magasságba merészkedünk.

Suzuki RMX450Z

Önindító


A kompakt akkumulátort a tömegközpontosítás jegyében helyezték el, úgy, hogy menet közben az extra tömeg a lehető legkevésbé legyen érezhető a motor súlyelosztásán. Mivel az enduro változaton fényszóró és hátsó helyzetjelző is helyet kapott, a korábbinál erősebb generátort szereltek az RMX-be.

Suzuki RMX450Z

Blokk és váltó


A Suzuki csak annyit változtatott a motokrossz modellben már bevált 450-es négyszelepes DOHC blokkon, amire a felhőtlen terepezéshez szükség volt. Endurózásnál inkább az alsó- és középtartománybeli nyomaték a lényeg, ezért módosították a beömlő csatornákat és a vezérműtengely bütykeinek profilját. Az ötfokozatú váltó áttételei hosszabbak lettek, és a végáttételt is lecserélték, hogy az RMX a legkülönfélébb terepviszonyoknak is megfeleljen, legyen szó szűk ösvényekről, vagy tempós, hosszabb szakaszokról. A hűtővíz betöltő nyílása könnyebben hozzáférhető helyen van, mint a krosszgépen, valamint masszívabb blokkvédő lemezt is kapott a motor, így sziklás terepen nem tesznek benne kárt a nagyobb kövek. Az endurósok életét hivatott megkönnyíteni a könnyen „megközelíthető” légszűrőház, amely az - egy egyetlen mozdulattal nyitható - fedél mögött kapott helyet. További jó hír, hogy ezentúl ritkábban kell majd bajlódnunk a szűrő tisztításával is, mert a szennyeződések nehezebben jutnak be hozzá, mint az eddigi modelleken.

Suzuki RMX450Z

Váz


A Suzuki jól bevált, alumínium dupla bölcsőváza jó szolgálatot tesz az RMX450-ben is. A hátsó lengővilla az RM-Z450-ből származik, a futómű geometria pedig az „RM széria pontos fordulékonyságát ötvözi az endurózáshoz optimalizált kezelhetőséggel” – állítja a gyár.

Suzuki RMX450Z

Futómű


Az RMX-et az RM-Z450 minőségi, teljesen állítható Showa futómű-elemeivel szerelték fel, ráadásul a hátsó gátlón külön állíthatjuk a gyors és lassú nyomófokozati csillapítást is. Egyedül a rugók nem azonosak a motokrossz modellen találhatókkal, a sajtóanyag szerint ezeket is az endurózáshoz optimalizált darabokra cserélték, ami nyilvánvalóan azt jelenti, hogy valamivel puhábbak.

Suzuki RMX450Z

Ergonómia


Az RMX üléspozíciója pontosan ugyanolyan, mint az RM-Z450-es versenygépé, hiszen az ideális testtartás ugyanúgy fontos endurózás közben, mint a krosszpályán. Épp ezért a motokrossz modellhez fejlesztett ülés és keskeny üzemanyagtartály szavatolja, hogy komfortosan érezzük magunkat az RMX-en is.

Suzuki RMX450Z

Műszerek


Masszív és kompakt műszerfalat kapott az RMX450Z, amely két üzemmódba is kapcsolható. „Sport” módban csak néhány fontos adat látható, úgy, mint időmérő, megtett út, átlagsebesség, és a gumiátmérő korrekciója. Utóbbi lehetőséget nyújt, hogy a különböző gumiméreteknek megfelelően állítsuk be a kijelzőt, így az sosem fog csalni. „Standard” módban láthatjuk még az aktuális sebességet, a napi számlálót, a töltés visszajelzőt és az órát. Külön jelzőfény figyelmeztet, ha fogytán az üzemanyag, amely – alacsony fogyasztás ide vagy oda – különösen jól jön, mikor messzire merészkedünk.

Suzuki RMX450Z

Az RMX450Z menetkészen kb. 15 kg-mal könnyebb, mint elődje, a DR-Z400E, amely az egyik legnépszerűbb enduró a hazai piacon. Megbízhatósága miatt rengetegen választották a DRZ-t, holott köztudott volt, hogy viszonylag súlyos darab, és futóműve felett is eljárt már az idő. Itt volt az ideje tehát az utód érkezésének, és nagyon úgy tűnik, hogy az RMX450Z-nek nem lesz szégyenkezni valója. Reméljük, már az idei év végén megérkezik a szalonokba!

Suzuki RMX450Z

RMX450Z – adatok


Motor: négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom: 449 cm³
Furat: 96.0 mm
Löket: 62.1 mm
Sűrítési arány: 11.6:1
Üzemanyag-ellátás: Keihin befecskendező
Kuplung: többtárcsás, olajfürdős
Indítás: önindító és berúgókar
Váltó: ötfokozatú
Váz: alumínium dupla bölcsőváz (öntött és sajtolt elemekből)
Első futómű: teljesen állítható, 47 mm-es Showa villák
Hátsó futómű: teljesen állítható Showa központi rugóstag
Villaszög: 29°18’
Utánfutás: 130 mm
Első gumiabroncs mérete: 80/100-21
Hátsó gumiabroncs mérete: 110/100-18
Tengelytáv: 1480 mm
Szabad magasság: 320 mm
Ülés magasság: 955 mm
Üzemanyagtartály: 6.2 liter
Menetkész tömeg: 123.5 kg

Kapcsolódó anyagok:
Husqvarna paletta 2010 - Lépéselőny

83 hozzászólás

#1 Rossirider - 2009. június 29. 21:39
0
Nekem bejön! Ennek már IGEN IGEN itt volt az ideje! A drz már rég nem szalonképes, hiába jó motor!

Szép lett jó lett, ötletes!

Kéne :D
#2 phoenix87 - 2009. június 29. 21:39
+ 2
nagyon jóó lesz, és lesz-e SM változata? ha nem akkor is sm-esítjük :D
egyedül a kis tank nem tetszik ezen a motoron... de szerintem lesz nagyobb tankkal is...
#3 gerle2 - 2009. június 29. 21:54
+ 1
vajon kibír-e annyit majd mint elődje (drz400 e re gondolok), értem itt a szervizigényességet stb a drz ről köztudott volt h benzinen és olajcserén kivül nem nagyon kelett szervizelni :)
ugyhogy hajrá ;) drukkolok neki
#4 Fazer1000 - 2009. június 29. 21:59
0
kicsit nehéznek tűnik... De soha nem fog annyit bírni mint a drz. az rmz versenyszéria... minden a topra állítva..
De árban szerintem ott lesz mondjuk egy hondához képest
#5 Bazsi - 2009. június 29. 22:02
+ 1
Jó lesz ez! Árárá leszek kiváncsi
#6 DRZ07 - 2009. június 29. 22:02
+ 2
én is örülök hogy megszületett ez a gép
nagyon tetszik
hajrá suzuki
#7 Bazsi - 2009. június 29. 22:12
+ 2
Nah, el is olvastam:) és egyre jobban tetszik. Üzemanyag szint jelző lámpa, nagyon ötletes!
Nyilván szervízigényesebb mint egy drz, dehát komolyabb is.
#8 kenyessed - 2009. június 29. 22:19
0
Nekem nem jön be!RMZ blokk van benne,mint a crossba,szervízigényes mint egy cross!Ennek nem elég az olaj és légszűrő tisztítás:D A DRZ sokkal igénytelenebb,hiába régi!De majd meglátjuk
#9 .IMI. - 2009. június 29. 22:19
+ 1
Nagyon szép kis gép ( az Drz-k is persze).
Nekem a tank kapacitás furcsa :S 6.2 L.
Meg arra lennék kíváncsi hogy hány Le-s!
De a tanktól is függetlenül ISTENKIRÁLYGÉP!
#10 A-deeDRZ - 2009. június 29. 22:19
0
ár a léyneg! lámpák,műszerfal..... sima ügy a műszaki! rendszámot meg sm szettet rápluszba! csak az árára vok kiváncsi! ez a léyneg!2 év és cserélem enyémet ilyenre :D
#11 tiba21 - 2009. június 29. 22:21
+ 1
Na végreeeee már , ezt vártam mióta! Szerintem állat lett nagyon! várom hogy személyesen is találkozzunk :D:D:D
#12 suraki - 2009. június 29. 23:33
0
Az RMX a DRZ utódja lenne?
Már csak "egy" kérdésem maradt:
Mikor és mennyiért?
#13 A-deeDRZ - 2009. június 30. 07:26
0
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj
most látom: 6 literes tank :S :S :S ááááááááááááá
100km max egy ilyen motorral :S
ez nagyon kevés
legalább kellene egy 8 literes tank rá,rendesen elrejtve kb mint a mostani rajta,de akkor is lehet h max 100 km ha az ember nyúzza
ez nagyon kevés
#14 vitya636 - 2009. június 30. 09:11
0
hmmm tudnék vele mit kezdeni:) ha a gyár nem, azért csak csinál majd valamelyik "utángyártós cég" egy nagyobb űrtartalmú tankot hozzá:P a dr-z is egy durván könnyen kezelhető kis gép, ez meg 15 kilával még könnyebb is. Minden elismerésem. Biztos ennek is nagy sikere lesz.
#15 petrolhead - 2009. június 30. 09:39
+ 2
automatikusan a drz utodjakent emlegetjuk, pedig szerintem nem az. akkorsem ha levaltja a palettan.
nem veletlen h rmx450 lett a neve es nem drz450! emlekezzetek vissza a regi rmx-ekre! cross genekkel rendelkezo versenyendurok voltak azok is, es parhuzamosan gyartottak dr-eket, amik egy masik kategoriat kepviseltek.

DR(Z): kis szervizigenyu enduro mindennapi hasznalatra, mindenhova.
RMX: kokemeny versenyenduro, kis tomeg, nyers ero. (nagyobb szervizigeny)
olyan motor nem letezik, ami mindenre jo! a gyartok es a felhasznalok is kompromisszumokat vallalnak.

onindito+berugo=nagy okossag
ha nem eliras a 6l-es tank, akkor az viccesen keves
lehetne konnyebb is
#16 keme - 2009. június 30. 11:31
0
Szerintem ti enduro alatt leginkább a hétvégi barangolásra gondoltok, toronyiránt, oda tényleg kicsi a 6 liter. Ez viszont kőkemény versenyenduro, futón vagymikrobuszban elviszed az enduro versenypályára, megnyered a versenyt, és boldogan hazaviszed, erre találták ki.
Nekem amúgy rettentően tetszik, kéne... :)
#17 petrolhead - 2009. június 30. 12:31
0
keme! amit irsz, az igaz a krosszra, de meg azok is 7l-esek altalaban.
egy enduroverseny tobb oras lehet es nincs minden feljaro utan benzinkut :S
szerintem eliras...
#18 szucsko - 2009. június 30. 12:45
0
Szevasztok! Szerintem nagyon jó kis gép és szívesen csinálnék belőle sm-et, csak az a baj, hogy tuti üzemórás blokkja lesz és így szervízigényes is. Szóval így ennyi a reakcióm.
#19 Kokodrz - 2009. június 30. 14:25
+ 1
Hát igen 6 lityós tank.. de azt is vegyük figyelembe, hogy injektoros és elvileg kevesebbet is fogyaszt. de az akkor sem sok. Hát az gáz, ha nem lesz belőle S, meg SM gyárilag.:S Ha nem lesz, akkor ez nem a drz utódja. akkor megszűnik a dualsport kategória? vagy SM et sem fog gyártani a suzuki? ha nem, akkor basszák meg.
#20 csika1 - 2009. június 30. 15:23
+ 1
Én meg szarok rá,ingyen úgysem adnak :)
#21 Sada1988 - 2009. június 30. 16:10
+ 1
ez a baj,hogy nem fejlesztenek már dualsportokat :( minden vagy nagyon puhány gép lesz vagy nagyon verseynre hegyezve.

Hol vannak már a DRek TT-k meg ezek a kevésbé igényes jóféle enduro gépek :(
#22 drz400es - 2009. június 30. 17:42
0
itt sok motorhoz lehet tankot kapni:

http://www.justgastanks.com/st...
#23 Faisst - 2009. június 30. 19:28
0
jól mondja keme
ez egy versenygép...versenyre elég a 6 liter
#24 A-deeDRZ - 2009. június 30. 20:01
0
sztem versenyre sem elég a 6 liter
#25 mmatte - 2009. június 30. 20:08
0
azt kéne tudni milyen erős, mert azt nem írták. Amúgy biztos le van "butítva" az RMZ-hez képest. Jóval kissebb lesz a szervízigénye az tuti.
A legendás DRZ megbízhatóságról meg annyit hogy nekem volt, de nem lesz több, sok baja volt, nagyon sok.
#26 djzsozso - 2009. június 30. 20:27
0
Tyűű , háátt őőő , nem is tudom. A Drz az Drz , majdnem utánozhatatlan. Ez az Rmx , rmz blokkal , tehát 5-10 üzemóránként szelepállítás , 70-100 ónként meg csere. Ez van , Drz= , olajcsere , szűrőtisztítás , tankolás aztán goooo!De egyébként tetszik, ez egy új endúró , szerintem bizonythat mert már sokan várták ezt a Suzukitól!Sokiág a Klx-R 400 at emlegették a Drz utódjának!
#27 djzsozso - 2009. június 30. 20:27
0
Mendei , vélemény?
#28 kimi_88 - 2009. június 30. 21:43
+ 1
nem tudom sokan mindek hasonlitják ezt a drz hez ez egy kőkemény versenyenduro,,,nem arra van hogy boltba is járj vele mint egy drz velXD:D:D ilyet nem lehet majd sokat látni utcán,,,ez nem oda való hanem endurocross versenyekre,,,hardenduro turákra...még lájtosabb cross pályákra is ..... Drz az azért egyel lejjebb lévő kategória... nemhiába nem drz 450 r a neve hanem rmx,, az meg hülyeség h kevés a 6 literes tank..injektoros....nem megy majd pocsékba benzin.. suzuki se hülye.
#29 BUGIC - 2009. július 1. 10:33
0
Építgető kedvőek megcsinálhatják a maguk Dual motorját.Tesznek bele egy DRZ blokkot azt kész is van a tutigép:DAmúgy amcsiba alakítottak át RMZ-ket DRZ blokkosra!Ez a gép teljesmértékben versenygép pont úgy mint egy KLX450,WR450,CRF450X,EXC450,most RMX450!A suzuki gondolom az enduro versenysportba akar betörni ezzel nem pedig a hobbisták körébe!Sajnálatos hogy nem gyártják tovább a DRZ400-at pedig nagyon jó kis moci!
#30 Davidrz400 - 2009. július 1. 11:02
-2
Nekem a DRZ jobban tetszik mint ez az új motor,nem mondom,hogy ez rossz,de a DRZ sokkal jobb!
#31 gabika851011 - 2009. július 1. 12:19
0
drz-t vártunk volna. nem lámpás rmz-t :(. na de majd meglátjuk.
#32 GrayFox - 2009. július 1. 14:39
0
BUGIC, senki nem mondta, hogy nem gyártják tovább a drz-t. Ez a motor nem válthatja fel a drz-t. Teljesen más motorozási stílust igényel.
Szerintem elég lesz az a 6,2 liter, az én 125-ös, 30 éves RM-em tankja is kb. ekkora, és azzal is el merek menni endurozni, pedig az eszik bőven. Akinek meg kevés, az rakjon rá másik tankot.
A súlyára is sok panasz volt: könnyebb, mint egy drz, pedig az is nagyon kezes gép.
Nekem mindenesetre tetszik, de gondolkodom majd még rajta bőven, hogy ez legyen majd vagy egy drz, ha majd eljön az idő.
#33 BUGIC - 2009. július 1. 15:03
+ 1
Tudtommal a DRZ E-t nem gyártják már 2010-től és a többiről se hallottam hogy gyártanák a továbbiakban!DRZ ben úgyis csak az E volt valamennyire endurózható tipus!Nekem csak a blokk jön be a DRZ-ben ezért is szeretnék összeállítani majd egy Crossmotor vázba egy DRZ blokkot 440-es hengerszettel stb finomságokkal!Na az lesz majd a Dual sport gép!
#34 Kacsa_TE450 - 2009. július 1. 15:26
+ 2
Nem tudom, mit görcsöl mindenki, hogy kicsi a tankja. Én a huskyval elmegyek 67Km-t egy tank benzinnel. És már 100km-nek is örülnék :D
#35 laci300 - 2009. július 1. 17:36
0
Kacsa neked hogy jőtt ki ez a 67 km-er,tán 4 literes tankod van?
#36 suraki - 2009. július 1. 19:10
0
kacsa: Lacihoz hasonlóan ez engem is érdekelne. Beállítási gond?
Nekem egy 510-es SM-em volt. Ami ugyan nyelte az anyagot (mint ahogyan minden kihegyezett hasonló köbcentis gép), de 100 km-t még stiftgázon is elmenne egy tankkal.:-)
Ennek az RMX-nek pedig szerintem csak annyi köze van a DRZ vonalhoz, hogy a DR(Z) vonal jelenleg eltűnt és az utolsó leszármazott (400-as) is kimúlt. Merem remélni, hogy ez csak átmeneti állapot, különben jópár pilótát veszthet ezzel a "mi motorunk".
#37 foxinredsox - 2009. július 1. 22:07
0
Kacsa vezetési stilusa nem mindenapi.

amugy az RMX-et olaszországbán épitik át rmz-kböl.
#38 kimi_88 - 2009. július 1. 22:53
0
pff ezek a hozzászólások sok drz tulajtól még nemis mentek ezzel az újj 450 es géppel,,de DRZZZ az AZ ISTEN:D:D jó motor de van nála is jobb,,,itta példa..
#39 Kacsa_TE450 - 2009. július 2. 00:19
0
Laci & Suraki: Nem 4 literes, de az első 4.000 km alatt nem igazán sikerült lejjebb vinni a fogyasztást, a cirka tizet simán berántotta. De, azt mondom, hogy a tiz literhez ott is volt a kraft, ha kellett. egy ideig furcsa volt a DRZ után a fogyasztás, de mikor negyedikbe simán veszem vissza kerékre, akkor leszarom a tizet :o) Felőlem ehetne huszat is, ha kétszer ilyen jól menne.
Csak azért szóltam hozzá, a benzin témához, mert sokan elsőre azt kérdezgetik, az éppen aktuális motorról, ha valakivel beszélnek, hogy mennyit eszik. Szerintem ez egy totál másodrangú dolog, legalábbis nálam. nem azért, mert szarom a pénzt. hanem a drz ennyit evett igy ment, ez meg annyit eszik és kibaszott jól megy.D
Amúgy most kaptam vissza a motort, egy totál zsönerál után, most kiváncsi leszek a normális beállításokkal mit eszik.

Különben a DRZ is egy olyan kultuszmotor lett, mint a hayabusa. (nem árban , vagy teljesitményben értem a hasonlóságot) Elég nehéz lesz megmagyarázni a DRZ fanoknak, hogy van jobb. Pedig Ők is tudják :D
Egyetlen érv szól mellette örök élet plusz egy nap! Mondjuk én szerettem.
#40 Molnee - 2009. július 2. 08:47
0
Kicsit furának érzem a címet kb olyan mint a ttr -wr v xr - crfx

Honnan tudjátok h jó motor van e gyerek betegsége ...... ?

Kacsa azért ez télleg elég furcsa h neked 1 tank 60-70 km re elég !
Nekem elmegy 100 km fölött simán !
#41 kimi_88 - 2009. július 2. 12:47
0
kacsa-nak teljesen igaza van aki versenymotort vesz az nem azt nézni h mennyit eszik az már egy tized rangú dolog az összes japán motor kb ugynannyit eszik szinte,,ugyanabban a kategóriában,,,, meg hogy egy ilyen motor mennyit nyel be az csak a gázkar állásától függ semmi mástól..::)
Molneee: mért lenne gyerekbetegsége RMZ blokk ,,azt már hány éve is használja a Suzuki? nem kevés... egyedül a vezérlés lett átalakitva benne,,üzemanyagellátás kicsit másabb lehet...... Suzuki szart még nem csinált..
#42 suraki - 2009. július 2. 15:30
0
Kacsa: Azért ha a motorral nincs gond, így eszik 10 litert és mindezt nem versenykörülmények között...akkor már értem a "nem mindennapi" vezetési stílusra célzást a hozzászólások között. :-DDD
A DR tábor RM-re mozgatásának egy jelentős gátja szerintem mindenképpen lesz: az ára. 30% vagy több árdifi bizony dealbreaker lehet.
#43 Molnee - 2009. július 2. 15:42
0
Kimi igen de ez nem Rmz blokk ! A kicsit módósitunk dolog nem feltétlen jelenti ugyan azokat a feltételeket ! Nem mondta senki h szart csinált (de miért is hivták vissza a elöször az rmzket valami konstrukciós hiba miatt) ! Még mindig hangsúlyozom h nem azért mondom h leszóljam a suzukit attól még jo gépeket csinál csak itt mindenki irogat h mekkora jo v éppen nem jo gép aztán senkinek fingja nincs a képeken kivűl h milyen !

Alig várom h megpödörhessem a bajuszát ! :D:D:D
#44 kimi_88 - 2009. július 2. 16:20
0
Molnee..ha elolvasod a szöveget ami feljebb van,,,olvashatod h RMZ blokkot kapta,,,nem direkt endurora fejlesztettet teljesen mást.....RMZ blokk eddig is bevállt,,,egyedül a vezérlés ami t változtattak,, a bütyökprofilt,,,de azt nem lehet elrontani,,meg hosszabb áttétel a váltóba,,ennyii.... de persze majd kiderül lessze valami kis betegsége esetleg...
#45 zee0511 - 2009. július 2. 16:22
0
nem ült még normális DR-Z-n aki azt mondja ,hogy elavult.!
Az enyémre ráülne be...na.Szerintem az új tisztára rmz-s csak lámpa van rajt.Meg a 124 kg-jával hol van a DR-Z-től.A DR-Z-t oda rakom ahova nem akarom!
#46 Tomi0011 - 2009. július 2. 16:31
0
nekem gecire teccik nagyon jól néz ki, és hát ideje volt mert a drz-ket már sokan unták pedig szerintem azok is jó vasak bár... hát igen ehhez nem hasonlitanám. nagyon jó alakja van!
#47 kimi_88 - 2009. július 2. 17:33
0
zee---- 123,5 kg az rmx MENETKÉSSZ tömege,,ami azt jelenti hogy folyadékokkal feltöltve: hütőfolyadék,,,olaj,,,benzin... a DRZ 400 E század tömege 119 kg,,,és egy liter folyasék nincs benne...akkor melyik is a nehezebb számold már ki?... menetkészen mennyi is egy DRZ? 130 kg? persze h rmz-s mivel rmz váz ,,modositásokkal.... De persze a DRZ tuti h 1000 x jobb énnél mert neked az van:):D mert ahogy kommentárodból is olvasható ezt vágja le az ember:D
#48 BUGIC - 2009. július 2. 21:07
+ 1
Mit okoskodtok?KTM EXC 525:PNa az könnyű és kurvára odabasz és ennyi a lényeg:DNa most majd mit kapok én a sok Suzuki Fan-tól áááá:D
#49 kimi_88 - 2009. július 2. 21:35
0
végül is igazad van BUGIC! a mostani ktm ek kurvajók már,,,csak hát megis van az áruk:D
#50 kimi_88 - 2009. július 2. 21:38
0
ezt ugy értettem h 2000 elöttiek neméppen voltak olyna jok minta japok.
#51 djzsozso - 2009. július 2. 21:53
+ 1
Láttátok , hova rakták az akksit, nem tudom ,odabasz valami aztán nyekk... Puding próbája az evés. Szerintem lesz alkalma bizonyítani a kis Rmxnek.
#52 A-deeDRZ - 2009. július 2. 22:28
+ 1
akkor ott a berúgókar vazzze :P
#53 Akrapovicman - 2009. július 3. 13:43
0
#47: A DRZ E század tömege 119 kg?! Akkor a tized tömege 1190 kg? Az egész pedig 11900 kg, azaz több mint 11 tonna? Woohh, az igen barátom :DDDD ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,vessző ;) Sértésnek ne vedd :)
#54 slider1 - 2009. július 3. 14:31
0
Hát nem szar egy szerzemény!Igazánki probálnám!már csak az a kérdés h ezt vajon lelehet lesz e rendszámozni!és nem fognak baszakodni mint a DRZ-vel!
#55 Foxgirl - 2009. július 3. 14:38
0
Végre valami leírás! Nem tűnik rossznak ... :)
#56 aprilisrxis123 - 2009. július 3. 20:25
0
Nagyon szép vas. Csak ezt a pénznyelő és időigényes blokkot ki kell dobni belőle és beletenni egy dr-z blokkot. Mondjuk tuti úgy csinálták hogy még véletlen se férjen bele egyszerűen.
Ezeket a versenyendurokat többet szervizelik mint mennek vele.
#57 xxdavidxx - 2009. július 3. 21:22
0
lehet hülyeség de ha nincs aksi akkor nincs menetel:D
#58 adykag - 2009. július 4. 11:06
0
Álomgép. Ha egyszer megtehetem, tuti, hogy veszek egy ilyet. Még el sem olvastam a cikket, de biztos vagyok benne, hogy egy jó választás. Most ennek a kistestvére van RMX 250 2t és az is nagyon jó, csak kicsit öregecske.
#59 adykag - 2009. július 4. 11:27
0
Szerintem ezzel a blokkal közel annyit el fog menni mint egy DR-Z, ha az ember nem versenycélra használja, azért a Suzuki mérnökei csak konyítanak valamit a blokk átalakításhoz/építéshez.
"Alsó- és középtartománybeli nyomaték a lényeg, ezért módosították a beömlő csatornákat " =- gondolom azért így növekedik az élettartam az RM-Z-hez képest kicsit.
De majd meglátjuk az a biztos.
#60 yamahawr450 - 2009. július 5. 00:52
-3
BUGIC 525 de oda basz?.. fuuu te nincs is párja :):):):):):) nálad lehet,de nem vagyunk egyformák! valaki motorozni szeret :):):)
#61 Motomouse - 2009. július 5. 11:24
0
hjajj! mindenki leirja mar most ezt a gepet? hogy tudnak velemenyt mondani rola amikor meg ki ssrm adtak?amugy crossban sem szervizigenyes a suzuki!legalabbis nekem nem volt az pedig 95 os verseny szerias rm volt.ezen kivul,ha szerviz igenyes is valakinek,akkor mi van? Vagy mennyen vissza a jol bevalt drz jehez ezt meg adja el.de a suzukikhoz nem dragak az alkatreszek(KTM hez viszonyitva)De ennek a motornak a kiadasa minden kepp jol fog jonni!aki szeretne 1uj suzuki endurot annak azert,aki pedig szeretne egy drzt annak azert,mert le fg meni a ara.ja tenyleg.aki viszont el akarja adni a drz jet anak nem fog olyan jol jonni :S
#62 gerle2 - 2009. július 5. 18:47
0
husqvarna 4 evör :P
#63 BUGIC - 2009. július 5. 20:25
+ 2
Erre azt kell mondjam WR450 hogy akik kicsit is ért a motorokhoz az nem vitatkozik!Ja és motorozni persze hogy szeretek de ezt nem is értem miért írtad.Szerintem mind így vagyunk ezzel!Verseny szériás RM?Ilyenről még nem hallottam..
#64 zsandár - 2009. július 5. 22:15
0
Nagyon szép lett a motor, nekem tetszik. Kíváncsi leszek a vetélytársakra, hogy mit rukkolnak majd elő! THX !
#65 kijo - 2009. július 7. 10:15
0
Egy kicsit eltúlozva teljesen mindegy, hogy 125 kg vagy 120 kg a gép egy-két kiló ide-oda; hobbizni tökéletes a versenyzők meg majd kikönnyítik. Egy biztos a futóműve jobb lesz mint a DRZ-é.

Egyébként a motorkiállításon már volt belőle egy példány, körbejárható, "megfogdosható" módon kiállítva.
#66 KaszTM - 2009. július 8. 15:56
0
Nekem volt DRZm nagyon szerettem.
Hát ez már nem biztos hogy olyan strapabíró lessz.Elnézve az új RMZket.

Bugic:
Tudod valaki motorozni szeret valaki meg fényképezni.
De jól is teszi mert ha menne is vele akkor meg csak szerelné.
#67 Drzolee400e - 2009. július 10. 00:23
0
DRZ MARAD A LEGJOBB MOTOR akkoris. BIZONYTTOM! :)
#68 wildc2 - 2009. július 11. 12:31
0
Lehet hogy a Dr-z utódja, de akkor sincs semmi közük egymáshoz.. A dr-z az egy fos... Gyenge szar.. Ha nincs pénzed szervizelni ne motorozz.. Melyik motor nem szerviz igényes ami erős..? A wr-ben 10000km-enként hajtókar csere stb.. Semi köze a dr-znek ehez..Inkább 1 ilyen mint 10 drz..
#69 Drzolee400e - 2009. július 11. 21:34
0
wildc2. Te látom nem igen érted a motor dogokat..... Hát nem irok semmit. DRZ nél jobb motor nincs. Aszondod gyenge v nemjo szeirntem neked selejtes volt a mocid akkor... A wr sokka fosabb mint a drz! DRZ ISTEN!
#70 BUGIC - 2009. július 13. 14:50
0
Neked lehet hogy a DRZ az isten mivel ezzel álmodsz:DSzobádba is beviszed?Nincs ezzel semmi baj csak kicsi elfogultság ennyi!Bennem is van kicsit mondjuk ennyire nem!Utolsó szó jogán ennek az RMX 450-nek abszolút semmi köze sincs a DRZ-hez(mondjuk párszor már írtam)RMZ 450!Ismeritek?:DNa ahoz van köze nem is kicsit!
#71 Tomi0011 - 2009. július 16. 18:29
0
yamaha wr450 én eléggé egyetértek veled, a ktm aláirom igenjó márka meg a mostaniak télleg böszmék de a másik oldalon irreálisan drágák és többet viszed szervizbe mint amennyit hajthatod:( ezért még mindig yamaha v suzuki legalábbis ez a két kedvenc márkám, a yamaha már bizonyitott a suzuki majd még vizsgázik:)
#72 Tomi0011 - 2009. július 16. 18:32
0
drzolee én csak azt mondom ami megtörént de én láttam már 400 as wr-t szarrá gyalázni a drz ét. viszont egy biztos a drz blokkja kibaszott strapabiro és elnyühetetlen és viszonylag olcsó fenntartani tökéletes hobbimotor ezért is olyan népszerü legalábbis szerintem
#73 nikk - 2009. július 17. 21:42
0
Na végre... remélem, az ára is jó lesz :)
#74 p5o9k2wPVnUSs45 - 2009. július 17. 22:27
0
volt egy 2003-as drz400 e-m, most van egy 2005 -ös rmz450es-em .a két motort nem lehet egy napon emliteni, mivel a drz egy versenyenduró ami nagyon strapabíró de egy kicsit gyengécske és túlsúlyos és a hátsó rugóstagja nagyon gyenge, mellesleg az rmzének is élég lácsú a hátulja , az rmz egy kroszmotor és kibaszott erős 4.-be is gázra egykerékre áll a drz -nek 3. ban sem nagyon sikerül pedig 5-ős váltója van. az rmz - é a drz-hez képest olyan könnyű mint egy bmx 98kg a drz 119kg az rmz kuvára szervizigényes de ez is birja a strapát. mind a két mocit szerettem .de a két mocit kellene összegyúrni
#75 Csülök - 2009. július 19. 22:01
0
Mindenkinek, aki máris a gyakori szervizelést vizionálja: kimondottan a DR-Z utódjának szánják, tehát nem hiszem, hogy 2 heti szervizeket terveztek volna, meg üzemórás működést.
A másik meg az, hogy a 11,6:1-es sűrítési arány sem az a "szítb@szom", mivel az RM-Z 12,2:1-hez volt. Szóval ez kímélő fokozat.
#76 adykag - 2009. július 20. 11:08
0
Ott a pont a Csülöknél. Reméljük jó gép lesz és reméljük egyszer össze tudom spórolni az árát. Sűrítési arányhoz nem értek, de biztos így van.
#77 csimmi - 2009. július 24. 13:44
0
sziasztok!
Kifejezetten örülök ennek a gépnek, végre a suzukinak is lesz versenyenduroja. Ha tényleg nem gyártják tovább a DRZ-t, sajnálom a DRZ fanokat. Ez a vas "nem kifejezetten" utcára és light endurozasra valo. Nem is értem miért a DRZ utódjának jelentették be, leírás alapján nem annyira butitották le azt az RMZ blokkot.

Amugy nem hiszem hogy annyira brutálisan szervizigényes lenne(KTM, Honda hoz képest), nekem egy 250es RMZ-m van, 140 órával és még csak egy dugót kellett cserélnem, generál még tavaszig simán várhat. Ami azért egy kiskategóriás 4üteműhöz képest nem kicsit jó. Mellesleg a suzuki biztositja a legolcsobb alkatrészeket, leesett az állam mikor kinyögték a dugó szett árát.. Bár ez a "tárcakímélő" DRZ-sek táborát nem nagyon vigasztalja. Jó lenne, ha a DRZ gyártás nem állna le!

Hajrá RMX! Kíváncsi vagyok!
#78 kawazsolti - 2009. augusztus 11. 14:05
0
Kawasaki KLX-450R komolyabb rugóstagokkal és motorkarakterisztikával!
#79 kawazsolti - 2009. augusztus 11. 14:08
0
Ennél azért sokkal komolyabb motor van a kawa KLX-450R személyében!
#80 suzukirm85 - 2009. augusztus 16. 16:46
0
szerintem tökéletes alakja van:)csak furcsa hogy a DRZ UTÓDJA.nincs benne semmi drz-s.de szerintemn nagyon szép alakja van.(mondjuk nekem minden suzuki tetszikXDmagam is rm85-tel tolom neki:D)
#81 zim - 2009. szeptember 21. 20:27
0
haladni kell a korral nem lehet piacon maradni 49le géppel valszeg, pedig nekünk milyen jó volt........
várom az rmx450z remélem nem lesz sokkal több 1.5millánál
#82 ec 300 - 2009. szeptember 29. 20:41
0
a crf-emet elcserélném rá:D
#83 fafa - 2009. december 13. 19:41
0
Az ország egyetlen RMX 450-e Veszprémben található.
Képek:
http://markomotor.uw.hu/markof...

Ára: 2 milla

Hírek »

Idén sem lesz futam a Balatonringen
Nem kapja meg az állami hitelt a pályát építtető cég.
Motoros eseménynaptár
Új funkciókkal bővült eseménynaptárunk.
Kétütem kontra négyütem
Motokrosszos körökben az egyik legelterjedtebb vitatéma, hogy megéri-e a drágább négyüteműekbe invesztálni. Vajon a kisebb fogyasztás kompenzálja valamelyest a nagyobb szervizköltségeket? Alaposan körbejártuk a témát, így most pontosan megtudhatjuk, mennyi az annyi.
Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2009 Sport Motor