2012. december 28. | Kovács Zsigmond

Interjú: Talmácsi Gábor

Rendületlenül

Egy kis ország versenyzőjének sosincs egyszerű dolga a nemzetközi porondon, de a kitartó munka mindig meghozza gyümölcsét. Világbajnok pilótánkkal, Talmácsi Gáborral beszélgettünk…
Viszonylag hosszú, kemény teleivel a Kárpát-medence nem éppen a motorosok mekkája, a műfajnak mégis rengeteg rajongója van, és bizony sokaknak sikerült profi szintre fejleszteni tudásukat. Jelenkorunk tehetségei közül egyértelműen kiemelkedik Talmácsi Gábor, akivel november végén volt szerencsénk interjút készíteni:
gyerkoc Korán indult a karrier. Ez a kép 1985-ben készült egy a Petőfi Csarnoknál rendezett versenyen
Sportmotor.hu: Idestova öt esztendeje, hogy megnyerted a világbajnokságot. Hogy élted meg az azóta eltelt éveket? Talmácsi Gábor: Sokat változtak körülöttem a dolgok, és úgy érzem, magam is sokat változtam. A nyolcadliteres világbajnoki cím megszerzését követően mindenképpen szerettem volna a felsőbb kategóriákban is sikeresen szerepelni, s ez többé-kevésbé össze is jött. Négy évesen kezdtem a motorozást, és ha végig gondolom, hogy mennyi csodás élményem van, amit a motorsport adott nekem, bizony nem találok szavakat… Sportmotor.hu: Rossz volt az utolsó helyeken menni a GP-ben? Talmácsi Gábor: Ha arra gondolsz, hogy nem tudtam nyerni, az teljesen normális, hiszen tesztek és felkészülés nélkül, a szezon harmadánál váltottam kategóriát, illetve csapatot. Akkor rosszul éltem meg a dolgot, de így utólag átgondolva örülök, hogy rajthoz állhattam, tulajdonképpen nem is volt nagy a differencia az élmenőkhöz viszonyítva. Ez egy technikai sport, rengeteg apróságon múlik a siker, nem csak a versenyzőkön. Ezt jól mutatja az is, hogy Rossi két évet bajlódott a Ducatival. Nekem 2009-ben megadatott a lehetőség, hogy a világ legjobbjaival versenyezzek, s fantasztikus emlékeim vannak erről a nehéz szezonról.
aprilia2003 Az Exalt Cycle csapatánál 2003-ban kapott lehetőséget. A fekete Apriliával a 14. helyet sikerült megszerezni az összetettben
Sportmotor.hu: Egyenes leszek: Favaróval összevesztetek? Talmácsi Gábor: Tudom, hogy egy szaftos pletyka sokkal izgalmasabb lenne, de nem tudok ilyesmivel szolgálni, egyszerűen csak mindketten változtunk az évek során, és egyre gyakrabban voltunk eltérő véleményen. Közel tíz évig dolgoztunk együtt, megnyertünk sok-sok versenyt, egy világbajnokságot, két bronzérmet, és megoldottunk ezernyi helyzetet. Hálásak lehetünk egymásnak, jó csapatmunka volt. Sportmotor.hu: Megfordultál a rali világában is. Ezzel most mi a helyzet? Talmácsi Gábor: Világ életemben rajongtam az autókért, és imádok vezetni, így nagyon örültem, hogy lehetőségem nyílt a Maricsek Teamnél kipróbálni magam. A rali autót nem volt nehéz gyorsan vezetni, de ralizni ennél sokkal többet jelent… A motorversenyekhez viszonyítva itt sokkal több a hibalehetőség és a bukások is komolyabb következményekkel járhatnak, muszáj tehát ésszel menni. Emellett komoly kihívást jelentenek a változatos szakaszok is, hiszen mindössze háromszor lehet - lassan, 50 km/órával – bejárni, illetve felírni a pályát, utána már élesben kell végigszáguldani rajta. Bár a navigátor segít, folyamatosan improvizálni kell, s tulajdonképpen ez a dolog szépsége. Mindenesetre a ralizást nem hagyom abba örökre, de most a Superbike sorozatra szeretnék koncentrálni.
mugello2005 A befektetett munka 2005-ben kezdett megtérülni. Gábor Mugellóban, Assenben és Katarban is a dobogó tetejére állhatott
Sportmotor.hu: Június óta a Supersport Világbajnokságban (WSS), illetve a Prorace színeiben versenyzel. Hogy érzed magad a cseh gárdánál? Talmácsi Gábor: Nyolc futamon indultam az idén, mégis a 13. helyen végeztem az összetettben, s ez máris jó eredmény. Ne felejtsük el, hogy másfél év kimaradt! Azt hiszem, sikerült olyan csapatot találnom, ahol hasonlóképpen gondolkoznak a kollégák, mint én. Itt mindenki egy közös célért hajt, az emberek kölcsönösen tisztelik egymást, és mindenki nagyon lelkes, amit az is mutat, hogy versenyről versenyre fejlődni tudtunk. Érzem, hogy a munkatársak és a szponzorok egyaránt hisznek bennem, s ez komoly motivációt ad. Úgy gondolom, hogy a közös munkát folytatva igen jelentős sikereket érhetünk el a jövőben.
approracegep Már a 2012-es szezonban is szépen teljesített a CBR600RR, és ez még csak a kezdet...
Sportmotor.hu: Milyen a motor, „beérezted” már? Talmácsi Gábor: Egy 162 kilós, nagyjából 140 lóerős Honda CBR600RR-rel indulok a futamokon, és kifejezetten szeretem. Mivel az erőforrás, a futómű és a segédelektronika is rendkívül kifinomult szerkezet, rengeteg munkával jár, hogy megtaláljuk az ideális beállításokat pályáról-pályára. A vezérlőelektronika programozható, és lehetővé teszi, hogy a pálya különböző szakaszain, illetve kanyarjaiban más beállításokkal működjön az egykerekezés- és a kipörgésgátló, a befecskendezés, valamint a gyújtás. Munkánkban immáron a Magyar Motorkerékpár Szakközépiskola és Szakiskola tanárai is részt vesznek, december 26-án indulunk egy nyolcnapos tesztre Jerezbe. Fontos, hogy a február 24-i futam előtt sokat tudjak motorozni, mert ez lehet a siker egyik alapja. Sportmotor.hu: Mit gondolsz, meddig maradsz még aktív versenyző? Talmácsi Gábor: Erre most nem szeretnék konkrétan válaszolni. Nagyon jól érzem magam a Prorace csapatban és a Superbike bajnokság is tetszik. Éves szerződésem van, és egyedüli versenyzőként maximálisan rám koncentrál a csapat. Nem egy évben gondolkodom, úgy érzem, még rengeteg erő van bennem, hogy méltó módon képviseljem a magyar színeket a világbajnokságon. Biaggi 41 évesen lett világbajnok, én még csak 31 vagyok…
laguna2009 A nagy álom 2009-ben vált valóra, Talmának ekkor sikerült a MotoGP-ben szereplő Scot Racing csapatnál elhelyezkednie
Sportmotor.hu: Marad a WSS? Talmácsi Gábor: Egyelőre biztosan. A versenyzőtársak nagyon gyorsak, egyszersmind rendkívül tehetségesek, csodás élmény csatázni velük. Persze szívesen venném ki a trófeát Biaggi vagy Lorenzo kezéből is, de egyelőre nem akarom elrontani a jókedvüket… (nevet) Sportmotor.hu: Azt hiszem, mindenki feltenné a kérdést. Látsz még esélyt a GP-re? Talmácsi Gábor: Miért is ne? Most hogy a Dorna megvásárolta a Superbike sorozatot, talán könnyebb lehet számomra a kapcsolatrendszer miatt, kapkodni azonban nem szeretnék. A Prorace-nél jól érzem magam, és lényegében a 2012-es munkát folytatjuk. A Superbike számomra nagyon jó, mert az Eurosport élőben közvetíti a futamokat, és ez a támogatóknál nagyon fontos szempont.
brno Találkozás a rajongókkal Brnóban. Sokat számít a támogatás...
Sportmotor.hu: A versenyzés mellett mivel foglalkozol mostanában? Talmácsi Gábor: Édesapámmal és a testvéremmel alapítottunk egy motorversenyző iskolát, illetve létrehoztunk egy saját pályát Talmácsi-ring néven, ahol a gyerekek elsajátíthatják az alapokat. Felkészítésükben magam is aktívan részt veszek, s nagyon élvezem, mert napról-napra láthatjuk, miként lesznek egyre jobbak és jobbak a srácok. A kicsik mellett megfordulnak nálunk az ifjú tehetségek is, például Bódis Ricsi, aki szerintem a jövő egyik nagy reménysége. Ő már az új generációs motorozást tanulja, új technikával veszi a kanyarokat, akárcsak Stoner vagy Pedrosa. Ha továbbra is ilyen lelkiismeretesen edz, meg merem kockáztatni, hogy bármit elérhet a sportágban… Sportmotor.hu: Hogy telnek a hétköznapok?

Talmácsi Gábor

verske
Született: 1981. május 28. Csillagjegye: ikrek Családi állapot: egyedülálló Versenykategóriák: MotoGP, Moto2, 125 VB, WSS Elismerések: Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkereszt kitüntetés (2005, 2007), Aranysisak-díj (2007), Az Év Sportolója (2007), Az Év Embere (2007), A legismertebb aktív magyar sportoló (2008), Az Év Legnépszerűbb Sportolója (2010), Budapest Sportdíj, Rally Sport örökös licenc tulajdonos…
Pályafutása során Gábor 170 nagydíjon állt rajthoz, 26-szor végzett dobogós helyen, kilencszer győzött, és összesen 1172 vb-pontot szerzett. Első komolyabb sikerét az 1999-es Magyar Bajnokságon, majd az Alpok-Adria Kupán könyvelhette el, 2007-ben pedig bezsebelte a 125-ös géposztály világbajnoki címét.
Talmácsi Gábor: Kezembe vettem az irányítást. Kialakítottam és vezetem a saját menedzsment csapatomat. Emellett társadalmilag is szerepet vállalok, olyan programokhoz adom a nevem és a tudásom, amelyeknek társadalomépítő hatásuk van. Ilyen például az Élet Úton vagy a Felelős Alkoholfogyasztásért Program, és igyekszem népszerűsíteni a környezetbarát üzemanyagokat, illetve járműveket. Mivel a motorversenyeken nagyon sokat számít az erőnlét, ezért rendszeresen, futok és természetesen a súlyzós edzések sem maradhatnak ki. Végül, de korántsem utolsó sorban a tanulmányaim kötnek le, ugyanis másodéves vagyok a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karának (TF) sportszervezői szakán. Sportmotor.hu: Utcán szoktál még motorozni? Talmácsi Gábor: Hogyne, nyáron robogózom, ha Budapesten van dolgom. Egy Honda SH300i-t szoktam használni, ez a típus az egyik kedvencem. Sportmotor.hu: A robogónál azért durvább gépeid is vannak, ha jól tudom? Talmácsi Gábor: Hát… (mosolyog) a Talmácsi-ring bemutatótermében ott áll az első 125-ös Yamahám, a 2005-ben használt KTM, no meg a világbajnok Aprilia, bennük szoktam gyönyörködni, ha van egy kis szabadidőm, és nem valamelyik superstock Honda CBR600RR-em nyúzom éppen. Sportmotor.hu: Ha egy mondatban üzenhetnél a jövő generációinak, mi lenne az? Talmácsi Gábor: Az életben semmit nem adnak ingyen, mindenért lelkiismeretesen meg kell dolgozni.


Hozzászólok 43 hozzászólás

Ajánlom másoknak is:
Megosztom a facebookon Megosztom a google pluson Megosztom a twitteren Küldés emailben

További hírek

Ha figyelnek ránk...Extra: motorosbarát dolgok Ha figyelnek ránk... Szerencsére az élet egyre több területén találkozhatunk olyan termékekkel és ötletekkel, melyek kifejezetten motorosoknak készültek. Körkép…
Rapid randiTeszt: Triumph Street Triple R ABS Rapid randi Csak pár napot volt alattam a 675-ös Street R, mégis több élménnyel gazdagodtam, mint más motoron egy hónap alatt. Csak egy kis Kakucs Ring kellett hozzá.

43 hozzászólás

-12
#1 akarkilehetek
"s bizony sokaknak sikerült profi szintre fejleszteni tudásukat. Jelenkorunk tehetségei közül egyértelműen kiemelkedik Talmácsi .."

ÖÖÖ...kik azok a "sokaknak"?!
Kicsit nagy az önbizalom.
(Talmácsi valóban kiemelkedő, ez tény)
2012. december 29. 10:00
+ 9
#2 adamfzr
Megkérdezhetted volna, hogy a sportjog2-t hányadik oldalig kell tudni...
2012. december 29. 10:04
+ 17
#3 Katana750
Kurucz,Reisz,SzaboII,Drapál,Juhász,Juhos,Harmati,Bitter. Ők azért letettek némi eredményt. A Motocrossról nem szólva. Egyedül Talma kapott olyan technikát folyamatos idényen keresztül amivel VB-t lehetett nyerni. Véleményem szerint.
2012. december 29. 14:02
+ 22
#4 Csaszi4
Nem értem miért vannak negatív vélemények. Magyarnak szurkolni csak öröm! Persze több embert kéne így, vagy jobban szponzorálni, de akit szponzorálnak azt ne hurrogjuk már le! Hajrá Talma!
2012. december 29. 15:24
-15
#5 akarkilehetek
3# Az általad említett nevek valóban jól csengenek, de azért nem kiemelkedőek.Valóban jó versenyzők, és büszkének kell rájuk lennünk, és szurkolni is kell, de úgy beállítani őket, hogy ők aztán micsoda őstehetségekm hát ez nem igaz.
Mondj kérlek olyan nevet, aki nemzetközi viszonylatban, akármelyik versenytípusban világbajnok.
Mondjuk pl:Miachaelisz Norbert, na ő nemzetközileg is elismert versenyző.
Talmácsi Gábor szintén.
Egy szó mint száz, van néhány nagy nevünk, aki nemzetközi szinten, de azért közel sem annyit mint pl a spanyolok, olaszok..
2012. december 29. 15:46
+ 16
#6 dobi89
Hajrá Gábor sok sikert a jövő évre ! GOOO TALMA GOOOOOOOOO ! :)
2012. december 29. 16:11
+ 18
#7 Katana750
10 milliós lélekszámú nemzetekkel kéne összehasonlítani nem 45-50. Azonkívül a tehetségeinket nem támogatta (támogathatta) senki 1945-90 között az államon kívül. Az állam pedig a BBK-t (béke barátság kupa) támogatta. Drapál, Juhos, Juhász hiába verte meg a kubai NDK-s, ruszki Bolgár versenyzőket, ezt nem jegyzi senki. Ha valakit nem engednek érvényesülni(nem támogatnak),hogy bizonyítson a királykategóriában? Nem tudok világbajnokot mondani Talmán kívül, de nem is erről volt szó a cikkben. Ki tudja hány tehetség veszett el a szocializmus alatt? Michelisz Norbi tényleg világklasszis nincs vita köztünk.
2012. december 29. 16:16
+ 15
#8 Warpig
Jó lenne egy Bitter Sanyi interjú is!
Hajrá Talma!
2012. december 29. 17:12
+ 13
#9 Gyuribá
#5 akarkilehetek Miért írsz hülyeségeket? BAROM!
2012. december 29. 17:26
+ 13
#10 Gyuribá
Hajrá Talma!
2012. december 29. 17:26
-10
#11 akarkilehetek
9# ja akkor elnézést!neked van igazad!Éljen a sok tehetségesebbnél tehetségesebb magyar motorversenyző!Leigázzuk Európát!
Ünnepelkük a sok világbajnok motogp/supersport/wsbk bajnokainkat mint pl:...ööö..izé....a tóth félhülye imike, aki "remek szerepléssel" 23.-ik lett, meg a többiek.
Persze, eredményeket nem, csak barmozni tudsz..
2012. december 29. 18:39
+ 10
#12 Vegyigyümi
"A Superbike számomra nagyon jó, mert az Eurosport élőben közvetíti a futamokat, és ez a támogatóknál nagyon fontos szempont."

Végre valaki nyilvános helyen is megjegyzi!
A digi féle MotoGP közvetítés az egyik legnagyobb hiba amit ezzel a sporttal tehettek. Akik régen nézték max 10%-uk tudja most tévében nézni.
Én nem tudom fogni, ezért a WSBK-t követtem folyamatosan 2012-ben, a MotoGP-t pedig csak a hírekből, esetleg egy-egy netes tévén.

Vissza a MotoGP-t a köztévére!
2012. december 29. 18:46
+ 16
#13 fastdie
akarkilehet-nél,de csak egy magyargyűlölő f@sszopó vagy,akinek semmi sem jó!
Kicsit tájékozódhatnál,tudod,a Google a barátod!
Ha meg nem tetszik itt,nyugodtan hazarepülhetsz a Tel-Aviv-i géppel!
2012. december 29. 19:34
+ 5
#14 Hurkafej
#5 akarkilehetek

Olvass egy kicsit a magyar motorsportról, attól mert nem ontottuk rakás számra a VB győzteseket, még a versenyzőink tehetsége ugyanolyan, és elég sok hátráltató tényező volt régebben a világban.
Michelisz Norbertnek, aki szerintemis nagyon jó versenyző, volt 2 győzelme a wtcc-ben, ami ugye VB.
Világbajnoki dobogó legfelső fokán pedig ott volt Drapál, Szabó II, Kispataki, Talmácsi. Szóval a jelenleg aktív versenyzők között ott vannak még ketten. A Kispataki például benne van a Talmácsihoz hasonlóan tehetséges versenyzők között.
2012. december 29. 19:35
-16
#15 akarkilehetek
13# Csodálatos megnyilvánulás volt!Tudsz te ennél sokkal jobbat is!

Értem én az indokokat, meg hogy miért nem, meg blabla, de amikor jóbarátomat a google-t megkérdeztem, arra a felvetésre hogy "magyar sbk világbajnok " nem tudott válaszolni.
2012. december 29. 20:16
-17
#16 akarkilehetek
Hurka, igen, igazad van, de sajnos a tehetségből sok van, eredményből kevés.Ez nem baj, éls örüljünk annak ami van, de ne ámítsuk már magunkat, hogy mi vagyunk a motorsport alfája/omegája, mint ahogy ezt a cikk sugallja..
2012. december 29. 20:22
+ 16
#17 répalábú
Nem a szerkesztők önbizalma nagy, hanem a tiéd kicsi. Ha majd egyszer akárkiből valaki leszel, talán másképp viszonyulsz mások sikereihez. Addig is lécci ne rontsd el a jókedvünket...
2012. december 29. 23:23
+ 8
#18 fenyooldrider
#17 igazad van és ha nem teszünk érte,hanem az ilyen nyomorultakra hallgatunk mint ez a billentyű virtuóz akarki,akkor csakis hátrafelé fog menni a sportág ügye!Eddig soha nem volt jó neki egy magyar versenyző sem,Talma a világ legjobbja voltde az nyilván kevés.....................
Még nem tudtuk eldönteni ,hogy ezek a trollok
"helyi hülyék,vagy vidékiek"?
2012. december 30. 07:26
+ 13
#19 lecso
Kurvára kéne egy moderátor, aki kivágja a picsába az óvodásokat

Kicsit idézzétek fel a pillanatot, mikor áthaladt a célvonalon, és elhittük, hogy világbajnok lett.
Ami itt megy, az nem méltó egy Talma interjúhoz.
2012. december 30. 10:03
+ 6
#20 kisköcsög
Azért érdekes akárkilehetek barátunk.Átlag 8-12 negatív jelet látok az ellene érvelők hsz-a mellett.Na most vagy ennyi néven van fent vagy az izraeli nagykövetség minden dolgozója regelt a sportmocira:)

Katana 750 látom te sem vagy mai gyerek ahogy én de legalább az igazat írod.

akárki itt nem nemzetközi sikerek sorolása amiről szó van de te erre vitted el a szálat igen jól "terelsz". Ja most nézem:Fenyooldrider barátunk mellett 10 minusz voks van.A tied mellett 10 plusz.Jól nyomod nem vagy kispályás.Látod a szerb ismerőseim erre mondják arra legalább jó volt a délszláv háború hogy mindenki "elrendezte" a maga környezetében a hasonló típusú embereket ezért van ekkora összetartás köztük bármelyik népcsoportot nézem.Fontos hogy nincsenek felforgató,az igazsággal szembemenő egyének.

És a végére.Nem bántani akarom Michelin Norbit de én aki 27 éve kerültem a technikai sportok világába 1 órán belül 2 Norbi szintű pilótát állítok a csapatukhoz és nem kell nekik 1-2-3 év hogy "megszokják" a wtcc-t.De lehet felugrok Sálgótarjánba a nem piti rallye-s barátaimhoz és már az első teszten tolni fogják Norbi köridejét.Na mentem reggelizni és figyelek:) Ja ne barmozzon senki ez tényleg nem célravezető de a guglit ajánlom mindenki figyelmébe ott minden le van irva a betűk pedig ez esetben nem hazudnak.Csak az emberek.
2012. december 30. 10:07
+ 4
#21 Katana750
Remélem feltűnt,hogy akárkilehetekkel teljesen normális vitát is lehet folytatni és ő ugyanilyen hangnemben válaszolt. Nem kéne gyűlölni azt akinek más a véleménye! A riport nem firtatta azt amiről mi vitáztunk,senki nem állította,hogy tele vagyunk világbajnokokkal. Nekem az a meglátásom,hogy az általam felsorolt versenyzők ha úgy lettek volna szponzorálva mint ahogy nem lettek, ma nem csak Talma lenne az egyetlen vb győztesünk.
2012. december 30. 10:33
+ 3
#22 Zsolesz492
Németh Kornélról hallottatok már !
2012. december 30. 10:33
+ 3
#23 Katana750
Nem kérdőjelet akartál a végére? Egyébként az idősebbre vagy az ifjabbra gondolsz? Gyurászik László megvan? Ő volt aki megtörte Kornél hegemóniáját.
2012. december 30. 10:42
+ 1
#24 Katana750
#22 Örülök ha így gondolod.
2012. december 30. 10:48
+ 1
#25 Katana750
#28 Természetesen.
2012. december 30. 10:49
+ 9
#26 BalyOne
Általánosság errefelé a kicsit irigykedő fikázás, nyilván van jobb pilóta, versenyző az említett 2 Úrnál magyar területen, ahogy mindig Mindenkinél van jobb ! Az is lehet kis eséllyel, hogy jobban terelgetném Norbi BMW -jét, de mikor oda kerülnék, meg se tudnám közelíteni... Nyilván van kb. 1000 olyan rejtett tehetség Mo-n, aki elverné Gábort, illetve Norbit, csak "nem úgy jön (jött) ki a lépés"....
De ez nem így működik, és kész ! Oda kell kerülni, ott kell maradni !
De azért a fikázósok is elismerhetnék, hogy errefelé állítólag Balkánnak nevezett senkiföldje versenyzője nyilván mindenfajta szerencsének köszönhetően (tudás az nem volt benne egyáltalán)
1 ízig-vérig spanyol csapatban, 2 erős spanyol rivális csapattárs
(az egész q herce-hurca katalán volt), le merném fogadni hogy (Gabinak abban az évben 3adhegedűs szerepet szántak a csapatnál) De ez nem úgy alakult, és érdekes volt látni Martinez arcát, mikor Gabi áthaladt a célvonalon, hogy most Ő tulajdonképpen örüljön vagy nem (örülhet), mert nyilván sokkal mutatósabb lett volna ha a HAZAI futamon HAZAI motorral HAZAI csapatnál HAZAI ! pilóta lesz VB !
Hát ez tényleg tiszta szerencse, Gábor tudása másodlagos... De 1 olyan sportágban, ahol spanyolok, olaszok (talán japánok) vannak ezt így megcsinálni egyáltalán nem volt semmi teljesítmény !
És akkor is óriási teljesítmény volt Stefano-tól is, akár milyen "leleményes" úton kibulizta, hogy lett 1 világbajnokunk, majdan 1 GP -s pilótánk (annak ellenére , hogy lehetett tudni, hogy fölösleges)..
De nem volt fölösleges, Gábor nagy utat járt be, amikor 8 - 9 évvel ezelőtt elkezdtem nézni, titkon persze remélve, de reális esély hiányában sosem gondoltam volna hogy 1x valaha világbajnok lehet!
Na de mind1, van Tőle jobb is, aki azóta Rossit motorozná körbe...
Valóban rengeteg tehetség van nemcsak az országban, hanem szerte a világban, de ez NE CSÖKKENTSE MÁR Gabi elért eredményét!
2012. december 30. 11:12
+ 2
#27 Katana750
@lecso: Így gondoltad a moderálást? Tiszta hülyét csinált belőlem.
2012. december 30. 11:38
+ 3
#28 saresz
Megint #19lecso-nál a pont! Szánalmasak vagytok. Ezért sem fog ez az ország felemelkedni soha. Egy villáminterjú kapcsán is egymás torkának estek, zsidóztok, cigányoztok... A kultúra kiveri a biztosítékot! Ti még motorosnak mondjátok magatok? Pff... egy finggal sem vagytok különbek a politikusainknál! Szégyelljétek magatok! :(
2012. december 30. 11:53
+ 3
#29 Katana750
Nem volt cigányozás. Visszautasítom az összemosást a politikusokkal és nem szégyellem magam.
2012. december 30. 12:34
+ 5
#30 fenyooldrider
akarkilehetek Te egy primitív barom vagy :D!
2012. december 30. 12:58
+ 2
#31 tysonnn
miert vagytok barmok h veszekedtek egy ilyen madárral( akárkilehetek)? ez neki öröm, hogy visszaírtok neki és rajtatok röhög, hogy foglalkoztok vele. szánalmas emberek mindig is voltak, lesznek de ha nem foglalkoztok vele baszni fogja a csőrét
2012. december 30. 20:01
+ 3
#32 mlas
OFF

Ha már ilyen roppant primitív fórum-szoftvert használtok, akkor a moderálást is át kéne gondolni, mert így értelmetlen lesz az egész (elcsúszik a számozás)
Lehetne pl.:
#38 [moderálva]
#39 [moderálva]
vagy ilyesmi.
2012. december 30. 20:47
+ 1
#33 csaba600
Valaki azt súgja éppen a fülembe, hogy ez a hozzászólás "kavalkád" valahogy elég ratyira sikeredett. :D / Tisztelet a kivételnek!/
Pedig máskor csak tátom a számat, hogy milyen tájékozottak a fórumozók: csak tanulni tudok tőlük.
Remélem Talma nem olvassa ezt a csodálatos véleménycsokrot, mert még a végén elmegy a kedve a motorozástól. :D
De abban is biztos vagyok, hogy a gyerekkori fényképén sem gondolt arra, hogy majd egyszer 2012-ben ilyen "élvezetes" kommenteket olvashat. :D BÚÉK!
2012. december 31. 00:01
0
#34 fenyooldrider
Kösz modi,látom intézkedtél!
Boldog Új Évet mindenkinek!
2012. december 31. 09:05
+ 1
#35 Katana750
#33 Szerintem nyugodtan olvashatja. A persona non grata sem mondott rá semmi rosszat.
2013. január 1. 12:53
-3
#36 Motorozok
"Savanyucukor".

Kérem modeárlni, fenyo, mlas, és kestejan nem szereti.
Ami a helyi hülyéknek nem tetszik, annak pedig nincs itt helye.
:-)
2013. január 1. 19:14
+ 2
#37 Motorozok
A magam részéről minden olyan honfitársamra büszke vagyok, aki a saját lehetőségeihez mérten valami kiemelkedőt alkotott a köznek. Talmácsira is természetesen.

Olyan evidencia ez számomra, mint az, hogy az értéktelen szemétnek nem kellene hozsannázni, csak azért, mert sokan teszik...
2013. január 1. 19:16
+ 2
#38 Katana750
Ámen!
2013. január 1. 19:31
+ 4
#39 kestejan
#36:
Nekem dudálsz kisautó? :)
Inkább az érvekre válaszolj(előző cikk)...Ja,az nem megy?Akkor ne brekegj!
2013. január 1. 21:59
+ 1
#40 greghun
"Ő már az új generációs motorozást tanulja, új technikával veszi a kanyarokat"
Valaki elmagyarázná, hogy ez mit takar?:)
Köszike!
2013. január 2. 16:54
+ 4
#41 fenyooldrider
#37,legalább egyszer a cikkhez is hozzászóltál..........
2013. január 3. 04:57
0
#42 greghun
Ti kisf*szuak meg elmehetnétek máshova trollkodni.
2013. január 3. 09:08
+ 2
#43 AL1_G
Chrobák Jani megnyerte az Alpok Adriát 2012-ben 600-as kategóriában. Szerintem ő is iszonyat jól tolja, elég megnézni hogy alázta az 1000-es gépeket verseny körülmények között!
2013. január 3. 13:26
cimkék: Honda · MotoGP · Talmácsi Gábor · Aprilia · Talma · Rossi · WSBK · Biaggi · Pedrosa · wss · SBK · CRB600RR · interjú · RR
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor