Magas - Tátra, Zakopane

04:48 indulásra készen Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane
Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane
Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane
Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane
Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane Magas - Tátra, Zakopane

oldalak:  1 2 3 » 
Tetszik Nem tetszik
Kedvencnek jelölöm
Megosztom a facebookon Megosztom a google pluson Megosztom a twitteren Küldés emailben Jelentem
17 ember kedveli ezt. Átlag: 5

5 hozzászólás

 
#1 buczy
pont ezt a kört matekoltam huszadikára :D
utak minősége milyen arra felé?
2013. július 28. 14:13
 
#2 Mr.BenDix
Nagyon szépek ezek a túrázós galériák. Nézegetem milyen szép a táj, milyen szépek a házak, milyen műveltek a földek, szép zöld a gyep, az utak is jónak látszanak. Itthon meg amerre megyek csak a pusztulás látható meg a nyomor. Én látom rosszul vagy tényleg ennyire le van maradva és tönre van menve az országunk?
2013. július 28. 19:15
 
#3 Trophy
Legutoljára mintha szakadó esőben lettem volna errefele :D
2013. július 28. 19:54
 
#4 molnargyu
Megcsináltuk, és még el se fáradtunk :)
2013. július 28. 21:38
 
#5 Pityu
2 Mr.BenDix

Magarországon is vannak szép mesés helyek mint ahogy máshol is van kopár csúnya táj amúgy meg ha fénykép néha többet dob a szépségen pl a színek élénksége meg ilyenek,ez olyan van egy karcos motorod lefotózod a képen úgy fog kinézni mintha új lenne,de van olyan eset is hogy látsz valami szépet lefényképezed és a kép nem adja vissza azt a látványt mint élőben.
2013. július 28. 22:38

Feltöltötte

Johnny#74
feltöltve: 2013. július 28.
galéria leírása:
1nap és 872km a két GSX-R-el
Dabas-Salgótarján-Losonc-Brezno-Zakopane-Donovaly-Zólyom-Parassapuszta-Dabas

Hírek »

Jön a 800-as Versys?
Agresszívebb formával és erősebb blokkal frissítenének a zöldek, hogy megőrizzék pozíciójukat a középméretű crossoverek között. Az új Versys felszereltség terén is etalon lehet.
Füstös hőskor
A japán motorgyárak lendületét jól mutatja, hogy a Yamaha például megalakulása után alig tíz évvel már begyűjtötte az első világbajnoki címét. Megnézzük hogyan és kivel jött össze ez a bravúr.
India az új Kína?
Főként a középméretű, A2-es jogosítvánnyal vezethető, egymillió forint környékén kínált gépeikkel arathatnak sikert az új piacokon. A célkitűzés egyértelmű, irány Amerika és Európa!
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor