6 sebességes Simson váltó

blokkban tervezés alatt 6 sebességes Simson váltó
6 sebességes Simson váltó 6 sebességes Simson váltó pontos

oldalak:  1
Tetszik Nem tetszik
Kedvencnek jelölöm
Megosztom a facebookon Megosztom a google pluson Megosztom a twitteren Küldés emailben Jelentem
34 ember kedveli ezt. Átlag: 4.89

25 hozzászólás

 
#1 helyesarcu
Hát ez nem semmi!Nem kis idő és pénzt kell ráfordítani!Gratula hozzá.
2011. június 28. 17:57
 
#2 polgari94
Szépség :D

elárulnád a vonóéket és a többit hogy csináltad meg ? Eszterga ?
2011. június 28. 17:58
 
#3 Johnnybrush
Köszi.
Nem golyós, mint a gyári, hanem "kapcsolónyelves". Marógép is kellett hozzá.
2011. június 28. 18:32
 
#4 dobi89
Vesszek meg ha értem hogyan kapcsol 1-ik fokozatból a másikba,de grat hozzá ! Kezdődhet eladásra a sorozatgyártás :)
2011. június 28. 20:40
 
#5 monyacs
Nagyon adja :D
TTTTTTT
2011. június 28. 21:42
 
#6 קєtץкเ
Nagyon kemény. Csak ez most hogy van ez milyen hosszúságú váltó mint egy 4 es vagy ez hosszabb?
2011. június 29. 08:15
 
#7 קєtץкเ
És ez a kapcsolónyelv hogyan van a váltóba ami kapcsolja a golyókat azon van fixen 2 szembelévő ék ami fixálja a fogaskereket egy bizonyos sebességbe?
2011. június 29. 08:17
 
#8 Johnnybrush
Itt látszik, hasonló mint ez:
http://www.hermanmeijer.nl/hem...
2011. június 29. 10:58
 
#9 dcshoecousa0407
most már csak egy 6-os deknit kell meg csinálni cnc és mehet a gépezetbe.
2011. június 29. 12:10
 
#10 Johnnybrush
Nem kell ahhoz cnc... :) De nem kell tudnia mindenkinek hogy hány fokozat van a gépben. Amúgy már használom pár hete.
2011. június 29. 12:48
 
#11 XDman04
1 2 között nem kicsi a külömbség?
2011. június 29. 15:01
 
#12 XDman04
Nagyon komoly, egy vidit dobhatnál róla:D
2011. június 29. 15:02
 
#13 XDman04
ja az nem is az 1-2 hanem 5-6?
mindegy a két bal szélső fogaskerékre gondoltam:D
2011. június 29. 15:04
 
#14 Johnnybrush
5-6. Nem kicsi, 9000-ről 800fordulat/percet ejt. Pont jó a hengeremhez.
2011. június 29. 16:40
 
#15 emzoli22357
Arról nem is beszélve, hogy külöNbség:)
2011. június 29. 17:02
 
#16 GhostSimson
Én úgy hallottam,hogy a 6-os váltó nem tartós.
Javítsatok ki ha tévedek.
Attól függetlenül MINDEN tiszteletem a tied és azoké akik ezt meg tudták valósítani:D
Nagyon komoly!
2011. június 29. 21:48
 
#17 kozzeee
Teljesen más elven van megcsinálva mint a gyári váltó.
Ez a rendszerű váltó 16 lóerős 16eztet forgó 50 köbcentis GP motorokba bírta a kiképzést, itt is kellene neki.
2011. június 29. 23:57
 
#18 steci
A kapcsolónyelvről nincs képed véletlen érdekelne hogy is működik ténylegesen az egész :) Amúgy szép és igényes munka :)
2011. június 30. 16:31
 
#19 Ninjarider
Hmm nem pörög az úgy sokat? amúgy mi van a weblapoddal nem tudtam rá fel menni Johnny? :)

Mármint oké persze vannak simsonok amik 11000 pörögnek de túrázni akkor nem lehet valami jó ez a váltó ha ilyen sokat forog még a 6. sebesség is enyémbe az 5. et alig tudom ki forgatni igaz én 7600 ra vagyok hangolva de onnan nekem 3000 fordulatot ránt vissza az 5.

nah de mind1 azt akartam ebből ki hozni / kérdezni hogy hosszú távon hogy bírja a motor hogy mindig pörög nincs neki egy pihentető sebesség?
2011. július 5. 00:25
 
#20 Johnnybrush
Weblapommal valami gebasz van régóta, majd egyszer orvosolva lesz... :)

Nem szoktam túrázni járni. De miért ne lenne jó arra is? Ennek a váltónak(meg egyiknek sem igazából) nem az a lényege, hogy az utolsó fokozat jó hosszú legyen, hogy ne forogjon sokat a masina, hanem éppen az, hogy a "hasznos" fordulattartományon belülre essen vissza minden váltás után. 7500-tól 9500-ig húz. 60-as henger. Szóval amit el akartam érni, azt tökéletesen teljesíti is, gyorsul, mint az állat. Túl lehetne áttételezni, hogy ne tudjon olyan sokat forogni 6.-ban, de annak nincs értelme, használhatatlan.
2011. július 7. 12:35
 
#21 Dávid91
Húúú, ez komoly! Hol és mennyiért lehet ilyet csináltatni vagy venni?
2011. július 20. 11:42
 
#22 Johnnybrush
Sehol. Egyedileg le lehet gyártatni csekély pénzösszeg ellenében.
2011. július 20. 13:23
 
#23 Dávid91
Eladásra nem tudnál csinálni?
És ha igen mennyiért?
2011. július 20. 16:57
 
#24 Johnnybrush
Tudnék csinálni, csak nem éri meg. Több komplett Simsont veszel ennek az árán.
2011. augusztus 1. 13:44
 
#25 joe3650
Nem vagy gyenge :-)
2011. augusztus 7. 08:08

Feltöltötte

Johnnybrush
feltöltve: 2011. június 28.
galéria leírása:
Jómagam terveztem

Hírek »

Új R1 érkezik 230 lóval?
A japánok alaposan kigondolták, mire is gerjednek a motorosok, és a hírek szerint rögtön két új modellel rukkolnak elő.
Kompromisszumok nélkül
Egy profi motorosruhára beruházni nem éppen olcsó mulatság, de mindenképpen megéri, mert hosszú évekre előre biztosíthatod vele a kényelmedet és a biztonságodat.
Kanyarban is biztonságban
A blokkoló első kerék azonnal bukáshoz vezethet, főként, ha éppen kanyarban történik a vészfékezés. A BMW új segédlete a gép dőlésszögét is figyelve segít a vezetőnek a biztonságos fékezésben.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2014 Sport Motor