JAWA 05 3.rész

Mindennapos használatban,zártszelvényből készült hátsó lengővillával(mert az eredeti szétrohadt)és rengeteg egyéb,kisebb-nagyobb hibával a felújítás előtt. JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész
JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész
JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész Itt már az új üléshuzattal látható.
Itt már az új üléshuzattal látható. JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész
JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész JAWA 05 3.rész

oldalak:  1 2 3 » 
Tetszik Nem tetszik
Kedvencnek jelölöm
Megosztom a facebookon Megosztom a google pluson Megosztom a twitteren Küldés emailben Jelentem
16 ember kedveli ezt. Átlag: 4.76

21 hozzászólás

 
#1 danny911
Beh gyönyörű!
2010. augusztus 4. 18:38
 
#2 csibewer
Ez nagyon szép, gratulálok a munkához.
2010. augusztus 4. 19:34
 
#3 petya8
Pöpec.;)
2010. augusztus 4. 19:45
 
#4 danielblack
ÁÁÁ ez nagyon kenyér! fasza tetszik!
2010. augusztus 4. 22:08
 
#5 Brumo
mondd csak mennyibe fájt neked az egész felújítás? mert én is ktm cometer újitom fel..
2010. augusztus 4. 22:52
 
#6 BoYLeR84
Nagyon szép! Ilyen kell nekem is:)
2010. augusztus 5. 07:47
 
#7 jawamustang
szép lett!
2010. augusztus 5. 09:17
 
#8 carreragt
#5 Brumo 170000 Ft.
2010. augusztus 5. 19:06
 
#9 PÉZÉ
Gratula a kitartáshoz. Ez a Jawa egy igazán klasszikus darab. Anno nekünk is volt 2db. ilyen. Nagyon szép lett!
2010. augusztus 5. 21:20
 
#10 nemeskeke
nagyon tetszik a színe:Oszerintem én is ilyenre fogom fújni a Staromat
2010. augusztus 9. 01:55
 
#11 snakester
carreragt
nagyon faszára sikerült a renováció!

amúgy meg igazán nincs mit! örülök, hogy tudtam segíteni...
2010. augusztus 22. 17:04
 
#12 snakester
gyönyörű!

ki csinálta a csíkozást?
2010. augusztus 22. 17:06
 
#13 carreragt
snakester Azt hittem már le se szarod a munkámat ,pedig ebbe aztán beletettem apait-anyait.A csíkozásra rátérve ugyanaz a festő csinálta aki a motort is fújta.Itt elárulok neked(és annak aki olvassa)egy hadititkot a csíkozással kapcsolatban.Józan paraszti ésszel az ember azt gondolná, hogy vagy kézzel ecsettel csíkoznak(ami közel sem tökéletes),vagy pedig a festés után lepapírozod a festett részt,kivéve a csíkozni kívánt felületet és azt pedig lefújod.Ő úgy csinálta,hogy ahová a csík kerül,vékony sávban lefújta a kívánt színre,majd pedig a boltban vásárolható, megfelelő szélességű szalaggal leragasztotta és lefújta bordóra a szalag leszedése után pedig lakkozta.Így a csík végig egyenlő szélességű lett,akár tolómérővel is megmérheted.Szerintem elég okos megoldás.
2010. augusztus 23. 19:55
 
#14 carreragt
Még valami amit elfelejtettem.A Jawa 05 felirat az matrica.Még a legelső festés előtt,átlátszó papírral lemásoltam és itt pedig egy cégnél megcsináltattam.A csíkozás színét pedig ehhez hasonlóra választottuk.
2010. augusztus 23. 21:41
 
#15 Slampixxx
Lehet, hogy tolómérővel is mérheted a csíkozást, de új korában sem volt ilyen szép!
Ezt ne feledd.

Amúgy gratula hozzá!
2010. szeptember 12. 16:46
 
#16 jawaideal
Tisztelt carreragt !

Egy kérdéssel szeretnék önhöz fordulni! Mit szólna ahhoz, hogy bemutatnák ezt a gyönyörű Jawa 50/05 Ideal típusú motorkerékpárt a Veterán autó és motor havilapban? Saját véleményem szerint megérdemelne pár oldalt, mert annyira szép lett! Ezt én magam mondom talán hazánk egyetlen Ideal tudora. Ha tetszik önnek az ajánlatom akkor megadom a Veterán autó és motor havilap elérhetőségét.

Üdv.: Jawa Ideal.
2012. január 23. 14:36
 
#17 carreragt
#16 jawaideal Már egy párszor elgondolkodtam rajta,hogy be kéne küldeni pár fotót ,de a végső lökést a te tanácsod adta és a napokban el is döntöttem,hogy végül miért is ne. A motor tetszett is nekik,egyedül a metál festést kifogásolták, ami nem is lepett meg és azt írták,hogy korhű festéssel több oldalt is szenteltek volna neki,de így is leközlik a fotókat és az írásomat az olvasóink restaurálták rovatban.Amúgy kösz az elismerést és sok sikert.
2012. április 3. 21:27
 
#18 jawaideal
Sikerült megvásárolnom az újságot, nagyon tetszett a történet. Viszont meglepődtem azon, hogy miért ne lehetett volna több oldalt szentelni a motorról? Azért mert színbeli eltérése volt az egy dolog, meg még egy két dolog nem pont a saját alkatrésze, (de ezt csak én tudom) kit is zavart volna igazából? Aki nem ért hozzá az úgy is a szépségében gyönyörködik mint ahogyan én is attól függetlenül, hogy értek az Ideal nyelvén. Biztatásként a te felújított motorod indította el bennem az Ideál féle szerelem első látásra dolgot.

Segítségképp, ha nem esik jól váltani a váltókar elhelyezése miatt. akkor az 550-es váltókarjának a tengelyét kicseréled azzal a csavarral ami a baloldali dekni végén találsz, és arra ráteheted az 550-es váltókarját a rudazattal együtt. Ekkor felcserélődnek a sebességfokozatok helyei ami alulról felfelé nézve így fog kinézni 1. 2. 3. és akkor már a lábad is el fog férni.

Üdv.: jawaideal
2012. május 5. 18:09
 
#19 carreragt
Én tudom jől,hogy hogyan lehet megfordítani a váltási irányt(van egy 550 is itthon),csak kicsit megvariálták az írásomat,mert az igaz ,hogy idegesítő a fordított sorrend,de épp így van több hely a lábnak és persze nem is akarok eltérni a gyári megoldástól.Végülis én úgy írtam, hogy ha Pyonír féle megoldást alkalmazzák marad a normális sorrend és a váltókar még nem lett volna nagyon zavaró,erre ők úgy írták miintha pont most nem férne el a lábam a váltótol.
2012. május 5. 22:24
 
#20 jawaideal
Az z újságba olvastam még azt is hogy nem tudod hogyan oldjad meg a motoron a csomagszállítást. Nos a csehszlovákok erre a problémára is találtak megoldást! Lásd ezen a linken: http://motorky.bazos.cz/inzera... Ez a bőrtáska már talán nem karcolja meg a motor fényezését és azt raksz bele ami belefér. Ilyen táskát a mai napig gyártanak ha kell megtudom mutatni honnan tudod beszerezni ezt.
2012. május 23. 09:59
 
#21 petzferenc
Üdv.Gyönyörű lett ez fix,nagyon szépen sikeült.Én is ezen dolgozom,hogy az enyém is ilyen szép legyn,Ezzel kapcsolatban fordulok önhöz egy kérdéssel,a jawa 05 feliratú matricát melyik cégnél csinálták,tudna-e nekem ebben segíteni?Vagy esetleg ott annál a cégnél megcsináltatni?Válaszát előre is köszönöm,Tisztelettel:Petz Ferenc
2012. december 28. 18:02

Feltöltötte

carreragt
feltöltve: 2010. augusztus 4.
galéria leírása:
A motor elkészült igaz,hogy nem teljesen mert az ülést a JAWA 50 Super M 20-ról tettem át,de mivel már üzemképes és ki akartam próbálni úgy döntöttem egyenlőre megteszi ez is amíg találok egy normális kárpitost aki csinál rá egy tűrhető borítást.Itt külön köszönetet mondanék "snakesternek"aki nélkül az életben nem találtam volna erre és a Pyonirra kipufogót,és a Visontai Gábor munkatársamnak,aki rengeteg dolgot esztergált hozzá

Hírek »

Egy úr az űrből
A hétvégén a csehországi Mostban rendezett Alpok-Adria és IMRC bajnoki fordulón Aszalós Zoltán a 125SP kategóriában megmutatta, mire képes, ha tényleg rendben van a technika.
A harmadik sáv
Rendelet írja elő, büntetés is jár(hatna) érte, mégis, mintha egyik közlekedő sem ismerné a több éve létező szabályt.
Rendhagyó motorostúra
Pápai Richárd nagy fába vágta a fejszéjét, és egy olyan kalandra indult, melyet csak kevesen vállaltak volna be.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2014 Sport Motor