Utaskapaszkodó sportmotorra

Töltse le a Adobe Flash Player újabb változatát, vagy engedélyezze a javascript futtatását.
72 ember kedveli ezt. Átlag: 4.79

147 hozzászólás

+ 8
#1 Husqarna=yakuza
jó h jó de biztos nem olcsó anyag :S de am legyen 5p
2009. október 25. 20:10
+ 7
#2 sas
49ezer http://www.vinxxgrip.hu/
2009. október 25. 20:13
0
#3 FeherCapa380
195cm 100kg vagyok es a 165 cm-es utasom a ZX-9R-en ujjbeggyel sem erte el tankot. Ekkor tettem le arrol, hogy hasonlot epitsek a motoromra. Sajnaltam, mert en is ezt tartom az egyetlen hatekony kapaszkodonak.
2009. október 25. 20:26
+ 2
#4 2t_powa
télleg hasznos cucc, de az enyémre soha nem raknák... 5*
2009. október 25. 20:27
+ 12
#5 Pityusz
A mellett hogy "olcsó" még a tököd is letépheti ha netán átesnél a motorodon... :) Még akkor is ha nem álló cerkával motorozol! :)
2009. október 25. 20:31
+ 6
#6 perselus
Volt egy mondat valami motorozásról szóló könyvben ami bennem maradt valahogy így szólt: Ha ütközésnél a motoros nem tud eszakadni a motortól, akkor azt rendszerint nem éli túl" Ez a biszbasz ahogy elnézem csökkenti az elszakadás esélyét.
2009. október 25. 20:33
+ 7
#7 csövi
Ja, bocs. Ha ilyen olcsó, akkor veszek hármat, legyen tarcsiba is....egyébként nem lenne rossz...
2009. október 25. 20:38
0
#8 metin2
Ez akadályoz? Szerintem ettől nyugodtan tudsz repülni tovább egy esetleges szituációnál...!

http://geeketto.files.wordpres...

2009. október 25. 20:41
+ 4
#9 bullrider
Apehanger verzió is lesz majd csopperre?! :o)
2009. október 25. 20:44
+ 5
#10 merenyi85
Szerintem tök jó!
Várok 1,5 évet és majd lesz 20.000 Ft alatt is...
2009. október 25. 20:50
+ 8
#11 AndRRew
Nem akarok kötözködni, de akármelyik CNC-s ember kifarag neked egy ilyen 10roingyért meg egy üveg sörért! Na jó nem ilyet, mert ebben öntvény is van, de ennyiért a faszomnak se kéne!
2009. október 25. 20:52
+ 11
#12 FülöpGábor
én meg nem viszek senkit,oszt annyi...
2009. október 25. 20:56
+ 1
#13 &rash
10ért nem hinném, a cnc-zés nem olyan olcsó, figyelembe véve a kapaszkodó bonyolultságát. Még csak megrajzolni sem könnyű, persze lehet rajta egyszerűsíteni... de megfelelő acél alapanyagokból némi barkácsolással, hegesztéssel, fúrással kihozható olcsón.
2009. október 25. 21:00
+ 20
#14 slingshot
Múltkor vittem egy haveromat aki szolídan 2-3szor rányúlt a brére, persze azt mondta nem direkt. . .
Na őt csak ilyennel, vagy semmivel.:)
2009. október 25. 21:04
+ 3
#15 metin2
slingshot

Milyen "barát"-aid vannak neked? Érthetetlen:)
2009. október 25. 21:13
+ 2
#16 FicsDt
Szemből olyan volt mintha négy keze lenne e pilótának! XD Lehet veszek egyet! Simón mien jol mutatna!
2009. október 25. 21:47
0
#17 gixerháccáz
http://www.motostyling.hu/t555...

Pöppet olcsóbb ez a verzió,bár én is azt mondom egy hozzáértő ember egy jólfelszerelt műhelyben egy délután alatt összedob egy ilyen cuccot,bár az nem ennyire elegáns.
2009. október 25. 22:31
0
#18 FicsDt
17 gixerháccáz - ma 22:31


Itt egy légszűrőház a gépedhez! http://www.vatera.hu/uj_yamaha...
2009. október 25. 22:47
+ 3
#19 Testament
#17
ez a motorstylingos cucc szerintem ott hibádzik, hogy túlságosan hátrafelé lóg a kapaszkodó, nyomhatja a sofőr hasát... legalábbis a beles fajtát xD
2009. október 25. 22:54
+ 6
#20 joestunterUSA
nagyon jó, nagyon pipec. de az a három kis csavar, ami a tanksapkát fogja meg maga a tank ott nem túl erős, akarattal biztos ki tudnám tépni. szerintetek nem vágja gallyra a tankot vagy nem szakadhat ki?
2009. október 25. 22:55
+ 1
#21 hunor
#6 perselus!
Akkor már a lábtartó veszélyesebb. Az komolyabb sérülést tud okozni. Ez meg sehogy sincs útban.
2009. október 25. 22:56
+ 1
#22 sas
#20 http://www.vinxxgrip.hu/kepek....
2009. október 25. 22:58
+ 4
#23 Nakedman
Max: 15 öt adok érte!
2009. október 25. 23:11
+ 1
#24 szalai13
Hát én beszarok, h vannak ilyen idióta emberek h még egy ilyen videót is leszavaznak. Nem értem, komolyan mondm sajnálom őket. Valami igen el lehet törve ott belül.
2009. október 25. 23:17
-1
#25 perselus
#21 hunor! Ha a klipszes lábtartóra gondolsz akkor igen. De még a bringámon (kerékpár) sem az van. Metin (#8-as) képén lévő jobbnak tűnik.
2009. október 25. 23:37
0
#26 perselus
Vagy csak más szögből van fényképezve. Merthogy ugyanazé a gyártóé. Legalábbis a tankfelirat szerint. Most látom.
2009. október 25. 23:40
+ 5
#27 hunor
Jaja, az ugyanez.
A lábtartóról meg annyit, hogy szúrta már át ismerősöm bokáját. De ha már így belemegyünk, sztem a kormány még gázosabb.
2009. október 25. 23:47
+ 1
#28 Peeter
Már az ilyen pótkapaszkodók megjelenése előtt is jól érezték magukat az utasok, és el lehetett menni velük túrázni akár nagyobb távolságra is.
Meg szerintem egy GSXR vagy egyéb sportmotorral, ha viszünk valakit, akkor arra a pár körre tud kapaszkodni belénk is, meg a tankba. Én nem vennék ennyiért ilyet. Ha olcsóbb lenne és "mobilabb" akkor talán.
2009. október 26. 00:11
+ 9
#29 Zsolt121
Viszont a tanktáskát nemtom hova akasztom ilyenkor :)
2009. október 26. 01:19
+ 1
#30 zsolagsx-rfan
Jó kis találmány,ám a tanktáska kérdés az tényleg érdekes!5*
2009. október 26. 02:35
+ 2
#31 hondalaci600
Szerintem jó találmány Anett majd mesélj róla bővebben
2009. október 26. 06:49
+ 3
#32 AnikóD
Sziasztok! Én lennék a 180cm-es tesztutas. Eleinte nekem se volt "teccetős" a dolog, (azt hittem, majd kényelmetlen lesz, hogy csak egy ponton kapaszkodhatok). Mentünk néhány (tempósabb) kört az Ádámmal és meglepően jó volt. Nem kellett egy fékezés után, kanyar közben visszamásznom az ülésre, vagy épp igazgatnom magam. Így hogy nem találkozik a két kézfejem, nagyobb erővel tudtam tartani magam. Sokan leszóljátok, hogy drága, meg gagyi meg balesetnél nagyobb bajt csinál.... Egy xenon nem drága, vagy egy akármilyen sportdob (esetleg rendszer)? Ami ráadásul abszolút nem a kényelmedet segíti. Márpedig ha kényelmesen motorozol utassal együtt, kisebb a balesetveszély, mert nem arra kell figyelned, hogy mit fészkelődik mögötted. Persze a sportmotor nem azért van, hogy kényelmes legyen, de akkor minek viszed a csajt is? Ja! Városi motoroztok? Ahhoz tényleg nem kell, bár könnyebben hozzászoktathatod az egykerékhez, mert meg se lehet vele érezni és te is kapsz levegőt. Kérdés?
2009. október 26. 08:47
+ 3
#33 pedromoto
Jó cucc szerintem.., de ha olyan a helyzet akkor tud az utas derékba is kapaszkodni vagy a "sebváltóba.".:D De rendesen elkérik az árát..
köszönjük.. 5
2009. október 26. 09:07
+ 4
#34 Enyó
Én láttam élőben, az ára és a minősége abszőlút arányban áll. Nekm nagyon kéne egy ilyen, mert a kedvesem már nehezen bírja a hétvégi 200 km-es gurulásokat a kakasülőn és az egyetlen problémája ez, hogy nem tud rendesen a tankon kapaszkodni, illetve a tankon való támaszkodása meg nagyon görnyedt és fárasztó helyzetet kényszerít rá...

...a derékba kapaszkodást ajánlóknak szeretnék egy laza Lepencét oda vissza mögöttem a kis dagi derekamba kapszkodva felajánlani, ígérem nagyon komoly élmény lesz...:-)

Szóval, ma már kedvesemet győzködnöm kell az együtt motorozásra emiatt, így vagy szerzek egy ilyet, vagy motort cserélek. Már elindúltam a papamacisodás útján és a japán vasat gumitehénre cseréltem, de még nem szeretnék tűragőzőst, azon hülyén néz ki a térdkoptató. Viszont a bömösre nem tudnak adni ilyet sajna... ...szóval nekem nem megoldás, de ahogy megjelenik erre a típusra is, azonnali vevő leszek...
2009. október 26. 09:17
+ 6
#35 Enyó
...ja és még valami, ami eszembe jutott. A többi hasonló cuccal ellentétben ez néhány mozdulattal le lehet kapni és csak az adapter marad fenn, ami esztétikus. Szóval csak a bezintyúkkal együtt kell felrakni a motorra, egyébként meg nem éktelenkedik a tankunkon.
2009. október 26. 09:22
+ 3
#36 csövi
Ja.Csak az a gáz, ha megáltok akkor a kis cigány gyerek mindjárt lelopja. Vagy berakod a hátizsákba és viszed. Végül is nem drága. Ezt Svájcba találták ki, svájci fizetéshez ahol nem lopnak. Vidd vissza oda és ott áruljad ennyiért. Anyag árban ez kb. 500Ft, az automata gépsor meg percenként kiköp eggyet. Kis sárga kínai barátaink ezt is fogják nemsokára gyártani töredék áron, na majd akkor veszek eggyet.
2009. október 26. 09:41
+ 3
#37 Enyó
Ja, szerintem is az ötvözött alumínium, a húzott titán cső, meg a 10.10-es csavarok, simán kijönnek 500 forintból, sőt, itthon reszelek egy ilyet simán... ...már csak azt nem értem Csövi, miért is hajtasz egy fostalicska FZR-t, amit egyébként japánban találtak ki a japán fizetésekhez (tegyük hozzá csak svájcban volt honosítva ez tipus, tehát valaki onnan húzta el utánfutón annó egészen idáig), miért nem egy fasza Pannit, Csepelt, vagy Pannóniát újítasz fel és azzal veretsz? Persze látom én, hogy a BMW mellé, csak jutott egy szép Danúvia is..:-)
2009. október 26. 09:51
+ 2
#38 gixxerpéter
500 forint? A csavarokat nem veszed meg annyiért te tudor..
A cigánygyerek lelopná ha lenne annyi esze, hogy tugggyyya hogyan fogjon hozzá de esze az nincsen! Neki sem... Vegyél majd akkor azt amit a kínai legyárt neked, olyan lesz mint a kínai pólók lefoszlik rólad... De lehet hogy neked megéri 1 tál rízsért..
2009. október 26. 10:06
+ 1
#39 AnikóD
...igen... ezt nem azoknak találták ki akik a falu főutcáján játszák az eszüket (ami még megmaradt). Ez olyanoknak van kitalálva, akik kirándulgatnak az asszonyaikkal egy jófajta spormotoron.
2009. október 26. 10:18
0
#40 &rash
500 forint? Lehet annyi a előállítás költsége, de az a gépsor, ami kiköp percenként egyet, na az nem 500 forintba került. Egy ilyen gép több tiz millióba kerül, igaz át lehet állítani más termék gyártására is. Akkor nézzük csak, valakinek kezelni kell a gépet, azt karban is kell tartani, fizetni a vállalat költségeit(tervezők,villany,egyéb költségek), ezek mind bele vannak építve az árba. Mellette fizess ugye áfát, amit ha nem fizetnél máris 12.500al olcsóbb lenne. Akkor még beszélhetünk arról is hogy nem ingyen jut el a boltokba sem a gyártól. Kellene néha reklámok vagy bugyuta tévéműsorok helyett egy ilyen mi miért van című szösszenetet vetíteni, és talán képbe kerülnénk az emberek.
Már irtam fentebb is, akinek nem tetszik az ára, most hogy látja hogy néz ki, papirt ragad, tervez, mér, bebattyog egy fémkereskedésbe, vesz egy darab vaslapot, pár vascsövet, fúr, reszel, hegeszt, pár csavar, és máris megáll 5-10 ezer forint alatt.
2009. október 26. 10:44
+ 1
#41 Réka(13éves)
ha jó ha nem, ha drága ha nem, nekem akkor is kell 1 ilyen!
mert a kényelmem és a biztonságom a legfontosabb ha motorozom. :)
2009. október 26. 10:51
0
#42 sas
...és már csak TÜV engedélyt kell rá szerezni...
2009. október 26. 10:51
0
#43 szabb
Nekünk az X-Bike-ban van egy a vezetőre övként felrakható utas kapaszkodónk amit pár haver már próbált és működött. Az ára 4990.- ft
az valamivel kevesebb ennél... :) Teljes leírást és képeket találhatsz a www.x-bike.hu -- egyéb termékek alatt.
2009. október 26. 11:02
0
#44 Enyó
Szabb, a kettő még csak egy lapon sem említhető... ...az hogy az utas (főleg kanyarban) a motorral együtt mozog és nem a vezetőt terheli, nagyon sokat jelent. Nekem egy hosszabb forszírozott tempójú szerpentinezés után nagyon elfárad a csuklóm és az alkarom, mert a féktávokon a kedvesem súlyát is jószerivel nekem kell tartanom (a kakasűlőröl nem tud rendesen kitámasztani a tankon). A derekamra szerelt öv ezen nem segít...
2009. október 26. 11:06
+ 2
#45 Pityusz
Ácsi egy kicsit! :)

Szerintem ez is mint minden más amikor újdonság túl van árazva!
Fogadni mernék hogy pár hónap múlva nem ennyi lesz az ára!
Másik dolog meg az hogy a sárgák is tudnak minőséget gyártani,ha azt KÉRIK a megrendelők,Ők sem hülyék!
Egyébként én tuti nem vennék mert 99,9%-ban egyedül motorozom,azt a 0,1%/-ot meg majd csak kibírom valahogy...:)
2009. október 26. 11:07
0
#46 mano
jó, hogy kevesebb...ne hogy már egy lapon említsünk egy sima övet ezzel :D
2009. október 26. 11:31
+ 1
#47 mosodas
nem viszek senkit,nem ülök fel senki mögé.
2009. október 26. 11:52
+ 1
#48 46the_doctor
Sziasztok!
Elég sokan vannak olyanok, akik anélkül, hogy tájékozódnának leszólnak ilyen, vagy hasonló cuccokat. Pedig nagyonis hasznos.
Nem hinném, hogy ennyi pénzért olyan dolgot csinálnának több millás gépeinkre, ami például tönkreteszi a tankot, pláne úgy, hogy még garanciát is vállalnak rá.
Szerintem, akik sportmotoron motoroznak és gyakran az asszony is velük tart, azok tudják, hogy mennyire kényelmetlen úgy motorozni, hogy arra figyelünk, hogy utasunk, ide-oda mozog, próbál kapaszkodni, támaszkodni, ami valljuk be nem egyszerű mutatvány ott hátul.
Akik azt mondják, hogy lehet deréknál is kapaszkodni, és tankon támaszkodni, azoknak csak annyit mondok, hogy üljenek fel egy cimbi mögé, csak elég egy 600-ra is, és a cimbi tépje meg a gépet 1-2-3-ban 15ezerig kiforgatva minden gangot, majd hirtelen egy satufék..........ha ekkor is azt mondjátok, hogy lehet derékban kapaszkodni és tankon támaszkodni, akkor nagyon nem mondatok igazat.
Nekem Gixer 600 K7-em van, és 1-2-3 15ezerig kiforgatva, alig tudom még saját magamat is tartani, nemhogy egy utas, aki nem is tudja, hogy mikor csapod oda neki és mikor markolsz rá az első fékre.

Ellenben még picit szerintem is drága, de viszont maximálisan megéri a kényelem és AZ UTAS BIZTONSÁGOS TARTÁSA VÉGETT!

Én speciel szinte rögtön vennék egyet, ha olyan 30-35 lenne az ára, mert páromnak nagyban megkönnyíteném a kényelmét és szerintem nekem is sokkal kényelmesebb lenne.

Széles utat mindenkinek! ;)
Üdv. GixerPeti és Tomi ;)
2009. október 26. 12:20
0
#49 46the_doctor
Mármint a végén az "Üdb. Gixerpeti és Tomi" , ne úgy értsétek, hogy ők írták ezt, hanem úgy, hogy én üdvözlöm őket! :D
Kicsit kétértelmű! ;)

Szóval Üdv. nektek Peti és Tomi! ;) :D
2009. október 26. 12:26
0
#50 Adamomester
most nem azért mondom, de én biztos nem raknék ilyen izét a motoromra. :)
biztos jó de rontja az összképet.
meg ennyiért hát, azt inkább elkültöm más alkatrészre.
de jó cucc lehet
2009. október 26. 12:31
+ 1
#51 guenbaba
biztos hogy hasznos dolog az árát én is kicsit magasnak találom akkor már inkább az ami ilyen kis kör alakú és csak középen van. Nekem mondjuk azért nem jön be annyira a cucc mert ez ugye kizárja a tanktáska használatát én meg mindig azt hordok. Na de ez már az én bajom :D
2009. október 26. 12:53
-2
#52 j76
jaaj de szep Blade :)
2009. október 26. 13:10
+ 4
#53 Petyaa
Jaaj, gyerekek, mekkora szarban van az ország..... nekem most ez jön le.
Valljuk be őszintén, zseniális a cucc. biztonságosabb és kényelmesebb, elég jó kombó. Pattogunk eleget a bőrruha használatról is(ami 3x annyiba kerül), hogy fontos a biztonság. Hát ez is azt szolgálja.
És az embereknek csak az jön le hogy dárga, és megy a hőbörgés.....
ilyen érvekkel érthetetlen a magyarok reakciója.

De ha azt nézzük hogy ha kiad az ember 50 rugót 1 hónapban, akkor már men tudja befizetni a rezsit és még nem kajált semmit és a mocira egy forintot nem költött........
A tehetősebbek biztos azonnal vesznek 1et, de az igazi, legnagyobb célközönség, az átlagembernek ez nem megy. Elég szarul csordogál nálunk a gazdaság....
2009. október 26. 13:25
+ 2
#54 Petyaa
Valamint nem értek egyet a kínai gyártás=gagyi minőség elvvel. Miért? nekik is ugyanúgy két kezük van és ugyanúgy tudják használni az az agyukat munka közben. Az hogy vannak kínai márkák szar cuccokkal, nem egyenlő azzal, ha egy értelmes cég oda viszi az előállítást, mert ott is lehet megfelelő minőségellenőrzéssel jókat gyártani. Sőt. nekem ha tetszenének a cruiserek se vennék Harleyt, hogy az 5 millás árból 3 milla az amcsi munkás fizujára menjen, aki kb ugyanannyit tud mint a világ bármely más táján élő ember,
2009. október 26. 13:25
+ 1
#55 YELLOWGHOST
A helyzet az hogy ez igazán jo ötlet ,de aki utassal közlekedik és esze van az nem fog igy közlekedni akár sportmotorral akár turával,abbol a szempontbol jo ,hogy hirtelen reakcios fékezésnél biztonságosabban tartja az utast vagy bármi hirtelen nem rendszerü eseménynél..nah meg igen a dölés szög javitásnál is segit az utasnál....de kérdem én ,ki fog nekem abban segiteni ,hogy ha sportmotorod van és minden szükséges extrát fel akrod rakni.. mi a megoldás?...mert nekem is jol jönne egy ilyen kapaszkodo mert a fene-fenét eszi is nem sajnálom rá a pénzt ha biztonságosabban lehet motorozni ezáltal...de ez hosszabtávra vonatkozik..hosszabtávon meg oké hogy felrakod a hátso sporttáskákat (shox) ami idegileg kikésziti a barátnöd de én tanktáska nélkül ritkán járok...és a kettöt hogyan tudnám felrakni ..nem beszélve még ott a gps is....rövidtávon utassal meg szégyenüljön el ha ugy közlekedik hogy szüksége van arra hogy az utasa verejtékesen markoljon...ez a termék szerintem helyi vagányok csajozását segiti és egyben baleset okozását..mert mire késztet ?kapaszkodj édes megmutatom mit tudok ..csak arra nem gondol két személy nem egy..és máris van két halálos áldozatunk..kár hogy az egyik vétlen...nem tudom én rendelek következö nyárra mert meggyözött a könnyü fel-le szerelhetöséggel de szerintem elgondolkodtato..
2009. október 26. 14:52
+ 2
#56 FeherCapa380
Azt az egyet viszont keptelen vagyok felfogni, hogy a sportmotorokhoz miert nem letezik ilyen kiegeszito gyarilag? Siman lehetne, minden tipushoz szep, ergonomikus darabot csinalni. Sot, ennel sokkal jobban is kivitelezheto: nem csak a tanksapka karimahoz, hanem a vezeto ules es a tank talalkozasanal a resbe bemeno es teszemazt a tank lefogocsavarjaihoz fogathato kapaszkodot is lehetne csinalni.
2009. október 26. 14:54
0
#57 YELLOWGHOST
jah hosszabb távon bocs az elirásért...ki a forgalmazó?és a rendelési internet cim?
fehér cápának meg igazat adok...bár a vezetö ülés és tank találkozást elvetném mert az elgondolásban igencsak rosszul éreznéd magad ha elörébb csuszol az ülésen ,meg erotikusan hat ha az utasod épp a lábad között markolászik..
ez jo ötlet volna engem csak a tanktáska elhelyezése ami zavar semmi más..
egyébként én ismerek egy másik márkát amelyik utaskapaszkodot gyártot és fele ilyen ésszerü volt és kényelmes megoldás..és árban majdnem egy kategoria..
sziaztok
2009. október 26. 15:44
0
#58 YELLOWGHOST
sz +tt :) ...gyorsanirok mert épp fuvarozok és a wifi is kaki....és 10 perce tankolás után megdörzsöltem a szemem...többet látok mint keveset...
2009. október 26. 15:54
+ 1
#59 gabikawt
jah hát tanktáska kilőve túránál, de amúgy jó cuccnak tűnik
2009. október 26. 16:23
0
#60 Enyó
Haggggggyad má'! A tanktáskát felpattintod a benzintyúk hátára oszt kész! Akinek meg egy hátizsáktó' több kell a túrához, az má' túra motoros, annek meg van GIVI topcase, meg miegymás... ...identitászavarral küzdők persze bajban lehetnek. (egyébként egy jó tanktáska segít az utasnak is a kapaszkodásban... )
2009. október 26. 17:37
-1
#61 Trixx
...nem tóóótalak fel a motorra 02:50-nél! Hihhhirííííí
2009. október 26. 19:38
+ 1
#62 vinxxgrip
Sziasztok!
A videó feltöltése óta figyelemmel kísérem a hozzászólásokat...
\"Kapunk hideget-meleget\"...
Minden egyes hozzászólásra nem kívánok itt kitérni, mivel baromi hosszú lenne, és gyanítom el sem olvasná, akire vonatkozik...
A kapaszkodóról minden infó megtalálható a
www.vinxxgrip.hu
weboldalon.
Ha pedig kérdésetek van, készséggel válaszolunk az info@vinxxgrip.hu
címen mindenkinek!
Pár "szösszenet" a teljesség igénye nélkül...
-nem, ez nem tépi le a tököd, hacsak nem a combod közepéig ér...(bár akkor is max beütheted és nem ez a legnagyobb bajod...szegény... ;)
-ha hajtogatsz ilyet nekem otthon, megszerzed rá a TÜV minősítést, plusz biztosítod a sorozatgyártást és kijön 5000-ből, akkor itt megígérem, hogy elviszem a svájciaknak és garantálom, hogy lecseréltetem velük a tiédre! :)
-egy dologgal egyetértek. Ha a kapaszkodó fent van a tankon, akkor a tanktáskának lőttek. Erre a megoldás a VINXXGRIP hátizsák, amely hamarosan szintén megtalálható lesz a weboldalon...

Várjuk kérdéseiteket és hozzászólásaitokat!
Üdv, Vinxxgrip.hu
2009. október 26. 19:44
0
#63 satyu15
Szabi! Ez itt a komment helye nem a reklámé! Amit te kapszkodóként árulsz az nagyából anyit is ér amennyibe kerül! mert kis jóindulattal mondható kapaszkodónak mert ugyanúgy feltolod meg lehuzod a sofőrt mindha nem lenne semmi! sőt féktávon még zavaró is lehet hogy tépi a ruhádat és nem a tankon támaszkodik!
2009. október 26. 19:56
0
#64 B!
Én örülök,hogy Szabi hozzászolt és jó alternatívát hozott!
Engem érdekelne ez a kapaszkodó,de nekem is fontos lenne hogy a tanktáska is velem legyen.
Én is járok lepencére,Esztergom környékére és amikor két kör közt megállok jól esik kikapni a vizespalackot a tatyóból.Elrakni az aláöltözőt stb
2009. október 26. 20:25
0
#65 B!
Suzuki GSR-hez is lesz?
2009. október 26. 20:26
+ 1
#66 csövi
enyó! igazán nem tudom mit akartál mondani, de legalább mondtál valamit. nagyon jó dolgnak tartom, megmutattam a csajomnak is, ő is mondta egyből, hogy vegyünk egyet. aztán megláttam az árát, és azt mondtam hülye aki megveszi. nem azért mert nem vehetném meg, de pl. ez a másik, lényegében ugyanaz a kapaszkodó miért kerül 15.000-el kevesebbe?: http://www.motostyling.hu/t555...
2009. október 26. 20:55
+ 1
#67 ZXbestR
Ezt letudom gyártani CNC-n, meg meg is tudom rajzolni. Igazából nem látom értelmét. Az én motoromon nem lesz ilyen. Ha ütközöl letépi a segged vagy biztos comb csont törés. Pályán versenymotoron biztos jó ahol olyan teljesítmény van hogy a hátsó utas nem bír kapaszkodni a tankba, de közúton kétszeméllyel nem hiszem hogy verseny tempóban kell motorozni.
2009. október 26. 21:00
+ 1
#68 46the_doctor
#67 ZXbestR:
Senki nem beszél versenytempós közlekedésről, az egy másik része a dolognak....
Itt egy sima lámpától való kigyorsításról van szó, amit azért elég gyakran csinál az ember városban.
És ha nem akarod, hogy egy autós seggbetoljon, akkor azért odahúzod picit lendületesebben, ami neked nem nagy valami, de az utasnak kell kapaszkodni, főleg ha a következő lámpánál, vagy eléd kanyarodó autósnál, meg a féke nyúlsz.
Nekem valamikor párom, csak a dzsekim oldalát kapja el a lámpánál, mert pont nem figyel én meg megindulok, aztán meg rámzuhan, mert egy töketlen elém jön és satuzni kell.
Na ezekre megoldás ez a kütyü akármit is mond rá akárki!
JÓ ÉS KÉSZ....AZ ÁRA MEG ENNYI MOST....majd lehet olcsóbb lesz, ha észreveszik, hogy akkor jobban kipróbálná az ember.... ;)
Ha meg ütközöl valamivel, akkor szerintem nem ez fogja a legnagyobb sérülést okozni, úgyhogy kár ezt firtatni.....egyébként inkább ezért adok 50-et, mint a motorstyling-osért 35-öt......na az meg tutti, hogy tényleg letépi a tököd. :D
Üdv. Mindenkinek! ;)
2009. október 26. 21:47
0
#69 tomiquattro
Tudomásom szerint a Vinxxgrip az EGYETLEN világszabadalommal védett utaskapaszkodó a piacon....
Biztos csak marketing duma a 2 éves fejlesztés meg a TÜV meg a többi humbuk mi?

az említett zacskófül, ami azé jóóó mer 15 ezerrel kevesebbe kerül... hááát nem is tudom...ti ezt komolyan gondoljátok? ha valami az tuti letépi a tököd egy előre esésnél...plusz faszán néz ki hogy folyton ott figyel a motorodon...

Nem tudom, hogy én jöttem-e a holdról hogy csak nekem szimpatikus az, hogy a Vinxxgrip gyártója szakértő szerelő munkájához köti a garanciát? Vagy szerintetek a motorjaitokon lévő ÖSSZES csavar csak poénból van bizonyos nyomatékokkal gyárilag lehúzva?
Bár ti gondolom a "tépjük meg a faszba oszt jó az úgy" című iskola hívei vagytok... nem is vennék tőletek még egy szelet kenyeret sem....
akinek nem inge.......
2009. október 26. 21:55
0
#70 tomiquattro
...és természetesen ment az 5-ös... :)
remélem tényleg fejlesztenek és elérhető lesz pl SV-re is...
2009. október 26. 21:59
0
#71 tomiquattro
#68 és össze sem beszéltünk a zacskófüllel kapcsolatban... ;)
2009. október 26. 22:06
0
#72 szajesz
Szerintem aki enélkül nem tud kapaszkodni akkor evvel se fog vmi stabilan:P
2009. október 26. 22:10
0
#73 46the_doctor
Szerintem azért nem mindegy, hogy valakinek a derekát fogod át, vagy esetleg ezt fogod, ami majdnem ugyanolyan, mint a pilóta kormányszerkezete? Vagy nem egyről beszélünk?
2009. október 26. 22:39
0
#74 AnikóD
ZXbestR! Ülj fel egy haverod mögé egy lámpától elindulás erejéig és az még nem verseny tempó! Hidd el, hogy nagyobb biztonság érzetet ad az utasnak.
Aki meg azon a 15.000ft-on ruppóskodik, az nyugodtan vegye meg a zacsifüles változatot, mert nem nekik van kitalálva.
Csak azt nem értem miért gondolja mindenki azt, hogy innentől kezdve ez kötelező és meg kell venni. Semmi ilyesmiről nem volt szó. Egy lehetőségeet mutat be azoknak, akik az asszonyaikkal szeretnek motorozni és fontos az utas kényelme és biztonság érzete, valamint a saját kényelme olyan szempontból, hogy nem a mögötte ülővel kell foglalkoznia.
2009. október 27. 09:10
0
#75 seducertt
#32 egykerekezni utassal, nálad is elmentek otthonról.
Rövid utakra szerintem felesleges, hosszú utakra túramotor, és hátsó doboz a gyári kapaszkodókkal pontosan elég. Ráadásul szerintem nem tesztelték, hogy baleset esetén beleakad-e az ember lába. Nem kevés az ára sem, ennyiért lehet kapni az utasnak egy használt robogót :-)
2009. október 27. 09:11
0
#76 Tiborg
Ennél a cuccnál egy dolog veszik el, az utas és a vezető közötti kapcsolat.
Azért kapaszkodik belém hogy érezzem minden rezdülését. Ha érzem hogy elbambul a lámpánál nem lövök ki mert leesik, ha érzem hogy fél és nem dől velem nem fektetem a motort a kanyarban, ha elgyorsitásnál eltávolodik tőlem és érzem hogy nem bírja tartani magát viszaengedek a gázból. Kibirom mert a motorozás arról szól hogy mind a ketten élvezzük a motorozás nyujtotta élvezeteket. Aki azt irta nem birja megtartani az utasát ha kipörgeti 15ezerig a gépét és ugy rugja végig a hat gangot annak üzenem az az ember aki most ül elöször ilyen gépen utasként ugyan igy nem fogja tudni megtartani magát a tankra szerelt pótkormányban és nem fogod ezt érezni csak mikor elhagytad! Ja és én egy motogp futamon sem láttam hogy Rossi mögött ott ült volna a barátnője. (Persze lehet hogy csak súlymegtakaritás miatt nem volt ott. :-)) Ötletes ügyes szerkezetnek tartom, de én a magam részéről nem fogok ilyet szerelni a motoromra a fentebbi okok miatt.
2009. október 27. 10:30
0
#77 AnikóD
:)) Rossi mögött azért nem ül a barátnője, mert neki barátja van ;)
Abba viszont teljesen igazad van, hogy jó ha érzed, hogy a mögötted ülő mire-hogyan reagál. Viszont ha már naggyából összeszoktatok, nem lesz olyan fárasztó neki egy Tátra egy 1000RR-el sem. Valóban nem az első motorozásnál kell megmutatni a csajnak, hogy mit tud a szerkezet, mert azzal nem fogja megszeretni a motorozást.
Nagy ritkán, ha felülök a párom mögé, tudom mikor fog úgy elindulni a lámpánál, hogy kapaszkodnom kelljen. De van benne annyi, hogy megütögeti a lábam vagy a kezem, hogy figyeljek, mert szabad a pálya és ezt ki is használja. Számíthatok rá, mert ő sem elveszíteni akar, csak motorozni, úgy hogy ő is élvezze.
2009. október 27. 10:55
0
#78 ZXbestR
#74 AnikóD - ma 09:10

Ültem már hátul is motoron elhiheted. Érdekes eddig sok embert vittem motoron egyik sem panaszkodott hogy nem tud kapaszkodni,pedig elég sokat mentem egykeréken utassal. Ha valakinek jó hogy a tankon egy ilyen figyel hát tegyen rá. Ha jól emlékszem arról beszéltek a videóban hogy valamelyik verseny gépen van ilyen és onnan lett lemásolva. De igazából tökmindegy. Amúgy is a tank szélében kell kapaszkodni,nem a közepén kell tenyerelni. Le nem esel mert ha a kezed le is csúszik még elkapod a vezetőt. Ha valaki meg minden áron száguldozni akar lámpától lámpáig akkor ne vigyen utast. Eleve nem jók a sportgépek két személlyel.
Másik meg hogy a tanksapkát az 5 csavarból 3 fogjja,kettő csak dísz. Előbb utóbb úgyis letörik a hegesztés ami azt a három kis M5x1-es csavart fogja hogyha ilyen kapaszkodót szerelsz rá. Akinek tetszik vegye meg, majd ha ütközől meséld el milyen volt.
2009. október 27. 11:39
0
#79 AnikóD
Mivel nekem pályaidomos a motorom, nem valószínű hogy felkucorodik mögém bárki is.
Mondom mégegyszer, nem kötelező! Lehetőség!
2009. október 27. 11:55
0
#80 Petyaa
Kedves forgalmazó, agyalnak itt a motorosok jobbra balra, azt hiszem inkább a hölgyeket kell meggyőzni h kell ilyen, nem az urakat. Ők majd elintézik női praktikákkal a beszerzést.... :)
2009. október 27. 12:15
0
#81 Petyaa
Mármint az utas barátnőkre gondolok, nem a női motorosokra.
2009. október 27. 12:15
0
#82 crazyJoe
ez ha tökön basz rosszul lerakott keró után......
2009. október 27. 18:14
0
#83 tomiquattro
#82 Te Joe, nem akarok kötekedni, mivel nem vagyok egy nagy keró király de mégis melyik része baszna tökön?
Sztem, ha meg annyira sikerül elkottázni a lerakást, hogy a tököd valóban közel kerülhessen bármelyik részéhez, akkor már rég nem ez a legnagyobb bajod, hogy kapaszkodó, hanem az, hogy föld-ég, föld-ég...... főleg, ha figyelembe vesszük, hogy az utas mögötted figyel, miközben elkottázod a kerót... háááát... :)
Plusz, ha egyedül vagy, akkor eleve nincs is rajta a motoron, akkor meg úgy kerózol, ahogy nem szégyellsz... :)
2009. október 27. 18:51
0
#84 Szöllő
Kedves AnikóD:Én annyira de annyira 1et értek ,hogy akár telefonon keresztül is hajlandó vagyok veled a cuccról konzultálni .mivel te még is csak kipróbáltad.ŐŐŐŐ mennyi is a tel számod?:-)))Más!Én láttam ZxBestet lógólábbal balesete után rögtön,mivel ütközésnél el akadt combnyaknál és helló volt.Ő tapasztalatból írta +véleményét.De 1ébként biztos kényelmes lehet az utas számára.De ezt kéne akkó már cross kormánnyal is gyártani mert engem pld 160cmes macska lány nem ér át.(tudom futni kell).De én sosem viszek utast-soha-de soha.
2009. október 27. 22:21
0
#85 RRamm
ez 1 nagyon jó dolog.....

drága?

a motorozás nem az olcsóságról szól........szólt sosem.....
2009. október 28. 08:06
+ 1
#86 balagemaster
bázzeg!
1. Van pénzed? Teccik?---- Vedd meg!
2. Nincs pénzed? Teccik?---- Gyűjts!
3. Nincs pénzed? Nem is teccik?---- Ne vedd meg!
Ennyi
2009. október 28. 09:12
+ 1
#87 balagemaster
4. Van pénz? Nem raknád rá soha? Akkor szintén ne vedd meg!
Na most már télleg ennyi
2009. október 28. 09:16
0
#88 Enyó
No várj, egy kicsit balagemaster!

Nekem teccik, van pénzem, meg is venném, e sajna nincs a motoromra és kéne is nagyon!?

AKKÓ' most mi van?
2009. október 28. 10:58
+ 1
#89 csövi
Veszel egy normális motort. Vagy reszelsz egyet.
2009. október 28. 11:39
0
#90 Enyó
Csövi! ..ne kóstolgassál már itt engem... Egyrészt, mindig is normális motorom volt! Most is az van... ...pont arra jó, amire használom! Másrészt baszod! Én már reszeltem egy (nem egy...) motort magamnak (lásd a perkót, meg hondát a képeim között) és azt hiszem egyikkel sem kell szégyenkeznem... ...sőt már Yamahát is reszeltem kettőt, aki ismer tudja milyen minőségűek voltak, de hát annak meg már vagy 15 éve...
2009. október 28. 13:01
+ 1
#91 Enyó
...jut eszembe T5-öt is reszeltem, akarom mondani restauráltam, bár az se ma vót'...

Na, de utaskapaszkodót, azt nem reszeltem még soha. Egyébként erről, meg az árról jut eszembe, hogy a Hondához spéci aluból martuk (CNC) az alső villamerevítőt, csak az anyag (alutömb 50mmx50mmx200mm) volt 55 ezer és barátilag marták... ...mire ezt CAD-ben megrajzolnám (mármint a VINXXGRIP teljes gyártási rajzát) azzal is eltölthetnék vagy 20-30 munkaórát, ami már 1000 Ft-os órabérrel is sok... LOL

...szóval a gumitehénre nem reszelek én semmit, majd lassan erre is fejleszt a sváci...
2009. október 28. 13:09
+ 1
#92 balagemaster
Hát Enyó, akkor írj nekik egy mailt, hogy kurvagyorsan csináljanak egyet a tiedhez!:)
2009. október 28. 13:17
0
#93 csövi
Nem kóstolgatlak enyó fiam. De nem bírom, ha le fostalicskázzák a motorjaimat, gondolom ez érthető.
2009. október 28. 14:15
0
#94 Enyó
Nem a motorjaidat fostalicskáztam le, csak az FZR 750-edet, az meg - hát mi tagadás - már új korában is csak egy fostalicska volt. Igaz hogy bevallottan elb@szták az első futóművet, de legalább a hátső fék csak dísz volt rajta, új korában is zabálta az olajat és folyamatos hűtési gondjai voltak. Nem is élt szegénykém 2 modellévnél többet. Másrészt még véletlenül sem vagyok a fiad, sem korban sem tapasztalatban nem jön ez össze...
2009. október 28. 14:26
0
#95 riskywhisky
Van egy bizonyos fajta motorkerékpár, amire gyárilag szereltek valami ehhez hasonlót:
http://www.bmwmc.dk/images/Wal...
2009. október 28. 17:41
0
#96 csövi
enyo fiam, akkor az enyémet nagyon elb@szták, mert amiket leírtál abból én nem vettem észre semmit. nyugodtan küldheted a linket, ahol bevallják a konstrukciós hibát, kíváncsi vagyok rá. A motorral kapcsolatban, pont az ellenkezőjét hallottan, nálad valamivel képzettebb tapasztaltabb szerelőtől, persze nagyon örülök neki, hogy ilyen ügyes gyerek vagy, és sok szép motort összebarkácsoltál. mindezeken túlmenően, ha valakinek egy komár mopedje van és szereti és elégedett vele, nem fogom lefikázni. miért is tenném? nem vagyok egy primitív hínárhajú hülyegyerek, megadom a tiszteletet másoknak és ezt én is elvárom másoktól. ennyi enyó
2009. október 28. 18:02
0
#97 SuzukisMuresz
Na de skacok, ne már... Szerintem mindenki vegyen a meggyöződésének megfelelő motort. (Ezért van Hondám :)
Az utaskapaszkododóról meg annyit hogy hasznos cuccnak néz ki, a puding próbája pedig mindig is az evés volt. Engem egyedül az esés témakör aggaszt, sajnos sikerült már repülőrajtot vennem a saját motorom felett(női soför keresztbehúzta a kocsiját előttem, no index, no tükör) és bizony nagyon meglepődtem utólag mikor a motoroscipőm lenyomata ott figyelt a tank tetején, sút még karcot is ejtett(pont ott ahol ez a kapaszkodó van). Ezért ezen aggályomat tapasztalatból irom ide nem fikázásból.(Gondolom élő emberen nem szimuláltak az autóba csapodó motor pilótájának viselkedését...) Az ár drágának tünik de szerintem nem a külföldi árral van a gond, hanem a magyar fizetésekkel! Ez külföldön nem annyira megfizethetetlen kategória. Ha lesz rá anyagi lehetőségem azért kipróbálom. A másik, olcsóbb kapaszkodót semmi pénzért pont beleakadsz, nagyon kiáll. (ezen hozzászólásomat hatszor gépeltem be mert mindig elszállt a gép)
2009. október 28. 19:54
0
#98 vinxxgrip
AKCIÓ!
http://www.vinxxgrip.hu/index....
ha van kérdésetek, írjatok az info@vinxxgrip.hu címre!
Üdv,
Vinxxgrip.hu
2009. október 28. 22:53
0
#99 Enyó
Csövi, #36 hozzászólásod indított igen bunkó beszóléssal, mely vonatkozott a cigányokra és az importőrre, akit visszaküldtél vele svájba. No én erre reagáltam, mert az mégiscsak gáz, hogy a svájci belpiacos motorral a reglapodon itt osztod az észt.

Nos, hogy ki felkészült és ki nem ezt nyílván nem te döntöd el, de legalább nekem van egy pár papírom róla...

Az FZR750 meg hát 87-91 soha nem volt titok, hogy nem egy nagy szám. 88-ban olajtipust váltást írtak elő, ezzel próbálva orvosolni az eleje puhaságát és alul-kormányozottságát. Az olajzabálás nem konstrukciós hiba, szimplán 1000 km-re 0,9 l normálisnak írtak elő... ...részletesen a MOTORRAD-ban utánna nézhetsz. Tudod azt a tesztet keresd, ahol a végém az utolsó csavarig szétszedték és úgy avn lefényképezve...

...az FZR-nél műszakilag sokkal gyengébb motorokat is leht szeretni és kedvelni - pl GS500E - ezt nem lehet kritizálni. A te géped pedig teljesen rendben van, nagyon szép állapotban tartod...

...csakhát itt van ez az importőr csávó és pont oda rúgtál bele, ahol neki a legjobban fáj, történetesen elkülted a... ...csak tükröztem a stílusodat, gondoltam oda rugok én is...

...az FZrR750 soha nem volt sikeres modell és ezt később az YZF is nyögte...

...itt mindenki elvárja a tiszteletet, tőled is. Te csaptál bele a lecsóba, most nehogy már Te sipákolj, hogy össze lettél fröcskölve... ...vagy a náci rohambili egy érékeny kis lelket takar?
2009. október 28. 23:03
0
#100 Enyó
No, egy dolog már látszik, a hínár hajam a szemembe lóg és elgépelek minden második sort... LOL
2009. október 28. 23:06
0
#101 hunor
Ezzzaaazzz! Nyomjátoook keményeeen!
2009. október 28. 23:56
-2
#102 csövi
enyó. nem tudtam, hogy te forgalmazod a terméket, és a te feladatod megvédeni a céget.de ha nincs semmi közöd hozzá, miért szólsz be?
de visszatérve a kapaszkodóhoz, teljesen jó dolognak tartom, az ára meg annyi amennyi. nyilván vagy megveszi valaki, vagy nem. akinek meg nem lehet felszerelni a motorjára, az meg majd néz mint hal a szatyorban.
ha megnézed a forgalmazó svájci honlapját, láthatod, hogy ott ugyan ennyibe kerül, vagy talán egy picit kevesebbe. nagyon jól írta előbb a kolléga, hogy svájcban ez egyáltalán nem drága, én is erre utaltam. az hogy a cigányok lopnak, az nem kérdés, miért véded őket? van egy lakásom a VII. kerület péterffy sándor utcában, gondolom többet nem kell magyaráznom...
2009. október 29. 09:15
0
#103 csövi
Na! most nézem, hogy akció van. :)) kedvezményesen lehet megvásárolni az utas kapaszkodót! még a végén veszek egyet... nem hiába beszélünk róla, látod enyó?
2009. október 29. 09:23
0
#104 Enyó
Én is vennék, de még csak fejlesztik... ...lehet, hogy tényleg reszelnem kell egyet... ...szerintem a cigányok nem lopnak! Nekem ez a fajta általánosítás nem tetszik. Negatív tapasztalatom nekem is van, épp az amiit te feltételeztél. )24 óráson egy ózdi benzinkúton volt - annó - egy ellenőrző pont. Nagyon sok nézelődővolt és a kissebbség ott töbségben volt éppen. A motoromon ülve tankoltam, csak a kútpisztoly visszarakásáig fordítottam el a fejem, ezalatt a kormányomra rögzített digitális órát lelopták...:-)) No, de ettől én még nem gondolom azt, hogy a cigányok úgy unblock lopnak?! A kínaiak meg kicsik és sárgák... ...az akció meg tök jutányos szerintem.
2009. október 29. 09:40
0
#105 Mujahedin
A cseheknél 139 euro

https://shop.vinxxgrip.ch/vinx...

37000.-

Nálun
k vajon miért ilyen drága?
2009. október 29. 14:05
0
#106 Mujahedin
Ill. swajcban. : )
2009. október 29. 14:36
+ 1
#107 Trixx
Ennyi pénzért kis hazánkban szerintem 10-nél többet nem fox eladni.Tuti bukta,ne rendelj belőle túl sokat.Vagy add ócsóbbér,és még én is veszek!
2009. október 29. 16:26
-1
#108 vinxxgrip
Mint a termék importőre, nekünk jutott a megtisztelő feladat, hogy levezessünk egy egyszerű képletet az ár tekintetében, annak érdekében, hogy eloszlassunk néhány "félreértést"..

#105 a belinkelt oldalon az eladási ár valóban 139 EURO

Bizonyára elkerülte a figyelmeteket, a plusz 44 EURO szállítási költség, valamint az ÁFA, melynek mértéke Svájcban 7%.
Mivel EU-n kívüli országról beszélünk ezért számolnunk kell további 7% vámköltséggel.

Tehát a matek a következő:

139x1,07=148,73 ebben az esetben megvan a svájci áfás árunk

148,73+44=192,73 mely a mai mnb középárfolyammal szorozva ( http://www.mnb.hu/Engine.aspx ) kereken
52.775.-Ft
Hoppá majd elfelejtettük a vámot, amely e termékre 7%.... ez talán megy nélkülünk is.

Véleményünk szerint az általunk kínált akciós BRUTTÓ 44.900.-Ft-os vételár nyugodtan nevezhető versenyképesnek.
Természetesen, amennyiben a gyártó tovább csökkenti a termék árát, mi örömmel követjük a csökkenő tendenciát, ahogy azt tettük korábban is.
Bízunk benne, hogy sikerült tisztázni a felmerült félreértéseket.

Kérdések, kételyek, hozzászólások esetén TOVÁBBRA is készséggel állunk rendelkezésre az info@vinxxgrip.hu e-mai címen.

Motoros üdvözlettel,
VINXXGRIP.hu
2009. október 29. 23:32
0
#109 tomiquattro
#105 Mujahedin, #107 Trixx, ha csak egy percig tovább gondolkodtatok volna és mondjuk a 139 Eurós árhoz CSAK a magyar áfát adjátok hozzá, már több jön ki, mint amennyiért akciózzák itthon... mi is itt a baj?
lehet hogy csak némi rosszindulat? vagy esetleg mindössze figyelmetlenség?
ez esetben viszont lehet nem kellene ilyen kategorikusan kijelenteni a dolgokat... respect
2009. október 30. 01:51
0
#110 Mujahedin
Végeredményben először meglepődtem, hogy ilyen olcsó. Én először 70-80-ra tippeltem volna. Csak bepötyögtem a keresőben és kidobta a 139E-t. Ha a magyarországítól venném(ami nagyon könnyen meglehet), akkor is személyesen mennék érte és nem fizetnék postaköltségért. Ha pedig úgymond az állam hasznát elfelejthetnénk a dologból, garancia nem kell köszönöm szépen, már ma megrendelném.
2009. október 30. 08:58
0
#111 Enyó
...érdekes meglátás!
2009. október 30. 09:00
+ 1
#112 PetiFájter
Én ingyé' átb@szok bárkinek a tankján keresztbe egy szögvasat, azt kapaszkodjá' bele:)
2009. október 30. 10:16
+ 1
#113 csövi
Hogy képzelik a Svájciak azt a 7% ÁFÁ-t? Azonnal kebelezzük be őket az Unióba. Nehogy már kimaradjanak a jóból....
2009. október 30. 13:17
0
#114 tomiquattro
#113 csövi
LOL :)
2009. október 30. 13:34
0
#115 csövi
Szép az audid tomi :) drakulálok :)
2009. október 30. 14:15
0
#116 tomiquattro
Köszi, sajna már nem az enyém de tervben van egy ilyen a messzi, távoli jövőben... :)
2009. október 30. 14:20
0
#117 riskywhisky
Off!
Enyó! Nagyon tuti az a CB, ( meg azthiszem elég ritka is ) van egy barátom, aki birtokol egyet, de az nem ilyen, hanem jóval közelebb áll a gyári állapotához. Szóval gratula! A másik amitől megdobbant a szívem, az a peregyes, sok-sok évvel ezelőtt nekem is volt egy, szinte ugyanilyen. A tanksapkája még most is megvan, azt megtartottam, mert az valamilyen módon ( Te nyilván tudod mire gondolok ) különleges. Széles utat, valamint szebb jövőt!
2009. október 30. 19:48
+ 1
#118 romtech
szuper dolog lehet!
de hogy rakjam fel ettöl a tanktáskát?
á megvan! az utas hátára!ha már tud kapaszkodni akkor nehogy jól érezze már magát:)
2009. október 31. 07:40
0
#119 mike30
mindenhol olcsóbb csak nálunk ilyen drága ..Hááááááááááááát nem fognak kapkodni érte az biztos ...XD meghát a tanktáska sem fér el tőle és az soxor fontosabb mert az ember nemminden alkalommal visz utast ...de nem tom nekem nem jön be elcseszi a motor kinézetét amugyis a supersport mocik nem arra valók hogy utastmotoroztassunk........ de aki megtervezte az biztos jobban tudja ennyi erővel pohártartó is lehetne ...
2009. október 31. 08:16
0
#120 daogyula
Én is egy derékszíjat rakok fel,abba kapaszkodik a párom,mert kapaszkodnia kell,(akár gyorsításkor,akár fékezésnél)a gerincem viszont már nem húszéves,ezért nem engedem hogy rám dőljön.Sajnos a sportmotorok utaskapaszkodója inkább csak dísznek van.Tettem fel hátulra egy hatalmas kapaszkodót,de azt meg nem szereti,a tankra szerelhetőt meg nem érné el(150 cm. magas csupán).Ráadásul az Fzr-em peremét csak kettő darab csavar rögzíti a tankhoz,egy ütközésnél ez édeskevés lenne.Van egy lapos szív alakú verzió is,az elfér a tanktáska alatt,annak aki táskát visz.Egy bolhapiaci bicikli kormánnyal,és egy tízcentis laposvassal valóban fillérekért megoldható,de az nem néz ki profi módon.Viszont a derékszíjas verzió jó áron van.
2009. október 31. 08:59
0
#121 Enyó
#117 köszönöm...
2009. október 31. 10:55
0
#122 miskeri
Ez egy kúrva jó dolog. Soxor volt már, hogy azért nem jöttek velem motorozni, mert féltek, hogy leesnek... Hiába mondtam, hogy nem hinném... Viszont ezzel már nincs kifogás és ahogy láttam tutira kényelmes is...Asszem láttam már hasonlót az Euroringen egy Fazeren vmikor 2006-7-en. De azt nem lehetett leszedni... Sirály
2009. október 31. 15:46
0
#123 Nakedman
Minden magyar csak a markát tartja...eről ennyit...
2009. november 1. 08:27
0
#124 tomiquattro
#123 Nakedman, ezt pontosan ebben az esetben mire érted?
2009. november 1. 11:32
0
#125 KawasakiZ750S
Sziasztok!
Jó ötlet ez a kapaszkodó ... és hasznos is...Kicsit drága, de talán megéri....

Amit tapasztalatból mondhatok....
Nekem nem volt kapaszkodó mikor frontálisan ütköztem és behorpasztottam a térdemmel a tankot....... ( utána pedig katapultáltam)
A medence csontom is csak így a natúr tankba bevertem.... enyhén tompán fájt is 3 hétig ... de szerencsére csak zúzódás volt...
Ha ez a kapaszkodó még rajta is lett volna... azt hiszem lehet nem beszélgetünk most itt... ( vagy a rosszabbik eset kiherélt volna ez a szerkezet)
Szóval ha megveszitek... egy dolgot tartsatok észbe...( ezzel bukni nem szabad ... egyébként jó)
Az meg egy nagy baromság, hogy ütközéskor letesztelték... fenéket.... okoz olyan sérülést ha előre katapultálsz hogy csillagokat fogsz látni...
2009. november 1. 13:03
0
#126 KawasakiZ750S
Ja azt nem írtam hogy a medence csontom úgy beütöttem a tankba.... és az egyik golyóm is valahogy.... hogy bevérzett a zacsim .. így fostam is hogy felszívodik e vagy kiherélnek..[ha nem szivódik fel műtét és nemzőképtelenség].. ( felszivódott megusztam.. szerencsére nem lett komolyabb baj csak szimplán mintha jól tökön rugtak volna)
De nem kivánom senkinek se hogy átélje ezt...
2009. november 1. 13:06
0
#127 Enyó
Na most nem azér, hogy védjem a cuccot, de imádom a hazámat, meg ezt a mentalitás, *%! Tőlünk északra, nyukatra és délnyugatra is, ha egy gyártó a vizsgálatai mellé bemutatja a TÜV certifikátot, senkinek nincs kérdése és kételye sem, tegyük hozzá nem is lehet. Itt, egy 26 éves, relatív nem sok tapasztalattal rendelkező motoros egy 750-es géppel és egy eséssel avatott szekértő... ...hát csodálkozunk, hogy ennyire frekventált a felsőoktatásunk...

...és nem a véleménnyel van baj, hanem, hogy hiányzik a modat elejéről, hogy "szerintem" v. "a meglátásom az" v. "én úgy gondolom"... ...de nem itt bárki (csípőből) "ex-katedra" kijelentheti, hogy a gyártó által bemutatott vizsgálat halmaz úgy ahogy van baromság! Ez szép...

...miért bosszant? Mert azt látom, hogy a gyártó minden érvelését - az ergonómiától a biztonságon keresztül, a baleseti elemzésekig - nem csak részletesen leírt érvekkel, hanem publikált vizsgálati eredményekkel is alátámasztja.... ...erre meg az a válasz jön, hogy baromság! Szép! Érvek? (és csak néhány kérdés, vajon mit okoz - mit gondoltok - a gyáritól eltérő magasabb plexi, az utólag felszerelt superbike kormány, a navigáció és a konzol, a tanktáska és az abban vitt tárgyak, a bukócsövek, és még sorolhatnám)

Annyira jó lenne Európában élni, ahol a korrekt munkának és letett teljesítménynek nem lehet vitapartnere, az érvnélküli egymondatos odaragasztott bélyeg....

... jut eszembe, ha behorpasztod a tankodat, az azt jelenti, hogy ülsz a motoron, tehát nem terheled a lábtartót. Lehet először ezzel kellene foglalkoznod...
2009. november 1. 13:37
0
#128 KawasakiZ750S
Nem akartam lefikázni a terméket. Én csak belegondoltam abba hogy amikor estem .... a sima tank ilyen sérülést okozott rajtam.... mi lett volna ha ez az ördögszarv is rajta van.....
Csupán jószándékból irtam ide hogy legyetek ovatosak vele....
DE látom nem kellett volna..... ( elvégre mindenki el tudja dönteni mi kell és mi nem) nincs is ezzel baj csak a saját tapasztalatom irtam le....
Az egy dolog hogy valaki mióta motorozik.... az a kérdés bukott e már közületek frontálisan ...... vagy nem.... motorozhat az ember ugy 20 évig hogy csak csúszott.... nem ugyanaz.....
Persze elképzelhető hogy tei s estél már igy...
Nem véletlenek ezek a kiherélős szövegek.. akik irnak saját tapsztalatból irják... hogy veszélyes lehet...
lábtartot pedig rendesen szoktam használni... mégis igy behorpadt a tank.... lehetséges? lehet.... ezek szerint...
2009. november 1. 16:23
0
#129 mike30
attól hogy anikó ment pár kört ádám mögött és kapaszkodott vele teljesen odavan meg vissza de az ember nem viszi mindíg az asszonykákat ezt a buzi szót.... asszonyka....pff egyébkéntmeg ha mocsok mögött is eléred mejd a kapaszkodót akkor beszéljünk róla ez semmi más csak reklám... de meg lehet magyarázni mi ennyio meg annyi én is kereskedő vagyok neklem neeeeeeeeeeeeeeeeee... ilyen áfa meg adó meg ez meg az persze persze majd kihozza egy másik cég feléért és majd akkor mikor levittétek az árakat akkor is szeretnénk hallani a vámos dumát addig ne... mivel itt sokunknak van sportmotorja nem hiszem de jav ki hogy a sport motor kurvára nem túrázásra való ,,arra vannak a TÚRAGÉPEK... nem azt mondom hogy nem lehet leugrani a balcsira vagy egyéb más helyre de a sportmotor nem a kényelmes üléspozícióról híres ami nem lenne hátrány illetve a kormány szög sem a leg ideálisabb a pályázásnál meg semmi haszna ..nem mondom hogy szar mert nem látam még élőben ..és nem is próbáltam még ..aki meg folyamatosan lefejeli a sofőrt annak hamarabb kell új bukó mint ez és az ne is üljön motorra...
aki meg eddig is az ASSZONKÁVAL motorozott az meg úgy összeszoktak mint a sicc .
2009. november 1. 18:51
0
#130 tomiquattro
tényleg nem kell elolvasni amit az importőr írt az előzményekben pl #108, hogy ha a gyártó árat csökkent akkor ők is.
Ugyan így nem kell elolvasni a nekünk motorosoknak készült weboldalt se, ahol leírják, hogy miért és kiknek fejlesztették ki... ( http://www.vinxxgrip.hu/cegism... ), sőt valóban feltételezzük róluk, hogy jól át akarnak mindenkit b@szni és hülyítik itt a jónépet mindenféle áfával meg ilyenekkel... sőt, szerintem is rohadjon meg, hogy rajtam akar meggazdagodni, amiért nem adja mondjuk 40 forintért persze számla nélkül.. biztos ez a garancia+számla szöveg is csak reklám, meg a TÜV is a sufniban készült azt is Pistabá rajzolta 1 hubiéééé...
Arra mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy pl Oncsik mögött milyen gibbonnak kell ülnie, hogy egyáltalán a tankot elérje de ha ennyire reklámoznak a rohadtak akkor előbb utóbb biztos ez is kiderül.

Ja, egyébként vettem a fáradtságot, hogy írjak nekik, hogy hol lehet megnézni a cuccot mert csak jobb, ha kézbe lehet venni és közelről megvizsgálni (hátha mégis valami pvc vagy bakelit sz@r az egész) és azt a választ kaptam, hogy a megállapodások már elkezdődtek és amint lesz olyan viszonteladó vagy kereskedés vagy egyéb partner, aki kirakja a boltjába, egyből tájékoztatják a népet a weboldalukon. Ez is mekkora sz@r marketing duma nem?

Tényleg... nektek miért fáj ennyire főleg ha kereskedő vagy te is?
2009. november 1. 20:14
0
#131 ZXbestR
Nekem 8 mennyibe kerül és mennyibe nem. A lényeg hogy mikor motorral ütközöl,mondjuk nekimész egy kocsinak oldalról,akkor te elrepülsz. Tehát a tank szétüti mindkét combod,a kormány ráhajlik a lábadra és széttöri a térded. Viszont közben megelmelkedik a segged és átrepülsz a motor felett. Persze van az hogy oldalról mész neki slégan, stb. Most maradjunk egy sima egyenes ütközésnél. Tehát ezek történnek egyszeméllyel mikor ütközöl.

kétszeméllyel: hát itt csak arra tudok gondolni hogy ütközésnél a hátsó utas belenyom téged a tankba, aztán ő átrepül feletted és igazából nem sok baja lesz. Viszont a vezető kap egy keményet előlről és hátulról is, ráadásul nem fog megemelkedni úgy mint egyszeméllyel, ezért szépen végig csúszik hassal, meg seggel a tankon, meg a plexin, meg a felhajlott motor elején, kormányon stb, aztán katapultként bevágódik a motor elé a betonba.

Ez a termék pályára lett tervezve ahol nem ütközöl max kicsúszol. Az én véleményem hogy veszélyes. Sőt maga a tank is veszélyes. Egy sportmotor kimondottan pályára alkalmas. Sehol máshol nem jó semmire akár mit teszel rá vagy veszel le róla. De mindenki a saját élete kovácsa.
Én mikor ütköztem a tank szétnyitotta a bőrt a combomon és ömlött belőle a vér. Ha lett volna még valami a tank tetején akkor feltételezem hogy letépi a lábam, vagy súlyos roncsolásokat végez rajta. Esetleg feltépi a gyomromat és rátekeredik a belem, vagy csak simán felnyársal és ott halok meg a tankon. Aki még nem ütközött az el sem tudja képzelni milyen iszonyatos erők lépnek fel,és milyen sebeséggel és erővel csapodnak beléd a tárgyak.
Rövid telet.
bye
2009. november 1. 23:27
0
#132 AnikóD
Csak hogy megvédjem magam, nem vagyok oda meg vissza teljesen. Nem az a típus vagyok, aki hanyatt vágja magát egy tempósabb motorozástól. Ádám (aki mellesleg jó barátom) és az importőr (aki azóta kedves ismerősöm lett) megkértek ,hogy segítsek nekik egy reklámfilm forgatásában azzal, hogy felülök mögéjük és belekapaszkodok ebbe a kapaszkodóba. Utána elmondom a véleményem. Akár negatív, akár pozitív. Mikor találkoztunk és megláttam, miről is van szó... hát nem sok reményt fűztem hozzá. Pl.: hogy fogom elérni, vagy Klaudia hogy fogja elérni? Nem helyezhetem ide meg oda a kezem ha elzsibbad? stb... hogy is volt: A puding próbája ez evés... Mint az elhangzott, elértem, és mivel nem kellett az összes súlyomat (70kg, nem kevés) a csuklómra és a kézfejemre terhelni, nem kellett ide-oda pakolászni magam.
Az igaz, hogy túra motorokta nem kell ilyen, az is igaz, hogy nem viszed minden alkalommal az asszonyt is (főleg , ha nélküled megy a csajokkal motorozni). De, ha mégis felkucorodik mögéd, mert átugrotok Esztergomba a strandra és nincs kedve külön motorral menni, vagy kimentek egy pályanapra és utasmotorozás címen viszed 1-2 kört, hogy érezze a törődést, milyen jó lenne eg ilyen kapaszkodó neki, hogy biztonságosan ülhessen mögötted, és te is kényelmesebben motorozhassál. És itt is szeretném hozzáfűzni: NEM KÖTELEZŐ, csak egy lehetőség, azoknak akik igénylik.
2009. november 2. 09:14
0
#133 csövi
Véleményem szerint, bármit felszerelsz a motorra, balesetnél az potenciális veszélyforrás. Vagy kicsit, vagy nagyon. Persze senki sem úgy indul neki, hogy elesik, és inkább a mindennapi praktikumot kell figyelembe venni. (Szia Enyó! Tudom, hogy itt vagy :)) írtam egy tesztet a motoromról, amiket én tapasztaltam, ha van kedved olvasd el. üdv. csövi)
2009. november 2. 09:27
0
#134 PetiFájter
"Véleményem szerint, bármit felszerelsz a motorra, balesetnél az potenciális veszélyforrás." Hmmm ez elgondolkodtató mondat... vajon milyen veszély forrást rejt balesetnél egy új kormányvég, egy emelőszem, egy új kidörrentő vagy ne adj Isten egy bukógomba... és még sorolhatnám oldalakon át:)
2009. november 2. 12:16
0
#135 Enyó
PetiFájter! Kár sorolnod, nem érsz vele semmit! Vannak legyeszerüsítésekben - ha úgy tetszik klisékben - gondolkodó emberek, akik minden egy általánosító mondat alá akarnak helyezni és ezzel részükről el van intézve... ...ha ezt a technikát tükrözöd feléjük (lásd feljebb le-fostalicskázom - csak így egyszerűen summázzva az FZR már akkor sem kimagasló technikai színvonalát, mellyel debütált - szipognak, mert érintetté vállnak. Még tesztet is írnak. Hmmm... De a mások produktumai iránt továbbra is csak leegyszerüsítő és általánosító kritikával élnek. Igen is értsd meg, bármi (az általad felsoroltak is) balesetveszélyesek! És KÉSZ!

csövi - na ha valakinek a "tesztjére" nem vagyok kíváncsi, az a tiéd.... ...az FZR-meg hát nem izgat, mert így szocializálódtam. A barom német meg aszt írta, hogy tolja az orrát kanyar kijáratban, nehéz pontosan íven tartani, kigyorsításkor meg szitál... ...no én kipróbáltam, és tényleg.... ...a két generációval későbbi FZR600-ason állította a gyár, hogy ezt orvosolta. No, nem sikerült, ezt tapasztalatból állíthatom. Egy tiszta kigyorsításom nem volt soha és az ősz hajszálaim is ebben az időszakban jelentek meg először. Ja mondjuk nekem majrécsík soha nem volt a gumimon, aki ismer az todja, hogy még az R1200 RT-n is elkoptattam a gumi szélét, így lehet hogy az én elvárásaim túlzóak egy motorral szemben...

...a tesztek szubjektívek, még egy szaklap esetén is. Nekem máig a GPZ900R az isten, pedig nem mérhető az FZR-hez technikailag. De én is szubjektív vagyok, mint bárki...

...nincs a Te FZR-eddel semmi baj, nem szipogj...
2009. november 2. 12:33
0
#136 mike30
Kedves Dóra ! Én nem fikázni akartalak abszolútt nem ez volt a szándékom ne vedd megedra sőt megsérteni sem akartalak ..de Bocs Ádám egy nyeszlett testű ember mögé felülni egy ilyen cuccal nem nagy kunszt de ha mocsok zoli mögött is eléred azt a bizonyos kapaszaszkodót az lesz a nagy szám egyébként a rohanó társadalmunkban ahol keveset mozgunk és a seggünkből nőtt ki a váltó mert még Wc re is kocsival járunk ez a kényelem mit csinál a jónép hízik .. de rendesen .... a motorosok közt nem sok olyan testfelépítéssel rendelkező ember van mint ádám és bocs a kivételnek....
Nem is akarok kötöszködni de az is elég fura hogy az importőr kér fel egy őszinte tesztre az hogy lehet hiteles ez plyan mint amikor egy sponzorált versenyző véleményezi magát a szponzort ..... de lehet ezt csak én látom így .Azt mondod ez egy lehetőség persze ebben igazad van de láttunk már sok olyan motyót amit behoztak kurva drágán eltelt 2 hónap valaki még olcsóbban megcsinálta de ez nem azt jelenti hogy rosszabb minőségben mint ahogy a reklámdumában benne van a svájciakkal.. egyébként pont swájcot nem kellett volna megemlíteni hisz ott pont teljesen más az árképzés olcsóbbak mint a szlovákok vagy a román kereskedők és az adó és az áfa sem több Na mindegy ..De ezzel pont nem hiteles az egész reklám adtak volna 20 cuccot húsz különböző motorosnak majd azok elmondják róla a subjectív véleményüket .ezzel nem téged és a kolléganődet degradálom de mindenki teljesen más stílusban vezet a halvérűeknél ha van ilyen cucc a motororn ha nincs az utasa 40 év alatt egyszer sem koppan a bukón és még meg sem csúszik az ülésen hogy a sofőrt a tanknak préselje,,,, aki meg állat rossi imitátor vagy csak sportosan vezet annak mindegy van e ilyen cucc vagy nincs ez csak nektek jó akik hátul ültök mint utas hogy meg tudjátok tartani az egyensúlyt és nem fáradtok el olyan gyorsan ez az én véleményem bocs ha nem így van ... láttam a lapodon hogy te is nyomod pályán sok sikert hozzá.... de a motorodra ne rakd fel mert elszarja az összképet :)
2009. november 2. 17:12
0
#137 T3v3
Nemsokára lesz olyan változat, amelyen már lesz "vak" gázkar amit lehet cibálni az utasnak a nagy izgalomban, meg "vak" fék- és kuplung kar :))))
2009. november 3. 19:51
0
#138 AnikóD
Olyan van/volt a cseheknél és tanuló motornak hívják. Nagyon mókás. Ül a tanuló mögött az oktató és a hóna alatt fog egy másik kormányt.
2009. november 4. 09:19
0
#139 vinxxgrip
Kedves érdeklődők, hozzászólók!
Termékünk mostantól megtekinthető viszonteladó partnerünknél a motorradnál!
http://www.vinxxgrip.hu/index....
2009. november 5. 22:13
-3
#140 Edys
1-es....................................................
........................................................
..
2009. november 23. 02:15
+ 1
#141 sszilard
íme még egy alternatíva:
http://www.tankgrip.be/tankgri...

Ára
t nem tudok, nem is annyira mobil, mint a vinxx-é, de sokan a balesetveszély miatt aggódtak, nekem ez kevésbbé tűnik annak.
2010. március 21. 14:51
0
#142 tomiquattro
#141, az ára 350-450 EUR....
2010. május 6. 10:11
0
#143 csabu987
Ingyen sem tennék ilyet motorra. Frontális ütközéskor egyhébb esetben kitépi a pöcsödet, durvább estben kibelez a helyszínen. Nem egy sportmotorosnak vették már ki a heréjét, mert szétverte a tankon. Ha autókon betiltották a kiálló márkajelzéseket a gyalogosvédelmi szempontok miatt, akkor ezt is tiltani kéne a veszélyessége miatt!
2010. május 29. 17:39
0
#144 vinxxgrip
http://www.vinxxgrip.hu/?news=...

Mert az ár a lényeg...
2010. június 1. 09:05
0
#145 Yamaha_Rider
Szerintem mindenképpen ötletes találmány,és fejlődés az utassal való motorozás terén,bár szerintem többnyire a rideren "is" múlik,hogy mennyire csúszkál az utas egy ilyen spéci cuccot nélkülöző motoron,váltásoknál,fékezésnél gyorsításnál...remélem egyszer gyártanak az én motortipusomhoz is,mert azon nagyon hülyén van gyárilag megoldva a kapaszkodó,szinte a combja háta mögött kell "csórikámnak"kapaszkodni,és próbálni rajta maradni a motoron,erősebb gyórsításos és nagyobb fékezéses kalandokat utasal inkább nem is mesélek...remélem szemügyre lehet majd venni 1-1kiállításon ezt a tipust,és egy üléspróbának is örülnék,mielőtt ennyit kiadnék érte.....én tervezem a beszerzését,aztán majd beírok ide mik a tapasztalatok,bár nekem sportúra gépem van,közel nem "szupersport",de én úgygondolom szerintem kényelmesebb egy ilyennel elmenni a világ végére,meg vissza a párommal....
Széles utat,gumifákat!
2010. július 25. 16:13
0
#146 KGB91
Annyi bajom van csak ezzel, hogy 600-asnál kissebre nem adták ki és ha mondjuk valakinek van 1 250-es ninjája az megszívta mert arra nincs, pedig vihet utast
2010. szeptember 23. 18:17
0
#147 opra007
Hali!Egy kérdés.A tank táskát hová teszem?Mert ha ketten megyünk a párommal kicsit hosszabb útra,akkor már nem is jó a tankra szerelhető kapaszkodó.Vagy van erre is megoldás?
január 7. 17:45

Feltöltötte

sportmotor
feltöltve: 2009. október 25.
Videó leírása
Hála a svájci szakembereknek, többé nem kell minden kanyarban az asszony sipákolását hallgatnunk… A tankra szerelhető „pótkormány” olyan kényelmet és biztonságot nyújt, hogy mostantól párban járhatunk Lepencére!

Teszt: VINXXGRIP – utaskapaszkodó sportmotorra

Kedvenc videók »

Ajánló

Harap az ETZ
feltöltötte: mammee
Ennyi
feltöltötte: rmzé
Enduró
feltöltötte: kuka
Jó lehet
feltöltötte: Zsolti18
Bukások
feltöltötte: sintesi
Pastrana duplája
feltöltötte: werth




Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2010 Sport Motor