Aprilia RS50 8 / 10

Aprilia / Aprilia RS50
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 17000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 2/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Hát hol is kezdjem. Ezt a motort 2008 Augusztus végén vettem. Ez alat a pár hét alat beletettem olyan 5000 Km ert. A folytást nekem 700 KM (ez a minimum) helyett kicsivel több mint 1200 KM nél vették ki. Előtte egy talicska volt, de utánna... Nem vártam ennyit tőle.. :D Az igazi oroszlán csak 8000 ezer fölött bújik elő. A fékjei harapnak, nagyon jók.Bár az án fékem hideg időben mindíg az első elinduláskor nem fogtak nem tom miért. De utánna már teszik a dolgukat.Hát a kényelem... igen.... mindenki panaszkodik rá h mien kényelmetlen, főleg a hátsó ülés.. De hát ez egy sportmotor! itt nem a kényelem a lényeg:D És a legfonotsabb része ennek a tartós tesztnek: a motorblokk...
Ja és ha valaki nem tudná az Aprilia RS 50 (2006 től) ugyan az majdnem mint a Derbi GPR 50 (2006 tól)...Valamint alapjait a GP 80 antól kapták, szval egy vérbeli, profi 50 es sportgépet kapunk.
Nálam a motort kitűnőre vizsgázott!
A motor egyszer volt szakszervízbe, a folytás kivételénél.Azóta egyszer sem, és házilag sem csináltunk vele semmit.Még a gyári hajtóműolaj van benne, minden!Szóval :DAhhoz képest h 4 ezrenként hajtóműolajcsere van előírva, a 17 ezer KM alatt egyszer sem lett cserélve és semmi baja :D
1 bajom van a motorral, h gyárilag szar láncot kapunk::S kurvára nyúlik :SS:


összegezve: Egy nagyon szép és IGÉNYES motort kapunk kicsit borsos árakon, de ez az 50 es kategória legjobb motorja minde erő, tartósság szempontjából. BÁTRAN AJÁNLOM MINDENKINEK :D

Erre használta
haverokkal túrázás, balatonon motorozni :D
meg it a putriba feszíteni :D

Javítanivalók
S-E-m-M-I!

Itt szervizelte
Sehol mer nem kellet :D

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: CagivaRider

Beküldve: 2009. október 22.