Aprilia RST Mille Futura 8 / 10

Aprilia / Aprilia RST Mille Futura
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 998 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 4674
vezetett km: 3500
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Nagyon érdekes járgány. Nekem a régi VFR-re hajaz az egyenes vágott idomaival, és a fél lengőkaros megoldásával. Nagyon szép olasz dizájn. A motorja ismert nagy V2-s 60fokos rotax blokk a sógoroktól. Nagyon nyomatékos kellemes akét nagy kancsó benne. Full injektor még egy alapjáratcsavar sincs rajta. Vannak típushibái, inditórelé hamar feladja, kevés töltés bármilyen fordulaton, és olyan gatya anyag kuplung fémlamella hogy nagyanyám is kihajította volna az első főzés után. Kényelmes ha a szülőpózt lehet annak mondani. Nagyon széles az ülés eleje ezért részint széttett lábakkal és nagyon magasan ülök.Az én 173 centimmel majd kevés vagyok de azért kezelhető. A fékrendszere egy tanulmány hiába a Brembo az brembo. A futóműve egyszerűen kiváló mégha kissé feszes is. Én az első teleszkópokat az RSV re cseréltem nagyon sokat segített.Nagyon lehet vele karcolni az aszfaltot. Látványa pedig pazar a félvillának. Gyári felsőcsöves ami nagyon esztétikusan integrálódik a hátsó traktusba. A műszerfal kever digit és óra nagyon informatív jól látható és külső hőmérséklet jelző is van. Kormánycsutkás bár felsős de nekem nehéznek tűnik így az eleje így egy tuono egyeneskormányra cserélem azt könyebb a városban terelgetni.
Nagyon különleges járgány egyrészt a kasznija illetve a két hatalmas gyári oldaldoboz amivel adják. Hosszú túrákra igen kiváló.
Ezúton keresem típustársaimat ... ha vannak.

Erre használta
városi közlekedés, túrák, kevés pálya

Javítanivalók
kupplung lamella könnyen görbül, indító relé,

Itt szervizelte
Egyenlőre magam szervizelem és szeretném ha ez így is maradna

A beküldő 27 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Fazer1000

Beküldve: 2009. november 7.