Aprilia Pegaso 650i.e 4,2 / 10

Aprilia / Aprilia Pegaso 650i.e
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 650 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 22000
vezetett km: 16000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 3/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 3/10
megérte-e a vételt: nem

Első nagymotornak szántam. Arra ideális volt. Kezes, nem ugrik egykerékre hirtelen gázra sem. Nagyon kényelmes. Többnyire munkába járásra használtam., és kisebb túrákra. Több évig csak a kopó, fogyó alkatrészeket cseréltem. Egyszer aztán beütött a krach. Egyik hibát kijavítottuk, jött a másik. Egy egész évig állt . Ehhez hozzátartozik a márkaszerviz hozzá NEM értése .
Elérte a végzet is: szabadonfutó széthullott, atomjaira. A gyári árát ki sem merem írni, 6! számjegyű. Sikerült bele szerezni felújítottat, hatvanvalahányezerért. A szerviz ismét nem volt a helyzet magaslatán. Hanyagul rakták össze, ami újabb hibát szült.
Szóval, a Rotax blokk hibátlan, szép a hangja.
Típushiba a szabadonfutó gyengesége. Alkatrész van, de horror áron.
Itt is igaz az olasz dolgokra jellemző elektromos káosz.
Most japán motort hajtok. Fzs 1000. Soha többet olaszt.

Erre használta
Munkába járás, kisebb túra

Javítanivalók
sztender lehajtott állapotát érzékelő bizgentyű, Első fék lámpakapcsoló, üres állás visszajelző,
szabadonfutó

Itt szervizelte
Aprilia , Balatonboglár. Kontárok, csillagászati áron

A beküldő 27 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: yanee1

Beküldve: 2014. április 22.