Aprilia SR50 9,2 / 10

Aprilia / Aprilia SR50
gyártási év: 1997
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 4000
vezetett km: 400
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hát volt egy Pitbike-om ami 110 ccm-es volt és 15 lóerővel büszkélkedhetett. Aztán eladtam, mert utcán elég neccesen lehetett használni, és egyik ismerősömtől kértem tanácsot, hogy milyen motort vegyek. Gyenesdiáson lakik, és elmentünk az ottani motorboltba, hátha van valami jó préda (100-as Aerox volt minden vágyam) de sajna 200e alatt 180e-ért volt egy RS50 meg Yamaha Neon, meg Velocifero :D ezek valahogy nem jöttek be nekem..ő mondta hogy neki van egy SR-je (amit tudta) csak nem szívesen adja el, mer van egy-két hibája......

De megvettem:) Stage6 versenyhenger, 1gyűrűs alu versenydugóval :) Doppler racing főtengely, Gianelli kipu, Malossi kuplung, Stage6 Varió, és végátétel.

Viszonylag olcsón megkaptam, de voltak hibái. Pl: semmi kábel nem volt bekötve, ezt autóvillamosságis megcsinálta 1 nap alatt :) Hátsó gumi kopott, ezt azóta is "cserélem" :D Meg a gyújtáskapcsoló csak néha működik, ezt még kell vegyek 1-et :)

Ja és az első fék nem volt rajta, de utána megkaptam...csak fékpofa nincs még benne

Erre használta
Utcai harcosként:) 120-at kiviszi, de a 70-80-as utazó pont jó :)

Javítanivalók
elromlani nem romlott el (még) semmi, csak a csavaroknak utána kellett húzni, mert arra nem vt képes az előző tulaj :D Amúgy kis kábelezésre szorult...meg direktszűrő esőben mindig beázik :D

Itt szervizelte
Autóvillamossági (Balatonfenyves) 5e ft volt és most tökéletes a kábelezés/elektronika.
Gumit azt gumisnál fogom lecseréltetni


A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: zotyamancs

Beküldve: 2008. szeptember 20.