BMW S1000RR 5,8 / 10

BMW / BMW S1000RR
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 999 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 19500
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 1/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 5/10
megérte-e a vételt: nem

Több új japán motor után vettem meg álmaim motorját ami inkább rémálom. Gondos gazdaként mindig figyelek a szervizre motorom megbecsülöm mert nagyon megdolgoztam érte! De ez egy megbízhatatlan vas nem tudtam ezért igazán megszeretni.Nem tudom jó szívvel ajánlani,páratlan ereje,és fékjei ellenére sem. Legtöbbet utcán használtam,évi 6-7 alkalommal volt pályán. Legközelebb japán motort választok,remélem több szerencsém lesz vele.
Bárhol megállok vele mindenhol megnézik,kérdezgetnek,nehéz mit mondani róla.

Erre használta
pálya,utca vegyesen

Javítanivalók
Hibalista a teljesség igénye nélkül
-első féknyereg engedi az olajat/gari csere
-felborulásgátló kapcsoló visszahívás/2 szer gari csere
-távolsági fényszóró kapcsoló elromlott/gari csere-
-távolsági fényszóró kapcsoló megint elromlott/gari lejárt!
-13500km kipufogószelep leszakatt,összevert mindent/szavatosság blokk csere
-idomok több helyen repedeznek eltörnek,exra fényezett motoron lakkozás pattog/azt monta a z importőr biztos valaki nekidőt a motornak ezért repedezik.
-hátsó lámpán hajszálrepedések vannak/erre meg azt monták biztos a bogároldóval mosom azé repedezik. Gondolom ti is a hátsó lámpát mossátok bogároldóval mer gyorsan tolatunk motorral és feltapadnak rá. A motorom teljesen sérülés és karcmentes viszont az importőr hozzállása sértő és botrányos. Ez a vezetés élménye!

Itt szervizelte
BMW Wallis
BMW mag3 Talán a mag3 korrektebb és jobban is értenek hozzá. A kötelező szervíz 6000km vagy 1év,nem drágább mint egy japán motoré.

A beküldő 27 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: motoros33

Beküldve: 2012. december 28.