BMW K1200S 9 / 10

BMW / BMW K1200S
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 1157 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 30300
vezetett km: 3000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Tavaly óta én is magaménak tudhatok egy ilyen "csoda" gépet, azért hogy ne magasztaljam az egekbe, kezdem pár negatívummal. Az előttem íródott cikkhez hozzátenném, hogy a fogyasztás (nyílván tudom emberfüggő) nekem 1 személlyel csomagok nélkül is hétvégi motorozásokon 8 alá nem sikerült vinni, ha pedig csavarom a szarvát kéri a 10-et (100-as benzinből , min : 98 a gyári előírás, elmegy 95-össel is de akkor az elektronika is visszább vesz:) nincs meg a max teljesítmény. Illetve , hogy még egy negatív pontot említsek (szerintem több nincs is álom a motor) az a váltó. (Nehezen csattógósan jár, nem igazán illik a motorhoz + szoktak is vele problémák lenni, nekem is van jelenleg, és nem lehet hozzá alkatrészt kapni, csak komplett váltót lehet 800.000ft ért vagy old meg magad, ha tudod)
A fentieket félre téve, ha egy ilyen nyergében ülsz (13éve motorozom, volt 2 japó is) mindent lepipál. Műszaki tartalomban futóműben (olyan az úttartása, féke, hogy egy bármilyen más ,motoron már paráznál, ahol ez míg vígan teljesít, súlya (ára) ellenére aki ki meri használni lepipálja a konkurenciát tudásban).
Aki ilyen motorban gondolkodik, az ESA mindenképpen javasolt opció hibátlanul teszi a dolgát !
Összességében örülök, hogy egy ilyet a magaménak tudhatok, és ha lessz rá lehetőségem nem is gondolkodom másban mint az új 1300-as ban.

Erre használta
Hétvégi motorzás, rövid túrak, a hoszabbak az idén vannak tervben.

Javítanivalók
váltó (léptetővilla csere)
Aki ilyet vesz a váltót feltétlen tesztelje le!

Itt szervizelte
Magisz
+BMW ből diszidált szerelő

A beküldő 13 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: nmaxima

Beküldve: 2014. március 21.