Boncterem - BMW F650GS

8.2
10-es skálán
BMW F650GS
gyártási év:
2004
lökettérfogat:
650 köbcenti
ekkor vette:
2007
eddig használta:
2008
km óra állása az elején:
7000
vezetett km:
4000
fogyasztás:
4 liter / 100 km
teljesítmény:
6
megbízhatóság:
10
szervízháttér, alkatrészellátás:
9
kényelem:
8
összességében erre értékete:
8
megérte-e a vételt:
igen


Ez előtt a motor előtt csak robogóztam. Amikor ráültem teljesen elvarázsolt. Azonnal beleszerettem. A teljesítménye egy robogóhoz képest hatalmas, de nagyon könnyen megszokható. Amikor kipróbáltam néhány komolyabb gépet már nem nagyon elégített ki. Az ülés kimondottan kényelmes, de 100 km/h után határozottan leszed a szél. Túrázásra csak korlátozottan alkalmas az előbb említett szél miatt. A városban jól tudtam használni, de itt meg a nagyon széles kormány okozott néha gondot. A megjelenése nagyon jó. Az emberek utána néznek. A műszerfal egy Kínai rádióra hasonlít, de még annyit sem tud. A sebesség és fordulatszámon kívül semmit sem mutat, ellenben mindössze 3,5 – 4 litert fogyaszt! Kezdő motorosnak kiváló tanuló motor.

Erre használta
Városi motornak használtam, de rövidebb túrákra is elmentem vele.

Javítanivalók
A kötelező szervizeken kívül nem kellet semmit javítani eddig, de most aktuális lesz a kormánycsapágy cseréje...

Itt szervizelte
Motorvárosban cserélték az olajat. Ez nem nagy dolog, így nem tudom lemérni a hozzáértésüket.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: NagyGábor

Beküldve: 2008. november 10.

7 hozzászólás

0
#1 yamaha31
Nagyon szép motor csak kevés a teljesitménye egy 650-es hez képest!Már ezt mutatja a km/h!De tényleg szép!
2010. január 21. 16:41
+ 5
#2 bubii
ez nem km/h-ba mér hanem mph-ba
2010. február 21. 12:24
0
#3 conoyes
ha meguntad a GS-t, és egy kicsit vadabbra vágysz, próbálj ki egy Dakar kiszerelésűt! Nekem egy 2000-es F650GS Dakarom van, és az nem ilyen szolíd már megjelenésre sem :) nem a teljesítményében vadabb, hanem a motorozás feelingjében.

re: MPH :D:D:D lol
2010. augusztus 6. 10:39
0
#4 Berber
Én spec. hatalmasat szívtam ezzel a Rotax blokkal. Egy ismerősömnek meg kilazult benne a Nulla fokozat érzékelő és nem lehetett üresbe tenni. Szegényék szétszedték a 10 ekm-et futott blokkot e miatt a kacat miatt.
2011. május 12. 06:51
+ 2
#5 mocisgyerek94
mp/h és km/h-ba is mér belül van a km/h. Jól gondolom?
2011. augusztus 21. 09:59
0
#6 fehérfarkas
Hali! Érdeklődnék, hogy hogyan teljesít utas + csomagokkal?
2013. január 30. 22:34
0
#7 Gyuri56
Sziasztok, most akadtam erre az oldalra , nekem már volt tobb nagyobb teljesitményu motorom is. 2006 ban ujonnan vásároltam egy ilyen F650GS. Azota is jarom a világot 25000 km, megjartam vele Angliátol kezdve , hollandiat , norvégiát a gorog peloponez felszigetet , sziciliát,szlovéniát franciaorszagot, most portugália a cel...
ha csak a hoszabb utakat említem. Az olajcserén es az uzemanyagon kívul semmihez nem kellett nyúlni.A szelet pedig egy nagyobb elso plexire csereltem igy kivédtem a szelet. Altalában ,Szervezetten csoportosan motorzunk elore szerbezett világtalalkozokra is járunk tehát belefer az autopálya is es még soha nem okozott gondot a szél és nem elhanyagolando a moci súlya sem. Ketten ritkán utazunk de elofordul es a párom csak orul ha felpakolok még az oldalso kufferokra is , mert hogy igy kenyelmesen tud ulni. Konnyen manipilálhato a kanyrokban nekem ezidáig volt egy BMW 1000, es két Hondám egyik 750 es de azzal volt mit manovereznem megpakolva. Szoval en csak ajanlani tudom.
június 2. 10:25

Hírek »

Ez történt… - 13. rész
Lassan kilencven éve már, hogy az első hazai rendőrmotor kigördült a Mosonyi utcai laktanyából, kétfős személyzettel a nyeregben.
Újabb meglepetés a Kawától
Egy híres típusnevet öltöztet új köntösbe a Kawasaki, összegyúrva a legendás Mach- és Z-szériák tulajdonságait. Érkezik a kompresszoros Kawa?
Semmi különös?
A Brit Nagydíjjal folytatódott a GP idei sorozata, ahol Marquez igyekezett visszavágni brnói fiaskóért - nem is volt hiány izgalmakban.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor