Boncterem - BMW F650GS

8.2
10-es skálán
BMW F650GS
gyártási év:
2004
lökettérfogat:
650 köbcenti
ekkor vette:
2007
eddig használta:
2008
km óra állása az elején:
7000
vezetett km:
4000
fogyasztás:
4 liter / 100 km
teljesítmény:
6
megbízhatóság:
10
szervízháttér, alkatrészellátás:
9
kényelem:
8
összességében erre értékete:
8
megérte-e a vételt:
igen


Ez előtt a motor előtt csak robogóztam. Amikor ráültem teljesen elvarázsolt. Azonnal beleszerettem. A teljesítménye egy robogóhoz képest hatalmas, de nagyon könnyen megszokható. Amikor kipróbáltam néhány komolyabb gépet már nem nagyon elégített ki. Az ülés kimondottan kényelmes, de 100 km/h után határozottan leszed a szél. Túrázásra csak korlátozottan alkalmas az előbb említett szél miatt. A városban jól tudtam használni, de itt meg a nagyon széles kormány okozott néha gondot. A megjelenése nagyon jó. Az emberek utána néznek. A műszerfal egy Kínai rádióra hasonlít, de még annyit sem tud. A sebesség és fordulatszámon kívül semmit sem mutat, ellenben mindössze 3,5 – 4 litert fogyaszt! Kezdő motorosnak kiváló tanuló motor.

Erre használta
Városi motornak használtam, de rövidebb túrákra is elmentem vele.

Javítanivalók
A kötelező szervizeken kívül nem kellet semmit javítani eddig, de most aktuális lesz a kormánycsapágy cseréje...

Itt szervizelte
Motorvárosban cserélték az olajat. Ez nem nagy dolog, így nem tudom lemérni a hozzáértésüket.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: NagyGábor

Beküldve: 2008. november 10.

7 hozzászólás

-1
#1 yamaha31
Nagyon szép motor csak kevés a teljesitménye egy 650-es hez képest!Már ezt mutatja a km/h!De tényleg szép!
2010. január 21. 16:41
+ 5
#2 bubii
ez nem km/h-ba mér hanem mph-ba
2010. február 21. 12:24
0
#3 conoyes
ha meguntad a GS-t, és egy kicsit vadabbra vágysz, próbálj ki egy Dakar kiszerelésűt! Nekem egy 2000-es F650GS Dakarom van, és az nem ilyen szolíd már megjelenésre sem :) nem a teljesítményében vadabb, hanem a motorozás feelingjében.

re: MPH :D:D:D lol
2010. augusztus 6. 10:39
0
#4 Berber
Én spec. hatalmasat szívtam ezzel a Rotax blokkal. Egy ismerősömnek meg kilazult benne a Nulla fokozat érzékelő és nem lehetett üresbe tenni. Szegényék szétszedték a 10 ekm-et futott blokkot e miatt a kacat miatt.
2011. május 12. 06:51
+ 2
#5 mocisgyerek94
mp/h és km/h-ba is mér belül van a km/h. Jól gondolom?
2011. augusztus 21. 09:59
0
#6 fehérfarkas
Hali! Érdeklődnék, hogy hogyan teljesít utas + csomagokkal?
2013. január 30. 22:34
0
#7 Gyuri56
Sziasztok, most akadtam erre az oldalra , nekem már volt tobb nagyobb teljesitményu motorom is. 2006 ban ujonnan vásároltam egy ilyen F650GS. Azota is jarom a világot 25000 km, megjartam vele Angliátol kezdve , hollandiat , norvégiát a gorog peloponez felszigetet , sziciliát,szlovéniát franciaorszagot, most portugália a cel...
ha csak a hoszabb utakat említem. Az olajcserén es az uzemanyagon kívul semmihez nem kellett nyúlni.A szelet pedig egy nagyobb elso plexire csereltem igy kivédtem a szelet. Altalában ,Szervezetten csoportosan motorzunk elore szerbezett világtalalkozokra is járunk tehát belefer az autopálya is es még soha nem okozott gondot a szél és nem elhanyagolando a moci súlya sem. Ketten ritkán utazunk de elofordul es a párom csak orul ha felpakolok még az oldalso kufferokra is , mert hogy igy kenyelmesen tud ulni. Konnyen manipilálhato a kanyrokban nekem ezidáig volt egy BMW 1000, es két Hondám egyik 750 es de azzal volt mit manovereznem megpakolva. Szoval en csak ajanlani tudom.
2014. június 2. 10:25

Hírek »

Versenyzőből irányító
Az ötszörös Dakar-győztes motoros tegnap jelentette be, hogy szögre akasztja a sisakot, azonban továbbra is jelen lesz a népszerű sivatagi viadalon.
Lenyűgöző erővel
Egyszerre sportos és kényelmes, afféle valódi Jolly Joker, még ha ezért meg is kérik az árát. Nem hibátlan, de igencsak ajánlható gép, és nem csak világjáróknak.
Ismerősen cseng
A hatvanas években szárnyra kapó spanyol márka most főnixmadárként tér vissza egy minden tekintetben rendhagyó, sportos, ugyanakkor magas építésű motorral.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor