Bridgestone BT016 6,7 / 10

Bridgestone / Bridgestone BT016
Bridgestone BT016
ekkor vette: 2010
ennyi km-t tett bele: 5900
starpabírás: 4/10
tapadás: 10/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: nem

Áprilisban szereltem fel párban egy CBR600RR-re. Utcán használtam, "túrasport" jelleggel, ami azt jelenti, hogy kevés város (szinte semmi), inkább tempós közúti motorozás sok szerpentinnel és két pályanap. A hátsó gumi 4.700km-t bírt a kopásjelzőig, tehát ekkor kellett volna kukába dobni. Gondoltam egy merészet és illegális módon után vágtam a gyári mintát 1mm-rel. (van minta utánvágó készülékem) Így mentem vele a Pannónia ringre és még közúton vagy 1.000km-t. Ekkor már nagyon szar volt vele motorozni, mert nem volt meg a profilja, nehéz lett dönteni a vasat, így hát ledobtam. Ez csak egy teszt volt a részemről, nem ajánlom senkinek, hogy ilyet tegyen (utánvágás), de a gumi így is keveset bírt szerintem. Írom azért, mert nem kerekezek, nem gyorsulgatok álló helyzetből és aránylag normálisan közlekedek. A motorom tök gyári, keréken kb.105-108 ló, ennek ellenére a gumi legálisan kb 5.000km-ig használható. 65-70ezer Ft-ért (párban) többet vártam. Igaz, ami igaz a tapadással nem volt gond közúton soha (kiv. burkolatfestés), de a Pancsiringen 20perc után már szerintem melege volt. Egy-egy kigyorsításnál finoman elindult a motor hátulja. Száz szónak is egy a vége, ezres szupersportra ne vegyétek, mert a Dekra vizsgálata szerint a BT016 a GSX-R 1000 hátsó kerekén 3.200km-t bírt ki közúton! Tapadni tapad, jók a visszajelzések, de ez nem sokáig élvezhető.

Problémák
Kopás!

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: saresz

Beküldve: 2010. szeptember 20.