BSE KLX 140F 9,8 / 10

BSE / BSE KLX 140F
gyártási év: 2009
lökettérfogat: 140 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 10
vezetett üzemóra: 50
fogyasztás: 2 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

üdv!
mINDEN JÓ RAJTA, MINŐSÉGI, JÓ CSILLAPÍTÁS,lifan blokk 140ccm 14lóerős NEM HIBÁSODIK MEG, HATALMAS ERŐ.
Előtte egy loncin blokkos dirt bike volt (no. 1minöség)
Erre lett lecserélve mert ez ezerszer jobb.
Nagyon megéri az árát csak ajánlani tudom.
Általában határba és faluban motorozok vele de krosszpályát is jól bírja és kellemes a vele való motorozás. 2.sebességbe kuplung nélkül is simán feljön 1kerékre.
14-12es kerekekkel van szerelve

BSE KLX 140F


A legolcsóbb Midsize kategóriás pitbike Magyarországon! 14-12-es kerekek, alu mart agyakkal, polírozott alumínium hídváz, levegőcellás állítható visszacsillapítású, hátsó központi rugóstag, magasított állítható kormány befogó, megbízható Lifan motorblokk, pro grip markolat – és a verhetetlen vételár jellemzik ezt a modellt.


Technikai Adatok:


Motor típusa: Lifan 140cc 4ütem, 1 hengeres, Nagy nyomású olajhűtő.

Teljesítmény: 14Le 7800 ford./perc.

Keverékképzés: Mikuni 26mm porlasztó.

Olajmennyiség: 0.9 liter

Váltó: 4 fokozatú, 1-N-2-3-4 elrendezésű.

Váz: Polírozott Alumínium hídváz, váz 3 pontos motorblokk rögzítéssel.

Elso futómű: Up side Down fordított teleszkóp villa.

Hátsó futómu: levegő cellás központi állítható rugóstag.

Kerekek elöl: 14” Alu, heavy duty aggyal és küllőkkel.

Kerekek hátul:12” Alu, heavy duty aggyal és küllőkel.

Fékek: elöl – hátul tárcsafék, fém fékcsővel.

KLX idomszett

Magasított állítható kormány befogó

Pro grip markolat

Visszahajlós karok

Teljesen nyitott racing kipufogó dob

BSE Factory 3M-es dekorszett

KMC 428 lánc.

NGK R gyertya

Tank: 3 liter

Ülésmagasság: 790mm

Száraz tömeg: 63kg

Erre használta
enduro, cross

Javítanivalók
-letört a fékkar

Itt szervizelte
nemkellett

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Janosxl

Beküldve: 2009. július 27.