Cagiva Mito 8,2 / 10

Cagiva / Cagiva Mito
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 25000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok! Tudom sokaknál az az első kérdés hogy az rs vagy a mito jobb, viszont mivel mind 2- vel találkoztam már közelebbről csak annyit mondanék hogy mind 2 olasz! Ennél fogva mindegyikből kifoghatsz jót meg rosszat is. Személyesen nekem azért mito-ra esett a választásom mert akkor ebből sikerült jó áron jó állapotú papíros 125-öst találnom:)
és az igazságot megmondva valamiért egyre jobban megtetszett a kis ducati kinézet is. A motor elsődleges és legnagyobb előnye a konkurenseivel szebben szerintem a futóműve , lehet leszólni hogy teljesítményben elmarad vagy rosszabb bár ezt kétlem hisz nekem 185 volt vége és 170-et bármikor boldogon ( mondjuk ehhez sajna a plekszi mögé kellett bújnom a 185cm-el, de kit érdekel a kényelem sportmotorról beszélünk ha túrázni akarsz akkor vegyél nsr-t vagy cbr-t és ne sírj hogy itt meg ott fáj és így bedurrant a kezem, nem értem a hisztiket hiszen nekem semmi bajom nem volt vele és mentem egyhuzamba 100 km-eket. Viszont visszatérve a futóműre szerintem az nagyon el lett találva , jó gumikkal nagyon merészen lehet döntögetni (plussz hány 125-ös motoron volt 96-ba vagy akár most fordított villa, kormány rezgéscsillapító? ).
A fogyasztásról csak annyit hogy 7 liter és kész, valahogy nekem meg se fordult a fejembe hogy próbáljak takarékosan menni vele nem arra találták ki.
A 2 év alatt amióta nálam van a motor főként az első évben tél előtt a hidegben jöttek elő az elektronikai szopó hülyeségek ( önindító lekapcsolja menet közben a villanyt, az index nem érintkezik valami módon stb ) meglett csinálva azóta minden apró hülyesége de élmény volt minden hétvégén szétszedni:D
Aztán a 2. évben sajnos tavaszi második motorozás alkalmából szegényem a főtengelynél megragadt így aztán teljesen szét lett kapva a blokkot elküldtem szerelőnek, de miután ő sem talált hozzá alkatrészt így ő is tovább küldte szóval hosszas procedúra alatt de az is meglett és újra lehet menni vele:)

Összességében imádom és szeretem, mert mindenhol megnézik a motorosok intenek és nagyon jó élményt nyújt 125-s létére és kanyarosabb helyeken tartja magát a nagy motorok szintjén.

Erre használta
motorozni

Javítanivalók
motorblokk

Itt szervizelte
sufti műhely és a szervíz között az utcán


A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: r.patrik

Beküldve: 2015. november 14.