CPI SM 50 7,4 / 10

CPI / CPI SM 50
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 3917
vezetett km: 12578
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Kezdeném, hogy 2008 nyarán megvettem, 1 évig körülbelül semmi probléma, aztán elkezdődtek a gondok! Elment a kuplung kiemelő rudam, és a hűtővízbe valami furcsa olaj került. Elvittem szerelőhöz, megcsinálta a kiemelő rudat, de a váltóba nem rakott olajat, és azt mondta, hogy a hűtővízbe az előző tulaj olajat öntött véletlen( külön olajzó tartályba akarta... 2T). Mi öntöttünk bele olajat, de megint belement a hűtővizbe mind. Aztán megcsinálta, jó volt egy hónapig a kuplung... és egyik jóbarátommal elkezdtünk gondolkozni, hogy vajon miért eszi meg ilyen hamar a kuplungot? Rájöttünk, hogy a vízpumpánál valószínűleg valami tömítés ment el, és belenyomja a váltó olajat a hűtővizbe, és ez miatt megy el a kuplung kiemelő rudam.Ez így is volt . Aztán most valamelyik hónapba elment a hátsó munkahengerem, de fogalmam sincsen miért. Aztán most szeptember elsején leszedtem a lánckerék szettet, mert már igen oda volt, és kitört egy fog az nap. megrendeltem az újat, de még mindig nem jött meg, mert külföldről rendeltem.
Régi áttétel 11/62 volt, evvel is nagyon meg voltam elégedve, mert nagy volt az erő, viszont 85-öt ment végre, ami egy kismotortól nem rossz, főleg ilyen áttétellel.Az áttétel viszont annyira kicsi neki, hogy 3- ba elindulok vele kisebb nagyobb csúsztatással.Blokkilag nagyon nagy erő van benne, nem lehet megölni ezt a blokkot, és nagyon sokat adtam neki, de egy csörgés sem hallatszik benne.Azt mondja, hogy kiégett még benne az első égőm, amit már kicseréltem, egyszer elszakadt a kuplung bovdenem, azt is házilag gyártottunk rá, de tökéletesen működik. A cuccok beszerzéséről annyit, hogy a cagiváéhoz hasonlítanám a hozzáférhetőséget.
A kényelemről annyit, hogy ugyebár supermoto, aki vezetett már supermotor, az tudja, hogy milyen keskeny ülése van neki, de hozzá lehet szokni, elején nekem is furcsa volt, de hozzászoktam már. Mindent összevetve a hibáin kívül nagyon jó kis motor, lehet pörgetni nem fog meghalni:)

Erre használta
Túrázgatás, néha kiugrottunk Balcsira csobbanni, városba csapatás

Javítanivalók
Kuplung bovden, vízpumpa tömítés, kuplung kiemelő rúd, Hátsó fékmunkahenger, lánckerék szett,

Itt szervizelte
Egy szemét szerelőnél, de már otthon:)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: nbarnicpi

Beküldve: 2010. szeptember 25.