Derbi GP1 8,6 / 10

Derbi / Derbi GP1
gyártási év: 2009
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 6000
vezetett km: 11000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Kellemeset csalódtam ebben a motorban, igaz elég sokat foglalkoztam a karbantartásával ami a láncra vonatkozik,de hát egy lánccal hajtott motor esetében ezzel tisztában kell lenni. Fogyasztása picit soknak tartottam,de ha azt vesszük 70-es hengerrel volt szerelve,de ment is 107km/h,és enyhén tuningolt is,akkor már nem is tűnik olyan soknak az az 5-6l. Kényelmes, könnyen kezelhető motor,köszönhető a középen elhelyezett motornak,jó az egyensúlya,alacsony súlyponttal. Maga az ülés pozíció enyhén magas, 170cm és az alatti embereknek nem biztonságosan ér le a lába. Egyetlen igazi hátránya a motornak az pedig a szerelhetőség. Ha szerelni kell vagy csak karbi tisztítás,akkor bontani kell,és mindent le /műanyagok-ülés ki, tank ki stb stb ami kb 1-2 óra legalább. Ha sűrűn csinálják rutint lehet benne szerezni,és 1 órára le lehet tornászni a szétbontást. Egyszer hagyott ott ,de akkor csak azért mert a benzinkúton lemostam,majd tankoltam,és egy kis vizet kaphatott,de 10 perc járatás után kidolgozta magából,és ment.

Erre használta
Hobby,városba ugrálás ide-oda. Kis-közepes távok egyaránt.

Javítanivalók
Amit cseréltem. 50 henger helyett alu 70-est kapott, 19 helyett 21-es karbi, Leo Vince Scott kipufogót kapott,sportlégszűrő, Cseréltem karbi membránt,főtengelyszimerngeket, első-hátsó lánckerekeket,és láncot,de a láncból erősebbet vettem rá,a gyári az 50ccm re van felrakva,hátsó kerékcsapágyak. Kopó alkatrészek.

Itt szervizelte
Saját magam

A beküldő 22 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: nevesincs

Beküldve: 2013. augusztus 27.