Garelli XR 125 Tiger 5,8 / 10

Garelli / Garelli XR 125 Tiger
gyártási év: 1985
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2003
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 1
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

A márka elég ismeretlen, szerintem méltatlanul! A Garelli olasz gyár 1982-1987ig zsinórban hatszor nyert világbajnokságot a Moto Gp 125-ös kategóriájában. Bevallom én sem hallottam róla előtte. Simsonom volt és egyéb nagyobb Jawa gépek, s megtetszettek az olasz 125-ös endurók. Hosszú a történet, de elég annyi, hogy volt pénzem, s jó áron kinálták. Az első találkozás meglepő volt! A motor hatalmas, akár egy 600-as. Vízhűtéses 2ütemű egyhengeres motor, 6 sebességes váltóval, 20 lóerővel! Elöl 21-es, hátul 18-as kerék, elöl Brembo féktárcsával, ami a kategóriájában rendkivül erős! A motor kiváló menet közben, nagyon jól húz, massziv a váz s nekem a hangos kipufogó is tetszett.

Erre használta
Közúton és könnyed terepen használtam, nagyon szereti az agressziv vezetést, túrázáskor fuldoklik, állandó fordulaton szaggat.

Javítanivalók
2 ütemű motornál szinte normális a motorGO, 2 év használat után ledobta a gyűrűt (mert csak egy van rajta gyárilag!), ekkor fúrás, új dugó, gyűrű és 2 nyugodt év az eladásig.

Itt szervizelte
Otthon szereltük édesapámmal, elég hozzá az általános 2 ütemű tapasztalat és a kreativitás.

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: RSVRocky

Beküldve: 2008. július 1.