GasGas TXT280 Pro 7,8 / 10

GasGas / GasGas TXT280 Pro
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 276 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2006
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 750
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 1/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

1998-óta versenyzek a triál motorsportban itthon és külföldön egyaránt, így már meg tudom mondani egy motorról a jó és rossz tulajdonságait egyaránt! Kezdetben egy Aprilia Climber triálmotorral versenyeztem de 2006-óta a GasGas támogatását élvezem mint versenyző!
Magával a motorral teljes mértékben meg voltam elégedve, de a triálsportban ugye a fő tényező nem is annyira a motor mint inkább az ember! Számos hazai és külföldi versenyen vettem vele részt és ez a kis kecske segített hozzá, hogy a hazai triálélvonalban sikeresen teljesítsek!
Legfőbb hibának talán a szokásos GasGas betegséget tudnám megemlíteni (ami az endúró modellekre is érvényes) ez az első kerékcsapágy viszonylag gyors amortizációja! Ez nem azt jelenti, hogy be is szorul, hanem szép lassan elkezd kotyogni! Ezt a hibát azonban minimális anyagi ráfordítással és egy kis műszaki érzékkel gyorsan ki lehet javítani!
Ezen kívül még egyszer volt gondom a hátsó kerék gumizásakor, de ez egy tipikus triálmotor betegség, ez nem csak ennél a márkánál jelentkező gond hanem az összesnél kiütközik! Gondolok itt arra amikor az alacsony guminyomás miatt (0,4bar) a külső gumi nem tud megfelelően feltapadni a felnire és elereszti a levegőt! Itt nincs belső gumi és e miatt ez egy kicsit idegesítő probléma, de márkafüggetlen!
Egyszóval nagyon meg voltam vele elégedve és szívem szerint nem is cseréltem volna le de a szponzorizáció miatt új év, új motor, új modell....természetesen az új is GasGas TXT 280 Pro csak a 2007-es verzió!
A lényeg, csak ajánlani tudom mindenkinek legyen kezdő versenyző, vagy haladó, vagy simán csak egy olyan ember aki szeretne jókat kirándulni az erdőkben!

Erre használta
Trialmotor.hu bajnokság
MAMSZ triál bajnokság
Osztrák OGT triálmotoros bajnokság
Szlovák triálmotoros bajnokság
és sok-sok bemutató


Javítanivalók
Első kerékcsapágy

Itt szervizelte
Sufnituning azaz otthoni meló

A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: TrialosJani

Beküldve: 2007. április 24.