Generic Trigger SM 50 8 / 10

Generic / Generic Trigger SM 50
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 6000
vezetett km: 1100
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Amikor meglett a kismotoros jogsim a fater nem akarta, hogy száguldozzak, uh csakis 4t jöhetett szóba illetve robogó. Tehát kaptam egy 2006 os Vespa lx 50 4t-t(ami megjegyzem Magyarországon elég ritka). Aztán egyre jobban kedvet kaptam ahhoz, hogy ne csak a gázkart kelljen cibálni, hanem a kuplungot meg a váltót is kelljen piszkálni. Tehát meghirdettem a Vespa-t és elkezdtem 50-80 köbcentis szupermotorokat keresni. Első elképzeléseim kizárólag a Derbi drd és az Aprilia sx körül forogtak. Ki is próbáltam mind a 2ből újat is, használtat is. Majd bementem a helyi használt motorkereskedőhöz, ott láttam meg a Generic Trigger-t. Nem ismertem a márkát, mivel külsőre nagyon tetszett utána olvastam interneten és megkérdeztem egyik ismerősömet az Aprilia-nál,hogy mondja el mi a véleménye róla. Megtudtam hogy amit én is olvastam valóban a Mineralli am6 os blokk van benne ami az Apriliába is (ami nem nagy dolog ugyanis a komplett blokk ára 34000Ft). Sőt a formás külsőre is megkaptam a választ ugyanis a Kiska féle designe cég tervezte aki a KTM formatervezője is. Kipróbáltam a Genericet és elég meggyőzővolt.És mind a kinézet mind az évjárat 2010- hez még egy kedvező tényező társult hogy mellette tegyem le a voksot, mégpedig az ára ami annyi volt mintha egy 2003-2006os apriliát vagy derbit szerettem volna venni. Szerintem a kényelem a kategóriában kifogásolhatatlan, minden más társa ugyanilyen. A megbízhatóságról annyit, amióta nálam van semmi gondja nemvolt és mivel 6000km el vettem ezért szerintem mentek vele rendesen és nem tudok róla hogy korábban lett volna vele probléma. A felfüggesztés szerintem kissé puha ha ráülök 10centit ereszkedik a motor(65kg vagyok). Az ereje szerintem teljesen rendben van, mivel az általam kipróbált derbin az áttétel más volt ezért az 90km/h t tudott, míg az én Genericem csak 78 ra képes, de minden gyári rajta és a gyorsulása jobb mint a derbié volt. A fékek rendben vannak de a hátsónak alig veszem hasznát annak ellenére,hogy a hosszú villa fékezésnél elég nagyot süllyed mégis szinte semmi súly nem marad a hátsókeréken. Engem meggyőzött és főleg az ár volt az ami miatt belementem és persze a szakmabeliektől kapott vélemény. Minden olyan srácnak ajánlom aki még nem szerezhet jogosítványt nagyobb kategóriára, és nem a márka hanem a motorozás élménye a fontos(és nem azért mondom mert nem tehettem volna meg h márkát vegyek hiszen a Vespából futotta volna bőven bármire).

Erre használta
Városba cirkálás, rövidebb túrák.(földesúton, töltésen is)

Javítanivalók
a felfüggesztés lehetne keményebb egy kicsit. A gyári gumik szárazon jók esőbe olyan mintha jégen mennél.

Itt szervizelte
A motoros boltnál ahol vettem.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: genericj

Beküldve: 2012. március 16.