Boncterem - Gilera DNA 50

7.2
10-es skálán
Gilera DNA 50
gyártási év:
2003
lökettérfogat:
50 köbcenti
ekkor vette:
2007
eddig használta:
2008
km óra állása az elején:
18885
vezetett km:
12000
fogyasztás:
3 liter / 100 km
teljesítmény:
5
megbízhatóság:
7
szervízháttér, alkatrészellátás:
10
kényelem:
7
összességében erre értékete:
7
megérte-e a vételt:
igen


2007-ben vettem a Gilera DNA-mat, Svájcból lett behozva.
Olcsón jutottam hozzá, igaz rászorult némi szervizre, de nem nagy összegben, s szinte az árának dupláját éri most. Gyorsulása a tömege és lökettérfogata függvényét nézve elfogadható, nem egy villám, de lehet vele jókat motorozni. Jót lehet vele túrázgatni, ez is befekszik a kanyarban, s jól is néz ki. Tavasszal átesett egy szívműtéten, dugó-gyűrű cseréje volt, berúgókar racsni csere, vezetékelése teljesen ki lett cserélve, egyedül a digitális óra nem mér. (Ismeretlen okokból)
Ami jó benne:
Szereti a kanyarokat 14/70-75-ös hátsógumijával, kényelem szempontjából közepes tájékon van, de ez nem zavar városi motorozás közben, max. hosszabb távon.
Ügyes kis gép, szép konstrukció, és nem jön veled szembe egy minden 100 kilóméteren!
Fogyasztása 2,5-3 liter körül mozog, olajat nem kajál túl sokat, de abból az igényes fajta jön be neki.
Én Repsolt rakok bele.
Önindítója és berúgókarja is van.
Hátrányai: Először is robogó! Monoton gázhúzogatás, nem nyúlt túl sok élményt! Az ülése hosszabb távon rendkívül kényelmetlenné válik.

2009-ben meghirdetem, s Honda CBR 250 RR-t néztem helyette.

Erre használta
Túrázás, kanyarvadászat itt-ott. Városba való inkább!

Javítanivalók
Dugattyú, gyűrű, berúgókar racsnicserés volt.
Karbi szét lett szedve, ki lett tisztítva.

- Bal teleszkóp szimmering cserés,
- Digitális kilóméteróra nem működik, bringaórával van helyettesítve.
- Az olajpumpája nem rég romlott el, manuális olaj adagolásra szorul :D
- Első fékbetét cserére szorul.

Itt szervizelte
Saját garázs + Geró István motorszerelő, Mezőkövesd.

Az alkatrészeket olcsón be lehet szerezni ahhoz képest, hogy olasz motor, de a tuning cuccok eszméletlen drágák hozzá, ezért sincs tuningolva.

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Hayden69

Beküldve: 2008. szeptember 15.

1 hozzászólás

0
#1 kanyesz07
a sportmotor.hu mindig a régebbiket látom még ha 2003 -mas is...
2011. május 31. 17:39

Hírek »

Jön a 800-as Versys?
Agresszívebb formával és erősebb blokkal frissítenének a zöldek, hogy megőrizzék pozíciójukat a középméretű crossoverek között. Az új Versys felszereltség terén is etalon lehet.
Füstös hőskor
A japán motorgyárak lendületét jól mutatja, hogy a Yamaha például megalakulása után alig tíz évvel már begyűjtötte az első világbajnoki címét. Megnézzük hogyan és kivel jött össze ez a bravúr.
India az új Kína?
Főként a középméretű, A2-es jogosítvánnyal vezethető, egymillió forint környékén kínált gépeikkel arathatnak sikert az új piacokon. A célkitűzés egyértelmű, irány Amerika és Európa!
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor