Gilera Typhoon 8,4 / 10

Gilera / Gilera Typhoon
gyártási év: 1995
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 12200
vezetett km: 3500
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Ez a motor nekem az ötödik. Elötte volt simsonom, suzukim, hondám. Elég kényelmetlenek voltak pakolás szempontjából, ezért esett a választás egy robogóra; na meg tuningolás szempontjából. Hirdetésbe találtam 85 ezerért. Amikor megvettem nem töltötte az aksit, kopottak voltak a gumik. Elösször át lett festve pirosról csuma feketére. Le lett fújva az index. Nagyobb főfúvóka, féklámpa kapcsolók, sportlégszűrő. A letámasztó pedig variálva lett, hogy bal oldalon is kényelmesen le lehessen támasztani. A benzintankba a túlfolyó el lett kötve, tuning visszapillantók+ láng matricák oldalra. Ez a motor alapból sokat evett ( 3-4 l), és kevés volt a végsebesség (55 km/h); most a fogyasztás (5-6 l) a sebesség pedig 70-75 km/h lett.
A légszűrőt mindenestül dobjátok ki, mert nekem tönkrevágta a dugattyút, és mindig fel akatt a gáz!

Erre használta
Iskolába, munkába járáshoz

Javítanivalók
légszűrő rendszer, ott is szívta a levegőt ahol nem kellett volna, ezért kukába, és egy sportszűrő. Ennek hála egy új dugattyú mert szétnyirta. Volt még egy elektromos szivató+ féklámpa kapcsoló csere.

Itt szervizelte
Én magam, meg osztálytársam. Én az egumotors-ról rendeltem cuccokat, szerintem átlagos áron. Itt gyorsan, pár nap alatt mejön a kívánt alkatrész. Az oldal címe ha valakit érdekli: www.egumotors.hu

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: LaczkoRobert

Beküldve: 2009. január 9.