Honda NSR125R 8,2 / 10

Honda / Honda NSR125R
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 26000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2008 nyár elején vettem egy kereskedésböl.1998-ba hozták be magyarországra.Érdekeség hogy a forgalmiba gyártási évnek 98-at irtak.Nem tudom hogy ez minden behozot motornál igy csinálják vagy csak az enyémnél.Vetem hozá láncot,lánckereket meg csuszot a kuplung ha kapcsolt a power,ezt is lecseréltük!Inditás egyszerü,kézi szivató és berugjuk(ns még berugokaros volt).szép kulturált 2t hang,kicsit patogos mélyeb eröteljes.Hidegen szivatoval füstöl mint a megveszet,bemelegedve teljesen füstmentesen jár.Csak gázfröcsöknél és ha kapcsol a power akor van füst.It érdemes megemliteni a külön olajozást(full szintetikus olaj)mert ha nem jo és a tankba keverjük az olajat az akár megragadáshoz is vezethet.Ugyan is a fötengelyre van kötve és fodulat fügvényébe adagolja az olajat.Magas fordulaton jobban igényeli a több olajat.Hidegen 3000 alat tartva szépen bemelegszik,elég alacsony höfokon tartja a hütövizet,csak a negyedéig kuszik a mutato.Ha 7000 felet tartjuk a fordulatot,akor kezd felmeni rohamosan a höfok(elöször meg is lepödtem)3/4-nél megál és viszakuszik a mutato.Én még nem tudtam felforalni a vizet.3000-töl használhato,de rendesen 4000-6000 közöt megy.6000-nél megy 90-et,mikor kapcsol a power 7000-nél már 100-felet járunk.Ekor kezdödik a jo moka,mint ha adig áltunk volna.Nem anyira mint az olasz mákák,de ez meg jobban birja.Szépen gyorsit onan egészen 9500-ig ahol már felesleges pörgetni tovább.140-150 a vége,ez füg a széltöl is meg a domborzati viszonyoktol.Aztán jött a gebasz.Szépen megszorult a henger egy pilanatra,még haza tudtam vele meni.Szerelö szétszedte és karcos volt a henger.Persejezés+dugó szerelési dij75000ft volt.öszintén megmondva soknak tünik,de a többi márka szépen kihegyezte a hengert meg mindent és kevesebet birnak mint ez.Igaz valamivel gyengép a Honda de jobban birja.31000-nél ment szét.30000-et irt a gyár a könyvébe,szerintem hozta a gyári méréseket.És nem hiszem hogy az elözö tulaj kimélte volna.fékek elfogadhato,enél még kisebb megálásoknál a hátsoféket is lehet használni.Futomüve is jó,enyhén sportos.Keskeny,jol kontrolálhato,könyü irányitani.Fogyasztás nem lénye:4 liter volt.

Szoval szerintem megéri ijent veni,az alkatrészekröl meg anyit hogy bár mit be lehet szerezni.Csak idö kell amig megjön.

Erre használta
tura,serpentin,város

Javítanivalók
lánc,lánckerék,kuplung lamellék,henger+dugó(lejárt az ideje.

Itt szervizelte
MSZ-racing Pécs,értetek hozá,hosszú idejig tartot,árak megfelelöek voltak.

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: tevinyó

Beküldve: 2008. december 4.