Honda CBR1000F 9,4 / 10

Honda / Honda CBR1000F
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 998 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 67000
vezetett km: 22000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hogy miért ez? Nagyon régóta tetszett az RC36-al egyetemben, VFR-t szerettem volna, de még mindig nagyon drágák. Kereskedésből vettem, nagyon olcsón. Beszámított motor volt, középkorú tulaj használta... elvileg jó előjelek :-)

A motor új szívet kapott az előző tulajtól - '91-es évjáratút - szívtam is vele átiratáskor. VF1000F és RD350 után ültem át. Az én termetemnek ez a tökéletes motor, nekem nagyon kényelmes lassú és normál tempónál, gyorsan meg úgysem szeretek menni. A blokk ereje mindenre elég, nem is emlékszem, hogy 7000 fölé forgattam volna egyszer is. Kb 50-től vígan gyorsul hatodikban. Fogyasztása nálam 6 liter körül alakul, attól függően mennyit megyek városban. Futóműve korához és a motor tömegéhez képest szerintem jól működik, az én igényeimnek és tudásomnak tökéletesen megfelel, lehet karcolni a lábtartót a Mátrában még két személlyel is.

Hátránya a nagy súlya, bár ez engem csak a tologatáskor zavar, illetve a középsztenderrel van vmi, nagyon nehéz felhúzni, de ha az első kerékkel egy kb. 2cm vastag fadarabra állok fel akkor már szinte erőlködés nélkül sztenderre állítható.

Erre használta
Túrázás, munkába járás

Javítanivalók
Műszerfal csere (km óra miatt)
Vezműlánc csere esedékes

Itt szervizelte
Saját magam javítom.

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: tike1000f

Beküldve: 2009. január 3.