Honda NSR125 5 / 10

Honda / Honda NSR125
gyártási év: 1982
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 207020
vezetett km: 4000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 5/10
megérte-e a vételt: igen

Az nsr 125 ös motor nagyon szép, és karcsú.
Eléggé erös ebben a kategoriában 34LE
sebessége is jó 170Km/o max
legalábbis ennek a darabnak, ezért is vettem ezt
de tapasztalat szerint sajnos túl pörgös, szó szerint szétpörgi magát, a kis fordulaton meg nagyon erőtlen,
csak ha power nyitva akkor jó, ezáltal kellemetlen, hogy
2-évente dugó gyűrűt kell! cserélni, nem gazdaságos,
Ha nem cseréled, akkor ahogy sokan, tovább használják, a henger is tönkre megy nicasil nem furhato-
ja. A gyertya kötelezö a 10-es értékü külömben
szó szerint leolvad.. Ilyenkor életveszélyes használni.
Elötte egy gilera MXR 125 öst használtam ami talán szebb is! Kissé testesebb is,
erőben alsó fordulaton jóval erősebb az nsr-nél,
power-nál hasonlóak, kevesebbet is forog 9500-at
és majdnem ugyan annyit megy "160".
Sokkal strapabíróbb 4 évig is birja dugo/gyürü csere nélkül sérülés mentesen 9es értékü gyertya is elég bele

Erre használta
én cirkálásra használtam/lom szinte minden nap, melóba is

Javítanivalók
ezek hullotak ki.. dugó/gyűrű hőgomba ekkor a henger tömités is, első teleszkóp szimering

Itt szervizelte
álltalában magam javitom a hibákat, állapot felmérésre szoktam egyszer vinni a mocikat a Motorrad hoz
Tóth Lászlóhoz ezen belül, a motorokhoz igen jól értenek, az állapot felmérés 4-6e ft motor felujitás 45e
szerintem jo ár, nézve azt is, hogy meg is csinálják amit kifizetettnek

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: polymath

Beküldve: 2007. február 21.