Honda CBR600F 9,6 / 10

Honda / Honda CBR600F
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 12000
vezetett km: 8000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Mikor megvettem a gépet teljesen gyári állapotban volt.
Elsőként lecseréltem a plexit mivel 190cm magas vagyok és nagy sebességnél pont az arcomba nyomta a menetszelet, utánna az indexeket mivel számomra túl bunfordiak voltak és egy ledes indexel már sokkal szebb lett a gép.
Ezt kölette az a dolog, hogy a hátsó sárvédőt olyan "simsonos" módom visszavágtam mert túl hosszú és idétlen volt a számomra.
Aztán jött a "GANNELLI" titán sport dob és a sport légszűrő!
EZT A VÁLASZTÁST EGYÁNTALÁN NEM BÁNTAM MEG ugyanis alacsonyabb fordulatról kezdett húzni a gép és a hagja nagyon tuti lett.

Mikor ezekkel elkészültem megcéloztam a Hungaroringet és azóta teljesen a rabja vagyok a pályának.

Ott tapasztaltam meg először az, hogy milyen is ez a gép igazából!

NAGYON KEZES!!!

Jól és könnyen veszi a kanyarokat a kigyorsításokhoz pedíg szerintem elegendő ereje van a 600-as gépnek.

CSAK AJÁNLANI TUDOM!!!!

K.. jó motor!

Ha cserélem csak és kizárólag HONDA lesz, de már "RR"! :-)

Erre használta
Túrák, és pályázás egyaránt

Javítanivalók
15.000km-nél ki kelett cserélni a láncfeszítőt mert csörgött a gép.

Itt szervizelte
HONDA kereskedés a Vizsla utcában

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: cbrkiller

Beküldve: 2007. február 22.