Boncterem - Honda CBR600RR

6.6
10-es skálán
Honda CBR600RR
gyártási év:
2004
lökettérfogat:
599 köbcenti
ekkor vette:
2004
eddig használta:
2008
km óra állása az elején:
0
vezetett km:
34000
fogyasztás:
6 liter / 100 km
teljesítmény:
9
megbízhatóság:
4
szervízháttér, alkatrészellátás:
7
kényelem:
7
összességében erre értékete:
6
megérte-e a vételt:
nem


Ezzel a típussal kapcsolatban nagyon vegyes érzelmeim voltak. Nagyon kezes motor, jól adagolható, harapós fékje volt. Kezdetben nagyon élvezetes volt a motorozás, aztán 8000km után a motor nagy gáznál fulladozva-rángatva gyorsult. Szenvedtem vele és össze-vissza reagált a gázadásra. Az üzemanyag fogyasztása is drasztikusan-indokolatlanul megnőtt. Hibalámpára vártam, de nem adott. Ezután felkerestem több Honda szervizt, hibakódot nem találtak. Kaptam a szerviztől mért adatokat és később vettem észre, hogy a lambda szonda a mért adatok nem stimmelnek. Visszamentem a szervizbe reklamáltam és nagy nehezen kicserélték. Csere után az üzemanyag fogyasztás visszatért a normális értékre. Az injektor rángatás-fulladozás, viszont nem szűnt meg. Újra jártam a szervizeket ezzel a jelenségekkel, de a Honda diagnosztika nem bírt vele. Ekkor már nagyon mérges voltam a Hondára. Osztrák szervizben oszcilloszkópos vizsgálaton akadt fen a motorvezérlő, azonban ekkor már a garanciából kicsúsztam. Elkerülhetetlen volt az ECM (motorvezérlő csere) és nagy nehezen sikerült egy pályamotor átépítés miatt kikerült gyári motorvezérlőt találni. Motorvezérlő csere után a jelenség megszűnt és újra élveztem a motorozást.

Erre használta
Utcai motorozásra

Javítanivalók
Lambda szonda (garanciális) 9000km-nél

ECM hardver hiba (csere, garancián túl)

Itt szervizelte
Real motorcentrum, Zala Motocenter, Lakamoto, Good motors, Salamon motor,

A beküldő 21 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Boby10

Beküldve: 2009. november 8.

4 hozzászólás

-4
#1 geryCBR
Te egy kamu honda Zuzó vagy ! másnak nincsi lyen baj az RR-ekel !
2011. május 22. 21:05
+ 2
#2 Norbi74
Dehogyis nincs geryCBR nekem is megdöglött az ecu-m.
2011. szeptember 12. 00:27
+ 1
#3 geryCBR
Kapásbol 15 embert tudok ilyen tipusokal jopár ezer km en tull :D Semmi gond az enyémben van most 37Ezer környékén :D
2011. december 4. 21:25
0
#4 mastermich86
Sziasztok,
Úgy látom már jó pár évesek a hozzászólások, de...
Hasonló hibajelenségem van, mint a fentebb említettek, azaz gázadásra, mondjuk előzéskor magasabb fordulaton megtorpan a motor. CBR600 RR 2006-os évjáratú a motorom, 7400km van a vasban. Még nem jártam márkaszervízben ez ügyben. Van esetleg tapasztalatotok a 2006-os típussal kapcsolatban? Egy ilyen ECU újonnan nagyon sokba kerül, ha tönkre megy, ugye? Köszönöm. Üdv, Richárd
június 21. 17:15

Hírek »

Versenyzőből irányító
Az ötszörös Dakar-győztes motoros tegnap jelentette be, hogy szögre akasztja a sisakot, azonban továbbra is jelen lesz a népszerű sivatagi viadalon.
Lenyűgöző erővel
Egyszerre sportos és kényelmes, afféle valódi Jolly Joker, még ha ezért meg is kérik az árát. Nem hibátlan, de igencsak ajánlható gép, és nem csak világjáróknak.
Ismerősen cseng
A hatvanas években szárnyra kapó spanyol márka most főnixmadárként tér vissza egy minden tekintetben rendhagyó, sportos, ugyanakkor magas építésű motorral.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor