Honda CBR600RR 8,6 / 10

Honda / Honda CBR600RR
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 9300
vezetett km: 5000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2012 tavaszán végre összejött rá a pénzem, hogy lecseréljem a 125-ös Cbr-emet és nem is volt kérdés, hogy mi a kiszemelt. A kezdetek óta 600RR-t akartam.
Első nagy motorom a 125-ös Cbr után, de szinte egyből ráérez az ember. Tud vadállat is lenni, de nagyon egyszerűen kezelhető. Az eleinte nagynak tűnő súly a 120kiló után 1 hónap alatt megszokható és rém egyszerűen lehet lapra tenni.
Fogyasztása a jobb csukló mozgásától függ. Túrázás alkalmával 4,3l többször is kijött már. Kb olyan 130km/h-tól kezd el megugrani a fogyasztás. Városban kb 5-5,5l, viszont ha picit bátrabban odatekerjük akkor akár a 10l-t sem utasítja vissza.
Az üléspozícióban kellemesen csalódtam. Azt gondoltam, hogy kínszenvedés lesz vele megtenni egyhuzamban 100-150km-ert, de ha egyedül megyek egyáltalán nem mondható kényelmetlennek. Városban már neccesebb a helyzet, ott a tempó hiánya miatt nem tart a szél és eléggé el lehet nyomni a csuklót. A legrosszabb viszont, ha utast viszek hosszútávra. Akkor bizony 60-70km-enként meg kell állni pihenni.
Elméletileg 2007-től nyomatékosabb a motor az alsó és középső fordulatszám tartományban. Mivel még nem próbáltam 2005-2006-os modellt, ezért erről nem tudok sokat írni, viszont az biztos, hogy 3ezertől is használható már.
Voltam vele kétszer a Rabócsi-ringen. Nagyon élvezetes vele a pályázás, hamar rá lehet érezni a gépre és a pályára is és már második alkalommal a haladó csoportban tudtam körözgetni nagy lemaradás nélkül.
Eddig semmi problémám nem volt vele, csak a szokásos, olaj, olajszűrő, légszűrő csere. Valamint vettem még rá bubis plexit, és már megrendeltem a kisebb fék-kuplung karokat és egy markolatot. Tervbe van még rá fém fékcső, mert a gyári fel szokott puhulni intenzív használat után.

Erre használta
Városban, legtöbbet túrázni és kétszer pályázni.

Javítanivalók
olaj, olajcsere, légszűrőcsere, gumicsere

Itt szervizelte
Debrecenben

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: TBtouRR#62

Beküldve: 2012. augusztus 2.