Honda NS-1 7 / 10

Honda / Honda NS-1
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 75 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 28500
vezetett km: 4000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 3/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 3/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A legjobban az első féket szerettem, nagyon jól lehetett adagolni. Kellemes ülés pozíció, nem túl magas építésű motor éppen ezért kanyar barát. Teljesítmény nagyon rendben van, lovak többsége 7000-tol jelen van. Összességében szerettem, de.
Sajnos nekem egy olyan darab jutott, amit néhányan "szereltek" előtte. Meggyőződésem, hogy ez a szerkezet szinte elnyűhetetlen. Viszont az előző tulaj úgy gondolta, hogy telepakolja a motort kínai cdi-vel, után gyártott, méretileg nem is beleillő tűgörgővel. Ennek a levét én ittam meg, a felújítás után viszont egy nagyon patent kis motor kerekedett a dologból. Egyedül a cdi-vel nem jutottam dűlőre, bár a ducati gyújtás jól muzsikált, azért mindig volt egy kis bizonytalanság a dologban...
Aztán mivel ritka modell bontott dolgok nagyon nincsenek, a gyári meg horror. Ekkor döntöttem úgy, hogy lecserélem.
A megbízhatóságra hármast adtam, de csak arra akar utalni, hogy jól nézd meg mit veszel!

Erre használta
Túrázni, munkába járni.

Javítanivalók
Szabványon kívüli felső tűgörgő helyettesítve lett egy messze nem oda illővel, amikor ez széthullott vitte magával a hengert, dugót, csapágyakat...
CDI-t szerezni ehhez a motorhoz kb. városi legenda, én ducati energia cdit használtam.

Itt szervizelte
Csak magam. Alkatrészeket a Fehérvári motorcenter kft.-nél szereztem be.

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Tilos

Beküldve: 2014. augusztus 20.