Honda VFR800 9 / 10

Honda / Honda VFR800
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 798 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 56000
vezetett km: 6000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Ott kezdődött az egész, hogy eladtam a 250-es ETZ-met és belesegítettem a kocsiba, hogy legyen autónk. Aztán egyfolytában azon gondolkoztam, hogy motort kellene venni, de milyet? Először BMW-n gondolkoztam, aztán letettem róla, mert 1.7 millió fölött kezdődött az áruk. Utána leskelődtem a hondák között és az 1000-es SV-k között, de hallottam azokkal sok baj van. Így maradtam a HONDA-nál mert azért csak tartós motorok a hondák. :D Ismerősöm a RedBaronnál dolgozik és mondta, hogy van náluk egy VFR 800 és nézzem meg. Először vonakodva tekintettem rá, de mikor élőben megláttam már hajlottam rá, és ahogy beindította, na akkor lehidaltam és mondtam neki, hogy tolja el hátra, mert megveszem! :D 1 éve használom azóta és lenyűgöző, hogy 6.-ban akár 60-nal is lehet menni bár érdemesebb inkább 5.-be tenni. :D És a nyomaték, hogy nem kell előzéskor össze - vissza váltogatni, hanem elég 5.-ben vagy 6.-ban hagyni. A teljesítménye egyenletes és elegendő! Egy sport dob és a hangja nem hasonlítható semmihez, az utcán mindenki felfigyel rá! Idézi a MotoGP-t és nem véletlen, hogy láncok helyett fogaskerekek mozgatnak belül mindent! =) Hallottam olyat aki 300.000 km ment vele, ezért én nemhiszem, hogy hamar eladom! Kanyarban nagyonjó, bár kigyorsításkor előjön a hondabetegség, hogy emelgeti az elejét, de ezt is meg lehet szokni! :D Ajánlani tudom mindenkinek, aki SPORT - TÚRÁT választ!

by: Kismagyar

Erre használta
Túrázásra, minél többet! =)

Javítanivalók
Teleszkóp simering.

Itt szervizelte
RedBaron

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: inthro

Beküldve: 2009. március 18.