Boncterem - Honda ST1300

9.8
10-es skálán
Honda ST1300
gyártási év:
2007
lökettérfogat:
1261 köbcenti
ekkor vette:
2009
eddig használta:
2010
km óra állása az elején:
3400
vezetett km:
14000
fogyasztás:
6 liter / 100 km
teljesítmény:
10
megbízhatóság:
10
szervízháttér, alkatrészellátás:
9
kényelem:
10
összességében erre értékete:
10
megérte-e a vételt:
igen


Ez előtt egy Suzuki GSX 1400 volt, amit nagyon szerettem, de a szélvédelem nekem nagyon hiányzott. Egy ugyan ilyen gépet kerestem, mert megszoktam a nagy nyomatékot na meg a sok pacit. Tehát túra is legyen, szélvédelem is jó legyen, szép is legyen, így esett a választásom a Honda Pan European-ra. Egy szezont használtam eddig, de szinte semmi hátrányos tulajdonságát nem tudnék említeni. Talán a nagyobb sebességnél jelentkező imbolygást, amelyet egy kis plexi állítgatással ki lehet küszöbölni, illetve nem kell szálguldozni (160 felett). Nagyon kényelmes még hosszú órák után is. Az üzemanyagtank jó nagy 29 l, ezzel kb. 500 km-t lehet menni. Ketten szoktunk vele menni általában és ugyan olyan kezes bárány mint egy fővel.

Erre használta
Hosszú túrák

Javítanivalók
Talán a 6. sebesség, de lehet, hogy ez is csak a GSX 1400 - en megszokás miatt.

Itt szervizelte
Honda Dream

A beküldő 30 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: GsxImre

Beküldve: 2010. január 3.

1 hozzászólás

0
#1 Moksaphoto
Kedves Imre! Már sok helyen olvastam ezt az imbolygásra panaszkodást a Pan-nál. Nem tudom honnan jön ez, de én ilyesmit soha sem tapasztaltam. Általában én sem szoktam száguldozni vele, de sziklastabil a járgány még 180-200 km/h felett is, dobozokkal (nekem is van ugyanolyan hátsó) felszerelve, felhúzott szélvédővel vagy anélkül, teljesen mindegy...
május 27. 17:27

Hírek »

Újabb angol klasszikus
Az európai és japán café racerek készítői felköthetik a fehérneműt, hiszen a Triumph klasszikus külsővel, de ultramodern futóművel száll harcba.
Télen sem pihennek
A MotoGP sztárjai holtszezonban is találnak maguknak elfoglaltságot, ki két-, ki pedig négykeréken múlatja az időt, több-kevesebb sikerrel.
Közös érdekek
Nem is gondolnád, hogy a motorozás és a repülés milyen sok ponton kapcsolódik egymáshoz, pedig értelmetlen tákolmányok és érdekes koncepciók hada sorakozik a témában.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor