Honda MBX80 7,8 / 10

Honda / Honda MBX80
gyártási év: 1985
lökettérfogat: 80 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 35000
vezetett km: 35000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

első motorként simsont akartam venni de lebeszéltek aztán láttam meg a használtmotoron 80000ezerért ezt a mbx-et mindenáron megakartam venni láttam benne fantáziát hogyan tudnám felújjitani( nincs a billentyűzetemen hosszú i) el is mentünk érte apámmal akinek mondtam én h nézze át de baszottrá mert nem érdekelte annyira tudta h kell nekem ugyis megveszem akkor minek nézegesse a lényeg ami nem tipushiba hogy hegesztett rögzitésű lánckerék volt rajta elöl hátul ugyhogy a csere nem volt egyszerű mára már a hátsó csavaros de a elsőt sajnos nem lehetett megjavitani meg nem volt hozzá gyári rögzitő stb. panónnia p20 ikerkarbi egyik darabja volt felrakva tehát ez se gyári volt a sufni tuning gazditól gyujtáskapcsoló szarrá ment nem érintkezett kikötötte egy másik nyomógombos kapcsolóra . A motorról anyit hogy viszont pöcre indult hidegen szépen járt a motor, nem zörgött benne semmi világitás müködött indexek is km spirál nem volt fordulatszámmérő spirál eltörve..90et vitte hazafelé 30kmes volt az út átlag 70-80al kocsival követtem apám mert ugye ő már többet motorozott én csak bicóztam ezelött napimin .10-15kmet de azt extrám módon mint akinek motor van a bicójába épitve babettákat meg ilyen elektromos lófasokat dombon felfele is előzgettem tehát én csak izomból tekertem mert élveztem a száguldást de eljött a pillanat amikor meguntam h melózok és csak egy bicóm van ezért h ne adósodjak el de mégis kényelmes és olcsó módot akartam találni igy lett meg az első motorom

Erre használta
(2008.05.03 az első napja felújitás után addig szétkapva volt) munkába járás , motorozgatni tanulás fel alá a városba nyár volt uj moci menőmanó...aztán megszünt a melóhely 5hónap múlva(2008aug.) és szeptembertől pizzafutár lettem a rendőrők Móron csak talmácsinak hivnak mert amit bir tempóval 70-80% ban vittem meg viszem a pizzát hogy időbe odaérjek mert nagyon sok megrendelésre egyedül kellett vinnem reggel 10-este10ig és van h. városon kivűlre is faluba( szinte mindig verseny tempóba)

Javítanivalók
fényezés (lánckerék csere 2x) kuplung lamella csere nem volt gyári kuplungbovdenem ezért állandóan eltépte mert kidörzsölte a szálakat a karnál (nem volt állitóka) vettem egy dellorto karbit rá( aprlilia af1ről azthiszem ilyen gyorsasági gyári 80-as)az első teló ereszti az olajat hamar beázhat a gyujtáselekrtonika ha nincs eldugva eső elől(zacskót húztam rá) és napkon át szakadó esőbe mész akkor áthúzhatnak a saruk...első fékbettet kb 10000kmenként v elöbb kell cserélni idén lett furva és dugózva2009.08 meg kapott egy tűgörgőt is hozzá kinézet cbf tipusra módositva

Itt szervizelte
otthon saját magam iletve szerelő ismerős furás 4000, dugó 5700. tűgörgő 1500 első lánckerék jt 1000 hátsó 2200, cross versenylánz d.i.d. 420nz3 9000,fékbetét első goldfreen 5000 hátsó 2300 michelin pilot sporty gumiabroncs e. 2.75*18 12000 há.90/90*18 15000 téli gumi destone 3.00*18 5000 /db de nagyon jól fog télen is hihetetlenül jó a tapadása!

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: olasz23gp

Beküldve: 2009. december 2.