Honda XR400RR 8,6 / 10

Honda / Honda XR400RR
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
üzemóra az elején: 4200
vezetett üzemóra: 7810
fogyasztás: 9 liter / óra
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

hát ott kezdem hogy tavaly mocit akartam.de nem találtam sehol 1 olyat ami jó állapotú lett volna.krosszt akartam vagy krosszendurót. mikor is végső elkeseredésemben rábukantam saját lakóhelyemen 1 xr 400-ra.elég újszerű és jó állapotú volt.műszaki minden.el is birtokoltam nemsokára.kezdődött a motorozás.csak full terep.meglepetésemre a motor a plussz 25kg súlyhátránynak köszönhetően jól viselkedett a krosszpályán is.inkább endúróban venni észre ,ha megálsz hirtelen dőlni kezd.magas a súlypontja.amúgy jól kanyarodik,nem chopperes az eleje mint a wr-nek.a gyári áttétel ledobása után,ami olyan hosszúra nyújtotta a sebeségeket hogy megöszültem a motoron mire leforgott,kezdett a gyárilag erőtlen vas agresszívá válni.15-45 helyett,13-48 lett az igazi.de még 1 kis tuning kipuffal meg persze fúvókával segitettem neki hogy haladjon. a teljesítmény.megváltozott a motor jellege is.a telóba a gyárinál sokkal jobb verseny olaj került így most már 1 ,25 méteres asztal megugrása sem jelent gondot.csak full krosszra van használva.olaj,gyertya,gumi.ezenkivül mást nem cseréltem még benne amik tönkre mentek.a blokkja csendes,akárhogy van ütve vágva.1 hátránya van.a hosszú berúgó kar miatt elég nehéz már fáradtan megrúgni.főleg ha a stendert leveszed.kevesett mentem még igaz vele de van a csapatban 2 xr is,2000 évjáratok.13 és 22 km-rel.hasonló ütés vágásra van használva.blokkilag hibátlan mindkettő még mindig.

Erre használta
full krossz,enduró elvétve.

Javítanivalók
csak személyre szabás volt.

Itt szervizelte
itthon kézi könyből szerviz.

A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: .,.,.,

Beküldve: 2009. augusztus 26.