Honda CRF 450 R 9,2 / 10

Honda / Honda CRF 450 R
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 450 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2013
üzemóra az elején: 85
vezetett üzemóra: 130
fogyasztás: 5 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

250 2 ütem után kicsit tartottam tőle de nagyon bejött. A futómű Magic átszelepelt, de gyári állapotban is nagyon jó. Kapott egy pro circuit titán rendszert, be lett lőve hozzá a karbi fékpadon, így még jobban veszi a gázt. Az erejét azelőtt sem tudtam kihasználni de így sokkal szebben indul meg alacsony fordulatról. Az első féket nagyobbra cseréltem, szerintem gyárilag minden japán krosszgépen kicsit gyenge.
Ha a szelephézag rendben van, jó olajjal használod (Motul 300V), és nem egy agyonhajtott példány akkor indul 1, max 2 rúgásra hidegen-melegen. Lehet rá panaszkodni hogy nehezen indul de ha valaki motorozik az törődjön is a motorjával - azért évente átnéz(et)ni a vezérlést nem egy nagy dolog.
A motor nagyon erős, de nem is ez tetszik első sorban hanem hogy mennyire kiegyensúlyozott motor. Ahogy leadja az erejét... végig uralható, nem tör ki alattad. Így 130 üzemóra után is zajtalan a blokk, könnyen indul, kuplung könnyen jár, és nagyon egyben van minden - igaz nem versenyzésre használtam.

Erre használta
krosszpálya, erdő-mező.

Javítanivalók
hátsó felni

Itt szervizelte
saját magam

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: somogyirobert

Beküldve: 2013. április 25.